|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Vrijdag 12 februari Autumnal Reaper, deathmetal met blackmetal invloeden. Ze draaien al meer dan 15 jaar mee in de metal scene en hebben dan ook meerdere uitgaven op hun naam staan die wereldwijd positieve ontvangen zijn. 2009 was een heel productief jaar voor Autumnal Reaper, er verscheen maar liefst 3 Cd 's. Een compilatie CD van het Amerikaanse label Quickstar Productions, een gelimiteerde mini CD "Requiem " en de Full Length "Rise Of The Raging Death ". Deze laatste is geproduceerd door Dick Kemper(bassist Vandenberg) en met keyboard samples van Mike Browning(After Death, Nocturnus, ex-Morbid Angel, ex Acheron), die hij speciaal voor dit album heeft gecreëerd. Obeah, old school deathmetal, uit Nijmegen. Beïnvloed door bands als Six Feet Under, Obituary en Vader, maar geven daar een geheel eigen draai aan met vele tempowisselingen, gemene riffs en een donker geluid. Grindbashers, old school grindcore in het straatje van Agathocles, (oude) Napalm Death en Terrorizer. Met de vaart van een aanstormende sneltrein worden teksten over de rauwe realiteit over je uitgestort. En dit met met een alles behalve zachtzinnige sound. myspace - Autumnal Reaper myspace - Obeah myspace - Grindbashers website - The Stage [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 01-02-2010 21:03] |
|
Boeiender |
|
Aanwezig. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Arnheim! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
|
|
ah. 3e band ook bekend... tof! |
|
Het zal ook niet. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Titel korrigiert. Bruce Banner |
|
zo, morgen dusch!!! |
|
Autumnal Reaper en Obeah, de huisbands van The Stage... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Was die zanger van AR niet ernstig ziek? O nee... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dat was een PR stunt met het verboten wort! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Hehe. Zo aandachthoerig dat het weer gaaf wordt.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Kom je nog langs met Ulkie? Boeiender |
|
quote:Moet helaas zelf oefenen die avond. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
aanwezig, iig obeah kijken...rest hoeft van mij niet zo. |
|
mooi, kom dan iig na 22:30 uur. |
|
quote: excuus..slecht humeur... en niet goed gelezen. [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 12-02-2010 9:16] |
|
quote: Awwwwwwwww. Heb er zin an! Gisteren in het oefenkot van Kleazer de set even doorgenomen, geluid afgesteld en gejamt met de zanger / gitarist van die band. 't Was koud.... Boeiender |
|
Tsja, mot ook oefenen vanaaf in Rotterdamned, tegen die tijd ik terug in Arnhem ben kan ik misschien nog helpen vegen hahaha |
|
quote: Boeiender |
|
... ahh... dan kom je 20 feb toch lekkah langz? (volgende week za)... dan speelt Toxocara, Sinister en Impalement in de Stage |
|
quote: Dan ben ik waarschijnlijk in Kampen... Maar 30 april... Boeiender |
|
... 30 april is weer zo ver weg... kom volgende week maar gezellie naar de Stage |
|
quote: Hehe, ik zeg geen nee, maar dan ben ik na Toxo weg, Sinister is kudt en die ander, mwoah.... Boeiender |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |