|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Line up compleet 10 juli: Sepultura I.N.R.I Chiraw As Empires Fall Kudra Mata |
|
Lijkt me een leuke eerste editie. Zal zeer waarschijnlijk ook de laatste zijn op deze locatie! haha |
|
is het al bijna? |
|
Ik ga er heen Ik pak de fiets en dan is het een rit van anderhalf uur vanuit Enschede, ik hoop op mooi weer Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Wanneer de show a.s. Zaterdag een succes gaat worden, gaan we volgend jaar buiten Vriezenveen verder! Komt helemaal goed |
|
Aanwezig: om te zuipen! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Oh-oh... Bareuh... |
|
quote:Ook goed Heb er zin in |
|
Morgen!!! |
|
Doe Kuipers de groetn en succes daar he!! |
|
Die kant maar eens op. |
|
Super vet gisteren |
|
Hulde door met Arise en Dead Embrionic Cells de set te openen!!! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Het was een lange zit in die warmte, ik wou dat ik gewoon om 10 uur was binnengekomen want die voorprogramma's waren niet voor mij. Sepultura was te vet, gave opening songs ook en een hele strakke show Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
Hulde voor de geluidsman trouwens die alle vooracts vreselijk liet klinken en de gehele tent een gehoorbeschadiging bezorgde! Bij Sepultura met eigen geluidsmensen was dat gelukkig niet het geval meer al is dit filmpje niet representatief voor de vette sound van laatstgenoemende. Wie bast er tegenwoordig bij sep trouwens? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zelfde gast als altijd toch nog? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Paulo? neh, was een klein krom oud peruaans type oid. Maar ik stond ver af Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zoiets? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
lol wtf Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Je verwachtte nog een gigantische bos haar? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
stiekum wel denk ik Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Sepultura had me dan ook een ontzettende lading apparatuur bij zich (heb even meegeholpen in in laden) en meer tijd om te soundchecken. Tsja het grote verschil tussen grote en kleine bands |
|
quote: leuk feestje gehad hoorde ik? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |