|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Als illegaal in een gehaktfabriek werken en opeens "zoek" zijn. edit: Onnodig spatiegebruik http://www.spatiegebruik.nl/ [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 13-01-2010 11:52] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: is dit een wens of eerder een vrees? |
|
XD signature |
|
quote: Laatste keer dat ik van drank kotste is jaren geleden. Door de weeks drink ik niet en 's weekends de laatse jaren met mate. Geen van beide eigenlijk dus... spelfout weggehaald... |
|
quote: Hoeveel levens heb jij? |
|
quote: beste vriend van mijn broer is 4 jaar geleden op vergelijkbare manier omgekomen. paramotor is beginnen tollen in volle vlucht en gecrasht. vermoedelijk was hij door de immense G-kracht al buiten westen en was het uiteindelijk mooie dood. voor diegene die er op stonden te kijken (oa mijn broer) was het minder mooi om zien... |
|
wordt er nog soms over gesproken? signature |
|
zou kunnen. nog iets van gehoord misschien? was 07/01 precies 4 jaar geleden. |
|
nee, vroeg me af. Soms vergeten mensen liever, en hoe langer men zwijgt, hoe harder om opnieuw ergens over te praten signature |
|
hij wordt zeker niet 'doodgezwegen'. met zijn vrienden gaan ze nog jaarlijks samen naar kerkhof en festival 'feest in t park' gaan ze samen naartoe ter ere van hem. |
|
is lief signature |
|
Vast al eens gepost maar hier ook wel toepasbaar denk ik. Death by horsecock! Nieuw Cannibal Corpse nummer? http://2guys1horse.com/ |
|
deep thrusts signature |
|
Zeer cliche. In de armen van m'n vrouwtje. More Evil0r Than Skelet0r |
|
gooi mij maar gewoon op een brandstapel mooiste manier om tegenwoordig nog te sterven.. snuffing up information..... *sigh* BEER!! |
|
quote: de kunst is gewoon de juiste pakketjes te zoeken en daarna de juiste toetsencombinatie in te drukken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Te snel naar boven gaan na het duiken en vervolgens uit elkaar spatten. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Dit filmpje zeker nooit gezien? http://www.jaggle.nl/index.php/media/item/priest_anoints_man_burnt_alive_warning_-_graphic/ ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Je spat dan toch niet echt uit elkaar maar krijgt kleine belletjes stikstof in je bloed(caissonziekte)? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Mijn vader heeft een keer zo'n klok naar boven gehaald. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
en nu weet hij altijd hoe laat het is? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Bizar ding zeg. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Wowoowow, op die manier zeker wel jah, 10 bar is niet niets. Ook een artikel wat je niet vaak op wikipedia in zulk detail aantreft hehe. Werkt je pa dan voor mammoet of smit ofzo? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |