|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Impaled Nazarene komt een aantal exclusieve clubshows doen: Vrijdag 19 Maart Romein - Leeuwarden Zaterdag 20 Maart Turock - Essen Zondag 21 maart Baroeg - Rotterdam Laatstgenoemde is een middag show. www.tmr-music-promotions.com Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
misschien komt ik wel ff langs in Leeuwarden. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
In baroeg wel aanwezig, en dan 's avonds door naar Taake |
|
Very nais, waarschijnlijk Leeuwarden doen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ja, kwam ik ook net achter |
|
Uiteraard aanwazig in Leeuwarden www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Essen of Baroeg dan |
|
waarschijnlijk aanwezig in L'warden [Dit bericht is gewijzigd door herske op 24-01-2010 22:37] |
|
Hell yeah! Op EMM waren ze erg gaaf. |
|
Leeuwarden staat genoteerd. Heb IN helaas nog nooit live gezien, kan ik daar nu eindelijk eens verandering in brengen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Impaled Nazarene en Taake, lekker hoor. Wel aanwezig in Baroeg. |
|
Krijgen we dan weer gezeik met het COC? |
|
`We are Impaled Nazarene and you are not!´ |
|
Leeuwarden denk ik. Kuolemaa, saatanaa [x8] |
|
Uiteindelijke line-up voor de Baroeg show ziet er als volgt uit: Zondag 21 Maart Taake (NO black) Horna (FI black) Angantyr (DK black) Impaled Nazarene (FI black / crust) Blackshore (DE black / thrash) Voorverkoop € 15,00. Entree € 17,00. Zaal open 15.00 uur. |
|
Bij zo'n line-up zal de Antifa haar vingers aflikken! Het precedent is al geschapen in Roermond. Wel leuk om te gaan kijken, IN is altijd gaaf. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Wat word de line up van de Romein dan? Is die ook hetzelfde? www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Nee, dit is de exclusieve line-up voor Baroeg, in Leeuwarden staat er een andere band bij. Romein zal hun voorprogramma snel aankondigen. |
|
quote: Dat was inderdaad prachtig op EMM. [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 26-01-2010 11:23] |
|
|
|
Supports voor Leeuwarden zijn bekend, namelijk Lugubre en Full Speed Damnation. Koop nu je tickets via de website! http://www.poppodiumromein.nl |
|
Ich binn dabei in Leeuwarden! Hopelijk is er op deze dag ook een goede support act. I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it! |
|
Ik zag het niet goed maar support is dus bekend hahaha I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it! |
|
Dikkertje dap, zat op de trap! |
|
quote: Mwah, ik zie het probleem hier niet echt. IN heeft welgeteld 1 liedje wat dan tegen homo's is, met nog een dikke onzintekst ook. Kleine kans dat ze die spelen. Hebben die andere bands nog dingen gedaan die ik heb gemist? Kaartje heb ik al liggen |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |