|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb een viool met 3 snaren maar ik doe hem nog niet weg. Ik hoop dat ik er ooit wel wat mee kan How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
|
|
goede site |
|
Jah een klootviool Godverdommen.. |
|
quote:LOL |
|
...zucht... Don't touch me. I'm evil. |
|
Je kan violen huren bij bouman , herenstraat Den Haag |
|
ja, maar kmoet gewoon zelf een viool hebben die ik lekker op me gemak ken ombouwen en kapot maken zodat er een verschrikkelijk zwaar supervals kutgeluid uit komt en ik denk niet dat de verhuurders er blij mee zullen zijn om hem zo terug te krijgen maar tanx voor de tip Don't touch me. I'm evil. |
|
Nee, sorry. |
|
quote: Daar kun je wel eens gelijk in hebben ja |
|
Ik heb een tuin vol violen. maar die bloeien nog niet. |
|
quote: zet er een zonnebank bij... |
|
quote: Droog .. HEEL droog goed man |
|
Ok .. nu weer ontopic. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-04-2002 19:14] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Nee dan ontstemmen ze |
|
quote: Moet je je strijkstok slijpen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
hehehe LOL maarja, kheb er geen ruk aan Don't touch me. I'm evil. |
|
Heeft iemand een viool? - Vast wel... Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
my dying bride had een viool, of nu weer? Oud Vuil. |
|
ja heel leuk, maar daar heeft die jongen toch helemaal niks aan |
|
Me vriendin heeft er 1, en ze vraagt altijd of ik meekom naar die lessen.. wat een hels geluid zeg !!! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
nah, stiekem verkopen dat ding aan rammoth. Oud Vuil. |
|
quote: Newsflash: PANDA!!! Jij hebt geen vriendin! |
|
En waar haal jij die weisheid vandaan ? Godverdommen.. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |