IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Metalheads zijn aardsconservatief burgerlijk en trendvolgende, ijdele kuddedieren! Vorige pagina | Volgende pagina
Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 30-08-2002 23:30 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

whahaha wat een geweldige collumn, die gast is zelf metalhead en ik ben ht ookkompleet eens met het meerendeel van zijn punten..

geweldig

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-08-2002 23:33 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2002 23:28 schreef webblaster wim het volgende:
hehheh, nou ben ik weer iets minder over de zeik. thanx, attila. ik moet er nu ook niet meer aan denken, die stretch broeken, ze zitten echt klooooten! maar ja

weet je wat het is, die gast heeft het zelf niet meegemaakt en is gewoon JALOERS!

Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 30-08-2002 23:33 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Probeer mijn logo maar eens na te tekenen

Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 30-08-2002 23:34 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 30 augustus 2002 23:30 schreef Markam het volgende:
whahaha wat een geweldige collumn, die gast is zelf metalhead en ik ben ht ookkompleet eens met het meerendeel van zijn punten..

geweldig

ja, maar je bent van '81, dat scheelt dan weer.

Oud Vuil.

webblaster wim
Onzin-narrator
Posted 30-08-2002 23:36 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 30 augustus 2002 23:33 schreef Heosphoros het volgende:

ik kan niet eens lezen wat er staat, daar hou ik niet zo van, dat je op de zijkant van de ceedee moet kijken hoe de band heet.

Oud Vuil.

attila_de_hun
Posted 30-08-2002 23:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2002 23:33 schreef Heosphoros het volgende:

dat kun jij zelf ook niet volgens mij! wat voor taal is dat. zijn jullie chinezen of zo?

Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 30-08-2002 23:43 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

IK LAAT DIT MAAR 1 KEER ZIEN

webblaster wim
Onzin-narrator
Posted 30-08-2002 23:46 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 30 augustus 2002 23:43 schreef Heosphoros het volgende:
IK LAAT DIT MAAR 1 KEER ZIEN

mag ik ook alleen het rode natekenen?

Oud Vuil.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 30-08-2002 23:48 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2002 17:40 schreef Mutilator het volgende:
Nou overdrijf je zelf; overdreven en provocerende formulering kan toch wel een kern van waarheid bevatten?

Een aantal dingen zijn zeker niet vergezocht...
Okay, speciaal voor jou.

Eerst een hoop gezeik over uiterlijkheden; meneer de columnschrijver was er niet bij, en trouwens, waarom zou je zeiken over uiterlijkheden? "Het gaat toch om de MUZIEK?" is een veelgebruikt argument hier wat ik nu zelf ook zou willen gebruiken. De columnist moet niet zeiken als hij z'n bandjes er niet tof uit vindt zien.
Dan:
quote:
Zwart is mooi, maar te veel verstoort de impact. Maakt het … voorspelbaar en narrow-minded.

Waarom impliceert zwarte kleding narrow-minded heid? Is iemand die dan opeens blauw draagt, opeens open-minded? Pffff.... wat een onzin. Kleding is kleding en heeft niets met je 'open-minded heid' te maken.

quote:
En die ene enkele anders gekleurde shirt dat je hebt trek je alleen maar aan als je onverhoopt een keer naar iets 'officieels' moet zoals een begrafenis, vergadering e.d. (Jaja, en je dan dus wel conformeren aan het normen- en waardepatroon van de ongeschreven wetten der maatschappelijke kledingvoorschriften? Niet erg consequent hoor!).

Nog meer onzin. Mensen moeten toch zelf weten wanneer ze wat voor kleding dragen? Hij gaat toch zeker ook niet solliciteren in z'n darktroon shirt? Er is vrijetijdskleding en formele kleding, niet zo zeiken dus. En 'consequent' maak je nog altijd zelf uit, daarvoor heb je geen oordeel van een columnist met modecomplexen voor nodig.

quote:
Alles hekelen wat populair is, zelfs binnen ons eigen metalkader door bijvoorbeeld op 'grunge', 'stonerrock' of 'nu metal' te spugen en voormalig populaire undergroundbands (al dan niet terecht) aan de schandpaal te nagelen omdat ze 'sellouts' worden (Cradle Of Filth, Metallica, Paradise Lost, Within Temptation, nu metal in het algemeen, zelfs de laatste Slayer).
Onzin, als het goed is is het goed, als het slecht is is het slecht. Punt. Heeft niets met verkoopcijfers of populariteit te maken; sterker nog, dit is al vaker langsgekomen, mensen hier zeuren vaak genoeg op bovenstaande bands en NOOIT worden verkoopcijfers als argument daarvoor gebruikt. Oftewel: stroman-argument van de columnist.

Doodvermoeiend als je een band lekker afzeikt en mensen denken dat je ze kut vindt omdat ze populair zijn... *zucht diep*.

quote:
Maar goed, tot zover roept dit verhaal alleen nog maar herkenning of irritatie op: wat wil ik er nu eigenlijk mee zeggen? Welnu, om te pogen jullie met een onrustmakend burgermansgevoel achter te laten door het volgende te stellen: Metalheads zijn gewoon ook net mensen.

Goh, wat boeiend. Wat een intense eye-opener, wat een ongelooflijk gedurfde conclusie na een buitengewoon relevant (.... beetje gezeik over uiterlijk) 'betoog'. 'metalheads zijn ook mensen'.... hoeveel jaar heb je daar over nagedacht?

Nee, semi-intellectuele columns als dit zijn aandachtvragerij en gaan nergens over. NEXT!!

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 30-08-2002 23:49]

attila_de_hun
Posted 30-08-2002 23:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2002 23:48 schreef Dwaallicht het volgende:
NEXT!!

Liever geen NEXT! Ik ga wel iets leuker lezen dan weer iets van hem. Bijvoorbeeld de Jippo of zo.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 30-08-2002 23:54 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2002 23:52 schreef attila_de_hun het volgende:
Liever geen NEXT! Ik ga wel iets leuker lezen dan weer iets van hem. Bijvoorbeeld de Jippo of zo.
Ja inderdaad, als hij nou nog *leuke* grappen maakte dan had je tenminste nog iets om te lachen. Nu is het alleen maar irritant waardeloos.

webblaster wim
Onzin-narrator
Posted 30-08-2002 23:54 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

kijk, die dwaal maakt er weer een werk van, daar heb ik nooit zo'n zin in , maar je zegt het weer treffend. en als dit artikel tot zelfspot dient, nou hahaha, doet mij meer een beetje auw. stomme afzeiken. ben je 33, word je nog gepest

Oud Vuil.

Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 30-08-2002 23:55 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Wij metalheads zijn toch ook kuddedieren?

WIJ ZIJN BARBAAREN!!!!!!!!!!!! BEESCHTEN!!!!
grrr

attila_de_hun
Posted 30-08-2002 23:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2002 23:55 schreef Heosphoros het volgende:
Wij metalheads zijn toch ook kuddedieren?

WIJ ZIJN BARBAAREN!!!!!!!!!!!! BEESCHTEN!!!!
grrr

Ik beschouw me als een individu die gewoon wat overeenkomsten heb met andere individuen! Tuurlijk pas ik me zo nu en dan ook aan omdat ik sociaal niet gestoord ben en nu eenmaal in deze maatschappij moet leven.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-08-2002 0:27 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Dwaallicht, mien jong:
Zijn er hier wel mensen die met shirtjes van bands lopen, alleen maar omdat die band "in" is op dat moment? Waarschijnlijk wel, maar wie noemt een Slipknot fan nou een echte metal? Legio mensen die echt ergens bij willen horen, alleen maar vanwege het ergens bij horen, kunnen beter een ander "hokje" (excusez le mot) opzoeken. Mensen die metal willen zijn, alleen maar omdat je dan stoer in het zwart kan lopen en wordt nagekeken, vallen bij echte metals al snel door de mand, worden niet serieus genomen en bereiken daarmee eerder het tegenovergestelde. Je bent metal omdat je de muziek het einde vindt, en draagt shirts van de band die je goed vindt, niet omdat je dat zonodig moet doen omdat de groep het van je verlangt. Lijkt mij.
Laat die knakker van dat stukje eens naar scooter-gedrag kijken, of die sneue eikels bij zwembaden. Snijdt meer hout.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

HerrHorst
Lords Of Metal
Usericon van HerrHorst
Posted 31-08-2002 3:10 by HerrHorst Wijzig reactieProfiel van HerrHorstQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Doorpraten?

http://www.korrelatie.nl/

Of je spreekt mij een keer aan op één of ander concert.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 31-08-2002 10:19 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ow, heeft meneer een discussie rond z'n column, gaat-ie bijdehand zitten doen. Nou, dag hoor, prettig kennisgemaakt te hebben, veel plezier verder .

HerrHorst
Lords Of Metal
Usericon van HerrHorst
Posted 31-08-2002 12:57 by HerrHorst Wijzig reactieProfiel van HerrHorstQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

If I damn your point of view, could you turn the other cheek?

GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 18-11-2003 14:24 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

Helemaal mee eens! Maar ik moet nu gaan want ik moet m'n haar gaan wassen en de aardappeltjes moeten ook nog geschild.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-11-2003 14:31 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Heerschend om dit topic weer eens te lezen.. Mijn hemel wat een lange tenen zeg..

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-11-2003 14:34 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik heb geen tijd om dit te lezen. Ik ga zo gras in mijn tuin maaien.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

attila_de_hun
Posted 18-11-2003 14:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 14:31 schreef Judge M. het volgende:
Heerschend om dit topic weer eens te lezen.. Mijn hemel wat een lange tenen zeg..

ja lastig want die pipo de clown schoenen, of sideshow bob om moderner te zijn, kom je niet vaak tegen en zijn dan ook nog eesn super duur.

campske666
Usericon van campske666
Posted 18-11-2003 14:36 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Metalheads conservatief ? Laat me niet lachen !! Een bende progressieve hippies, dat zijn het !!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-11-2003 14:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Speak for yourself.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

campske666
Usericon van campske666
Posted 18-11-2003 14:39 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 14:38 schreef Chelman het volgende:
Speak for yourself.

Dat doe ik altijd. En volgens mezelf zijn het allemaal een bende rooie prutsers.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com