|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Vul de enquete in en maak kans op 3x 2 tickets voor een concert naar keuze in Baroeg! http://www.onderzoekdoen.nl/onderzoek.php?f=6761 |
|
Ingevuld. |
|
Bedankt! |
|
Te lang, mensen haken, denk ik, snel halverwege af. Dubbele vragen ook volgens mij. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Gemiddelde tijd is 3,5e minuut... valt wel mee denk ik |
|
U vraagt, wij vullen in... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
alleen JA of NEE antwoorden, geen ruimte voor enige nuance. Of is dit ook de bedoeling? |
|
Dat is de bedoeling van de onderzoeker ja, wel is er wat ruimte voor opmerkingen hier en daar... |
|
done |
|
"34) Tent die draait op vrijwilligers/hobbyisten (Verplicht veld)" Weet ik veel.. "26) Niet voor kleine kinderen (Verplicht veld)" ??? "20) Exclusief maar niet arrogant (Verplicht veld)" :') "17) Kenner pur sang (Verplicht veld)" Kenner van wat? Van muziek? Van het draaiende houden van een zaaltje? |
|
quote: Hehe, ja, wat WR zegt. Ik heb ook bij overige opmerkingen genoteerd dat sommige vragen wel een beetje vaag waren. "is stoer". Sorry? [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 21-01-2010 16:10] |
|
Voor sommige mensen is dat heel belangrijk "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Hopelijk gaan ze daadwerkelijk iets met de uitkomst Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:+1 Ben wel een tikje kritisch geweest, kan geen kwaad. |
|
Ingevuld... Kritiek kan ook opbouwend zijn!!!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ook maar ingevuld. |
|
Bedankt allen! |
|
Vuil: Maak gvd ooit eens die plee schoon man! Ruig: Idd best homosexueel Pechvogel: nee wel een aansteller Professioneel: is dit een grap? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ook ingevuld. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Bedankt allemaal! |
|
Beetje een vreemd onderzoek, maar enfin: ingevuld. |
|
Kunnen fatsoenlijk enquete maken? o Neen o Neen |
|
: Fout opgetreden... Één of meerdere verplichte velden zijn niet ingevuld - Ga terug naar de vorige pagina Vul alle velden aangegeven met: "Verplicht veld" in nou heb ik geen zin meer |
|
quote: |
|
is er al wat uit die enquete gekomen? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |