|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Tsja, Henri flikkert er toch wel vaker bandleden uit? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ochja, vond ze live toch niet echt goed |
|
ga maar ergens anders janken IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Heh en dat na een optreden van 2 dagen geleden. Was ie zeker zo bezopen dat ie wat personal service wilde, maar niet kreeg |
|
Ik denk dat dat snoertje in die struik haar de das om heeft gedaan TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
Heb je het nou over het touwje van haar tampon? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
:') Je moeder. |
|
I hope you'll understand that I won't reply to any messages asking me more about this, as my emotions are going haywire and a thousand things are going through my mind right now. <--- Waarom dan dit schrijven... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Altijd rot zo iets. |
|
Ja dat sucks voor haar Maar zo'n gitariste als zij komt ongetwijfeld goed terecht! Succes!! |
|
Op naar het UWV. Je moeder. |
|
quote: Het blijft een vrouw hé. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ah, jammer voor haar zeg. Overigens: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1689 Dus dit is deel 2? [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 26-01-2010 10:13] Boeiender |
|
quote: En jammer dat het dan weer via een e-mail moet gaat. Ik had het toch netter gevonden als ze het haar gewoon persoonlijk gezegd hadden. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Jammer voor haar, goede gitariste, maar ik vond de podiumperformance van haar nooit zo veel aan persoonlijk. Inderdaad wel klote om zoiets via de mail te melden. |
|
GD sites zeggen er niks over .. |
|
haha, maar volgens de site zit roel sanders ook nog doodleuk op de kruk |
|
nou, zal vast wel kloppen. Volgens mij heeft ze haar eigen band er voor opzij gezet... (tenminste van die band hoor ik zelden wat)... als het waar is, is het allemaal niet echt fraai... eens kijken of we net zo'n (sublieme) reactie krijgen van de band zelf (net zoals Bob netjes deed in Asphyx topic)... |
|
Zou wel op zijn plaats zijn ja, en dan inclusief reden voor mail ipv persoonlijk gesprekje. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dat had ik ook gehoord, ja. Bareuh... |
|
Ah, denk ook even aan: - vaste baan opgezegd om met GD te kunnen toeren - telkens naar het noorden van het land om te oefenen - Richard amper gezien het afgelopen jaar Ik snap dus wel dat ze teleurgesteld en pissed is. Maar verder weten we niet wat er gebeurd is. Dus het wachten is inderdaad op Bob. Bij wijze van spreken dan. |
|
Kan ze mooi 2e gitaar bij LotD doen TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
Ben ik de enige die de tune van goede tijden, slechte tijden in zijn hoofd heeft? Meer snoertjes uit bosjes! MC Hammer Smashed Face |
|
jammer voor haar dat Goddess of Desire is gestopt signature |
|
Want? |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |