|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
omdat warlock niet meer bestaat, maar hoe noemt de nieuwe van doro? |
|
Ja dat wit ik wel, maar elke band begint toch een reunie!!! Fight heet 'ie Ik, Wil Schuurman |
|
Ik heb hem ff geluisterd toen ik hem binnen kreeg ... ik vond het wel een acceptable plaat, maar ja ik ben geen fan van dat genre dud mij moet je niet rekenen. |
|
ik vind het wel 'n fijne plaat eigenlijk... maar ja ik hou dan ook van 80's disco en van metal... |
|
doro ziet er nog steeds niet verkeerd uit Oud Vuil. |
|
Haha, idd. Haar solo werk ken ik eigenlijk niet zo goed, maar Warlock was gaaf. Bazzio Attacks!!! |
|
Ze ziet er inderdaad niet verkeerd uit, maar is toch iets te oud voor mij Warlock is echt zo geniaal, vooral burning the witches en hellbound... Ik, Wil Schuurman |
|
Doro jeugdsentiment |
|
Gaan er nog mensen naar Doro in Metropool vanavond? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: LoL! Ik vind Doro niks, en Warlock ook niet... Er is toch wel betere heavymetal? Misschien dan niet van vrouwenhand, maar wel goed |
|
Doro is geweldig, heb 'r laatst in Zaandam gezien. Haar accent is na al die jaren nog niks verbeterd |
|
Doro doet tegenwoordig aan vechtsporten (thaiboxen ofzo). heeft een paar dagen geleden iig flink verloren van een of andere troela |
|
Ik vond het geweldig om Doro op Wacken te zien!!! Maar ze moet niet met disco beginnen. Ik weet bijna zeker dat ik die plaat dan niet wil horen. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
onzin! Fight is een goed album ! En doro heerst nog steeds alle pannen van het dak af ! En om nou te zeggen dat ze flink verloren had ? EEN PUNTJE VERSCHIL maar in drie rondes van twee minuten, dat kan ik nauwelijks een bokswedstrijd noemen. Doro gaf afgelopen zondag in Hengelo weer een meesterlijk optreden weg. Fuck zeg, absoluut geen spijt dat ik daarvoor met me gare harsens drie uur door de stromende regen ben komen rijen. Doro is mijn heldin ! eat this ! |
|
quote: D8 niet echt dattet daar over ging maar je heb wel geleik |
|
All we are! Dit topic verdient ook wel een plaatske bovenaan de heavy metal lijst. dus Life doesn't get much better than this! |
|
warlock gaat er goed in hier, doro ook. en live was het ook geweldig op graspop. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Klopt, dat was lekker meeblerren ja Life doesn't get much better than this! |
|
Doro HEERSCHT bruut topic Snagger ALL WE ARE!! ALL WE ARE WE ARE WE ARE ALL! |
|
getverrrr... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Hehe, zien of jij er op die leeftijd nog zo uit ziet! Hoewel, eigenlijk is het gewoon een verlepte 40er bij tijden, maargoed, dat maakt niet uit want doro heerscht. Life doesn't get much better than this! |
|
Ik heb nog nooit zo iets slechts gezien als Doro op Rock Hard. Waardeloos... |
|
quote: Naja, smaken verschillen uiteraard. Afgelopen zaterdag op graspop was ze (naja en de band natuurlijk) geweldig. Life doesn't get much better than this! |
|
Vooral de "band" was waardeloos, met een drummer die er constant naast zat. En een bassist en gitarist die bij elkaar moesten kijken wat ze moesten spelen... |
|
Dit keer was het vrij vroeg op de dag, dus zowel zij als ik waren nog nuchter. Ik kan dus met zekerheid zeggen dat dat dit keer niet het geval was Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |