|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie: Heidevolk, XIV Dark Centuries, Grimm Wat: Straalschijfontketenfeest van de nieuwe CD "Uit oude Grond" Waar: LuxorLive Wanneer: 2 april 2010 Hoeveel: € 10,- (+ service onzin) --------------------------------------------------- Nieuwsberichten: NIEUW NUMMER, uitgiftedatum en straalschijfontketenfeest Op 26 maart zal Heidevolks nieuwe album ‘Uit oude grond’ worden uitgegeven door Napalm Records. Na al het harde werken staan we te trappelen om 'm te ontketenen, en om het wachten te verzachten hebben we een nieuw nummer op onze MySpace gezet. Het heet ‘Nehalennia’ en geeft een voorproefje van wat er te wachten staat! Het officiële straalschijfontketenfeest wordt gehouden op 2 april in LuxorLive, in Heidevolks thuishaven Arnhem. Op deze bijzondere avond zullen we worden bijgestaan door de Duitse pagan band XIV Dark centuries en de Nederlandse legende Grimm. www.MySpace.com/OfficialHeidevolk www.NapalmRecords.com www.LuxorLive.nl [Dit bericht is gewijzigd door Grimnir op 31-01-2010 16:39] |
|
oh nice, misschien wel leuk om naar toe tegaan boem boem tjak |
|
Feestje! |
|
Moet helaas werken, anders was ik zeker even komen kijken. Al met al ben ik erg benieuwd naar het nieuwe album |
|
Godmiljaar wat een line-up; hopen dat ik dan een leuke en goed betalende baan heb (per heden in de WW: onderwijs op MBO heb ik even gehad met alles behalve fatsoenlijk les kunnen geven, lees de kranten maar) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Als het vervoer meezit héél misschien. |
|
quote: Op Goede Vrijdag nog wel! Eigenlijk erg scherp gekozen die datum! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
|
|
Mogelijk wel even aanwezig! |
|
Meegaan zal je! |
|
quote:Als jij de volgende dag ook bij ons feestje komt |
|
Ja halloe, daar in the middle of nowhere zeker?! |
|
Lijkt me leuk om Heidevolk weer te zien. Zelfs mn moeder wil mee (ze heeft ooit beloofd om na Heidedvolk te gaan samen met mij, als ze in de buurt kwamen). Dus ik ben er hopelijk erbij! euu? |
|
Geweldig, hoe meer zielen hoe groter heft feest! Het concert is op tijd afgelopen zodat iedereen de trein terug kan pakken! Reken maar op 11:15 als uiterste. LuxorLive ----------------------------------------------- Nieuwbericht: Trailer Video "Uit oude grond" en nieuw nummer "Dondergod" online Heidevolk en Framecat film en video productions presenteren een video trailer van het nieuwe album "Uit oude grond". De trailer bevat achtergrondinformatie verteld door bandleden, vormgeving en natuurlijk nieuwe audiofragmenten. Om de video trailer te bekijken volg de volgende link http://www.youtube.com/watch?v=gtd83cUg6Ao of ga naar de Officiele MySpace. Naast deze video is er op de Officiele MySpace van de band een nieuw nummer te beluisteren. Het nummer "Dondergod" geeft een nieuw voorproefje van de gevarieerde nummers die op het nieuwe album zullen verschijnen. "Uit oude grond" zal op 26 maart in Europa worden uitgebracht en op 6 april in de rest van de wereld. Napalm Records zal naast de CD ook een gelimiteerde oplage van 500 handgenummerde LP versies uitbrengen. Pre-order de CD nu bij de Napalmrecords webwinkel (de eerste 200 orders ontvangen een gratis poster) of bestel een CD / T-Shirt, Girly of Longsleeve pakket bij de Heidevolk webwinkel. De order vallt op de releasedatum op je deurmat! Surf www.Heidevolk.com en ga naar de webwinkel voor de speciale aanbiedingen! www.myspace.com/officialheidevolk www.myspace.com/framecat www.napalmrecords.com www.heidevolk.com |
|
Voor de mensen die GRIMM willen zien, kom maar op tijd, we beginnen om 20:00u! |
|
quote: wow dan moeten we strak om 6 uur eten |
|
Helaas moet ik dan in Dynamo werken bij Flotsam & Jetsam :-( Maar ben er 11 juni in de Azijnfabriek zeker bij! Helaas dan geen XIV Dark Centuries, maar wel Arkona en dat is ook niet verkeerd! |
|
*schop* Vrijdag alweer, en verdomd veel zin in. |
|
Geen idee of ik dan ga. Een vriend van me wilde wel graag gaan en afgelopen zaterdag waren z'n laatste woorden er over nog dat ie de dag er na wel kaarten zou halen/reserveren. Nu is ie spontaan van de aardbodem verdwenen |
|
quote: Bedankt voor de tip: jullie zijn samen met XIV Dark Centuries de hoofdreden dat ik ondanks uitkering toch kom (vorige keer had ik een verplichting waar ik niet onder uit kon helaas)! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Speelt er vrijdag niets in Dynamo dan |
|
quote: Gheghe, jazeker: Flotsam & Jetsam natuurlijk, maar die heb ik al gezien en daar gaat het toch om platen van jaren geleden (wie wil nu echt de nieuwe nummers bij die band horen). Qua persoonlijke smaak is het mooi dit feestje geworden Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Aanwezig. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Waarschijnlijk ook wel aanwezig |
|
Zin in! Nieuwe CD is ook echt geweldig! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |