|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Well, ik hou niet van mensen die onzin spuien en zichzelf indekken want 'als je er serieus op ingaat voel je je aangesproken sliep-uit'. Zo kan ik bijdehand zijn ja, lekker makkelijk . Een beetje het 'wie dit leest is gek'-effect. |
|
quote: Dat is de strekking van dit stuk niet; het is niets meer dan een mening; da's duidelijk. Het gaat er dan ook niet om of de schrijver gelijk heeft maar het gaat erom een discussie over dit onderwerp te starten; immers; het grote bullshit vinden is al een prikkel; verklaar vervolgens waarom je het bullshit vindt etc. etc. Het feit dat de schrijver -zoals Vintersorg er ook al uitfilterde- het een en ander wat overdreven krakend afschildert is volgens mij provocerend bedoeld om reakties los te maken. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-08-2002 17:35] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Ow; gebakken lucht, dus. Sorry, maar dan kan ik er niet zoveel mee beginnen. Als wat geschreven wordt in zo'n column, al overdreven of niet serieus bedoeld is... /me haakt af. |
|
quote: Nou overdrijf je zelf; overdreven en provocerende formulering kan toch wel een kern van waarheid bevatten? Een aantal dingen zijn zeker niet vergezocht... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-08-2002 17:41] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
hahaha metalheads kunnen klaarblijkelijk ook niet tegen kritiek ik ben het eigelijk wel helemaal mee eens Je moeder. |
|
Ik ben het ook eens met de schrijver van het stuk. Het komt er op neer dat metals ook gewone mensen zijn, hij beschrijft dat aan de hand van het uiterlijk van metals. De andere columns op de site vind ik net als deze ook erg grappig met een stevige kern van waarheid. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Yup, alle metal heads zien er net zo erg hetzelfde uit als "de massa" Echte unieke personen bestaan eigenlijk niet, of ze worden kluisenaar. Ik ben het er mee eens! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: nej want het begrip kluizenaar is er al dus kluizenaars zelf ook Je moeder. |
|
met als uitzondering dat metalkudde een veel toffere kledingstijl heeft! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: volgens jou Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
beetje offtopic maar tis wel een goed en leuk verhaaltje Je moeder. |
|
quote: Mjah en er schuilt nog een grote kern van waarheid achter Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:Komt in orde! Er komen er nog een stuk of 3 alvorens we half september met een nieuwe editie komen... Niet omdat ik bevooroordeeld of mede-Lords of Metal medewerker ben maar al Evil Doctor Smith zijn artikelen zijn een genot om te lezen.. Of hij nu gelijk heeft of niet maakt geen sodemieter uit maar aan zijn uitermate vermakelijke en onderhoudende schijfstijl kunnen heel veel mensen een hele dikke punt zuigen... |
|
Zelfkennis is altijd een grote bron van vermaak. Tuurlijk is 't humor om jezelf afentoe een beetje in de zeik te nemen. Maareh.... Spinal Tap hadden we toch al gehad? Ik zie de toegevoegde waarde van dit stukkie tekst niet zo heel erg. Meeste is allemaal gewoon open deuren intrappen. Ik krijg alleen wel het gevoel dat de auteur het allemaal zeer intelligent van hemzelf vind, en dan op het end ook nog effe zijn coolheid wil beschermen door te zeggen dat ie zelf ook wel zo'n typische metalhead is hoor . Sod Off. Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
ja ow ik ben zo conservatief, laat ik maar snel achter mijn aanrecht kruipen, en mijn broek uit doen. het is onbehoorlijk om als vrouw een broek te dragen. blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat |
|
quote: Niet te geloven! Voor het eerst ben ik het met jou eens! Het word nog eens wat he? |
|
metalheads zijn vbervelende langharige dronken etters oh shit .. hery kloot'n da bunnik ook WWwwwwwwwwwwwwwwweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee |
|
quote:Jenje ... ga niet posten als je bezopen bent ... komt de discussie niet ten goede. |
|
quote:For that matter... ook niet posten als je een kater hebt, Jenje I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ja opa's .. |
|
Hahah vorig jaar begon een of ander gay looking kunstacedemie studentje te zeiken op "jullie langharig tuig met jullie zwarte kleren die een bedreiging voor de samenleving zijn...." bla bla. dat waren wij dus, wij met z'n 10 en en hij in zijn eentje. was wel erg dapper van hem, ook erg dom....... |
|
ik vind het gewoon niet tof dat hij een tijdperk afzeikt(80's), wat hij zelf helemaal niet heeft mee gemaakt. maar alleen wat in de media heeft zitten lezen. da's zoooo makkelijk, maar iedereen die die tijd wel actief metal zijnd mee heeft gemaakt, weet dat de strakke(stretch) broeken toendertijd zwaarrrr cool waren. kheb er zelf ook een stuk of 10 gehad, 9 zwarte, 1 spijkerbroekblauwe. hoe heet die dr evil ofzo in het echt? is er een foto? kan ik eens gedachten wisselen met 'em op een koncert. (of istie 2 mtr?) Oud Vuil. |
|
quote: hehe, ik heb zelf nooit strakke broeken aangedaan ( met het oog op eventueel gezond nageslacht) maar ik had altijd wel "coole" scheuren in mijn broek. en 1.000.000.000 patches op mijn spijkerjekkie |
|
quote: ik was ook erg goed in het logo's natekenen op jacks met niet uitwasbare stiften, cool. probeer celtic frost's ouwe logo maar eens, ingewikkeld. als je niet artistiek met je handen bent... hehheh, nou ben ik weer iets minder over de zeik. thanx, attila. ik moet er nu ook niet meer aan denken, die stretch broeken, ze zitten echt klooooten! maar ja Oud Vuil. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |