|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben ook van de partij, laatste keer feestje in Buitenpost was ergens in 1994 ofzo. |
|
'94? die hond van drdoom en ik hadden gister nog een feestje in buitenpost. |
|
De hond van Dr. Doom blaft mij te veel. |
|
Je kan gerust zijn best jongen, want hij zal er deze avond niet bij zijn. |
|
gelukkig maar, eindelijk een gezellig feestje :D Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Je kunt dat nog een keer zeggen! |
|
beetje debiel tijdschema! had peter nog zo gezegd dat als ze slim waren de bands maar tot 23:30 lieten spelen i.v.m openbaar vervoer! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:+1, jeetje bammer weer. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
nog al ja..... willen ze advies, geef je ze advies, maar luisteren ze er naar? nee.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
huh, wat zei je? |
|
quote: Kom op, je had toch niets anders verwacht? |
|
0:29 gaat de laatste trein naar Grins & Ljouwert. Lijkt mij geen probleem dus. Behalve dan voor mensen die echt ver terug moeten. Mooie miesjes die écht heel ver terug moeten, kunnen altijd bij mij aankloppen voor een overnachting. Maar dan wel meisjes met uithoudingsvermogen, anders kan ik net zo goed aan de bar blijven hangen. |
|
quote: Wat is dit voor Paljasserij ? |
|
Ohnee, we gaan met de taxi naar Ljouwert na de tijd. Hewwe ut over?! |
|
niet met de trein van 00:29? ken je je geld beter stukslaan in de kroeg dan in een taxi! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Taxi? Zal Joey eens eefkes belle. |
|
Jim heeft een punt. Wietze ook. |
|
Take it easy. We're not making a Western here |
|
ik heb er zin an! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Yeah! |
|
Je neemt al die homos uit Arnhem ook mee hoor ik, jim? |
|
Vanaaf alweer!!!! Zin an www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote:Dikke Plus één!!! |
|
quote: die Arnhem bareback club heeft vanavond ledenavond, dus die homo's blijven thuis! godver, ik heb er zin an! lekker zoep'n! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |