|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
..dan spelen we voor jou wel een speciaal nummer |
|
quote: Awwwwwww Boeiender |
|
*Schop* Boeiender |
|
quote: Viel volgens mij wel mee. Leuk publiek! Boeiender |
|
Mooi feestje. Leeft Herrie nog? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Geen idee, nog niets van gehoord. Gaaf daj dr was jonk! En die koffie doen we nog een keer in Arnhem-Noord. Boeiender |
|
Er lebt! Die gast had toch bloemen? een ware zm klassieker Edit: Heer Roy van Autumnal Reaper dus. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 13-02-2010 15:26] |
|
quote: Jij hebt Herrie gezien? Waar? We moeten zo weer naar Emmen voor een gig..... LOL quote: Geen idee, voor mijn tijd denk ik. Vond Obeah en Autumnal Reaper erg geschikte gasten overigens, leuk om daar mee op te treden. Boeiender |
|
Ik had het over Roy niet over Herrie haha. Nee was een paar jaar terug een heel verhaal, die gast had zogenaamd kanker. Er was toen al een bandlid daadwerkelijk overleden aan kanker. Hij zelf zat doodleuk in de kroeg (met al zijn haar nog) te verkondigen dat hij ook kanker had, een chemo had gehad en meer onzin. Er was toen een topic over maar die is verwijderd. |
|
Dat legendarische verhaal kwam mij gisteren toevallig ter oren idd, hahaha |
|
Klote dat mijn oude pc dood is, ik had dat hele verhaal daar nog op staan. |
|
quote: Kom je zo een keer langs. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Lijkt me leuk! Boeiender |
|
quote: ben kennelijk niet kapot te krijgen... heb me nog even in 't Arnhemse uitgaansleven onmogelijk proberen te maken... (wat niet echt gelukt is). |
|
Gheghe, op de korenmarkt beland? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Streetcafé en gecrasht bij een maat van me... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |