|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb zo een droom dat ik van te luide muziek doodga, bvb uit elkaar gedrild worden op een cd van Sunn o))) signature |
|
in mn slaap. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
In alle ellende van de wereld een pistool in mijn bek, zonder spijt en al mijn hersens tegen een muur aan knallen "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
extreme elefantiasis lijkt me wel origineel signature |
|
quote: is dat ideaal dan met die ellende ervoor? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
slapen is een van mn favoriete bezigheden vandaar IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
die mening heb ik alleen na het slapen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ik niet dromen is gaaf lekker vaag zijn zonder te verantwoorden. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
neukend tijdens het hoogetpunt natuurlijk, wie niet? [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 13-01-2010 3:08] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Gewoon lekker kansloos achter de computer. |
|
Net als Grizzly Man, keihard kapot worden gebeukt door een beer. |
|
Eww, viespeuk. 1bram1bear.com |
|
quote: Ook een mooie ja, zeker als je pas 3 maand later door een buur wordt gevonden omdat het behoorlijk gaat stinken in de buurt. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: HASHAHAHAHHAHAH oneliner IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Gewoon met de klauwen. Tegen mijn hoofd. Sowieso weinig indrukwekkend. |
|
De door Herman Brood beroemd geciteerde dood/sterfscene vind ik trouwens ook wel mooi. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Vertel. |
|
WTF?! Ik kan deze nergens op het net vinden? Maar het was dus idd iets met van een gebouw afspringen en vlak voordat je kapot gaat nog even onder het rokje van een mooie vrouw kijken. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Haha, klinkt inderdaad best Brood! |
|
Mijn opa is overleden op de begravenis van de buurman/een goede vriend. Hij zakte opeens in elkaar, en mijn pa ving hem op, midden in het gangpad v/d kerk. Op het moment erg heftig, vooral omdat hij nog vrij jong was, maar achteraf wél een mooie dood. |
|
quote:Zeker. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Als astronaut los schieten van het ruimteschip, uiteindelijk doodgaan aan uitputting en na een rondje aarde en wat opgebouwde snelheid weer in dat ruimtestation geboord worden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dat laatste! Bruce Banner |
|
Euthanasie www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Straalbezopen stikken in m'n eigen kots. spelfout weggehaald... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |