|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Effe twijfelen, misschien zo ook effe die kant op... spelfout weggehaald... |
|
Nee, wou/kon niemand mee, en had weinig zin om in m'n uppie die kant op. spelfout weggehaald... |
|
Godver, dat was me een ouderwets gezellige avond met veel bekenden en zeer goedkoop bier! geniaal! Fumes of Decay: Stevig potje death metal met name over het neuken van de doden: verreweg van origineel, maar klonk pirma! Sadotank: gewoon geniaal! lekkere vunzige thrash die er flink doorbeukte!! band van de avond! Gheestenland: Gave show, goede sfeer... Sinister: nee, niet mijn ding, heb ff gekeken, maa rde rookruimte was gezelliger :D Toffe avond in It Koartling, met flessen Warsteiner voor 1,50! De treinreis naar huis was er ook weer 1 voor in de boeken! VET! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Jammer dat ik mij veel niet meer kan herinneren. Maar aan de bult op mijn kop te zien, heb ik mij vermaakt. |
|
De treinreis was volgens mij nog het leukste , en iets met Veenwouden Hooligans en zo... |
|
Feanwâlden de Gekste! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Foto's van dit toffe feestje staan weer op mijn space. Hier ook alvast een paar Fumes of Decay Sadotank Gheestenland Sinister [Dit bericht is gewijzigd door nakooma op 01-03-2010 9:28] www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Sadogoat ja, goeie band. |
|
...goat..? Meende dat er ...tank op de vlag stond. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Het was inderdaad Sadotank en tevens de enige band die niet kon boeien wat mij betreft. Het enthousiasme maakte het nog om aan te zien maar het materiaal was echt van abominabel niveau. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
oh shit ......hehehe foutje. zal het even verbeteren www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: Goh, echt? |
|
Ja hih! Ik ben nog steeds brak van zaterdag. hahaha! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |