IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Blackmetal zwart gemaakt Vorige pagina | Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-04-2002 16:12 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2002 16:10 schreef Jenje het volgende:
Die gasten zijn echt vreselijk, als er ergens ook maar een minimale aanwijzing is van rechts gedrag, dn knallen hun uit hun plaat. Met De Inrichitng gothicparty's is dat ook gebeurt, ik weet niet precies hoe dat zat, maar dankzij gezanik van hun gaat het niet meer door.
komt dat door hun, en ik maar denken dat het door locatie gebrek was.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2002 16:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik kan het mis hebben hoor, Vampie weet het vast wel.
Maar Kafka had er wel wat mee te maken (dacht ik)


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 09-04-2002 16:19 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Idd, dat met die feesten die afgelast werden vind ik echt belachelijk.
Die mensen die maken muziek, en dan gaat de Antifa die feesten verbieden, terwijl ze er voorderest niks mee te maken hoeven hebben.

ik heb een keer een mailtje naar die gasten gestuurd:

"Ten eerste wil ik even zeggen dat ik geen neo- folk fan ben, en wat die
gasten verkondigen interesseert me absoluut niks. Als iemand extreem rechts is, of antisemitisch, geen probleem. Waar ik wel me wel kwaad over maak, is dat er zo'n probleem van wordt gemaakt door de Kafka.
Citaat:

"In plaats van ons als boodschapper van het slechte nieuws te onthoofden
zouden de Gothic, Dark Wave en neo-folk-kringen er beter aan doen om eens
kritisch om zich heen te kijken wat voor ideeën er leven en wat voor bands
ze aanhangen. Zonder de bruine randjes is het veel frisser en hoef je
verder ook niet aan politiek te doen. Als je extreem-rechts in je scene
accepteert breng je deze, bij het grote publiek tamelijk onbekende,
subculturen onnodig in diskrediet."

Gaan jullie naar zo'n band? Nee, omdat je de muziek niet goed vind.Zolang ze geen negers of andere bevolkingsgroepen vermoorden, wat maakt het dan uit?"



Antwoord:
"Beste Björn,

Ik denk dat onze meningen dusdanig ver uit elkaar liggen dat dit een erg
korte discussie wordt. Jij hebt geen probleem met mensen die extreemrechts
of anti-Semitisch zijn. Ook heb je blijkbaar geen enkel probleem met
extreemrechtse bands in de Black Metal-scene, zolang ze maar niemand
vermoorden.

Zoals je wel duidelijk zal zijn hebben wij daar wel ernstige problemen mee
en zijn wij actief betrokken bij het bestrijden van dit soort groepen en
stromingen.

Groeten,

Willem Hart"




Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-04-2002 16:20 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

hoe bedoel je kortzichtig.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2002 16:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

eigenlijk moeten dat soort organisatisch verboden zijn


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 09-04-2002 16:22 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

"Actief bestrijden". Mongolen...

Ach ik blijf bij mijn standpunt, laat ze maar. Ze kunnen toch niets aan de verspreiding van de muziek doen.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2002 16:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wel aan concerten, en dat frustreert mij.
Niet omdat ik black metal goeie mzuiek vind (ik vind het bagger) maar omdat zij hun normen en waarden opdringen.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-04-2002 16:23 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2002 16:22 schreef Vargen666 het volgende:
"Actief bestrijden". Mongolen...

Ach ik blijf bij mijn standpunt, laat ze maar. Ze kunnen toch niets aan de verspreiding van de muziek doen.
dat zou er nog eens bij moeten komen.. Ik kan me door dit soort dingen zo machteloos voelen..


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 09-04-2002 16:24 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

die gast trekt ook wel erg overhaaste conclusies.
precies, deze gasten hebben ook een keer het concert van Zyklon verboden vorig jaar.
Ze dachten dat het om Zyklon-B ging.

hoe bedoel je dom??
ik heb dat krantenknipseltje nog ergens liggen.
ff naar zoeken


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2002 16:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

dat kunnen ze dus wel, wie denk je dat er achter zit als er concerten afgelast worden vanwege vermeende rechtse sympatisanten in bands?


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 09-04-2002 16:28 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

maar wat voor dingen kunnen ze dan aandragen om zoiets te verbieden, en waarom wordt er dan gehoor aan gegeven?



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2002 16:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nou, ga als organisatie tegen rascisme maar eens naar een gemeenteraad en zeg dat in het plaatselijk poppodium een extreem-rechtse metal band optreedt. Wat denk jij dat de gemeenteraad doet?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2002 16:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Het zijn van die extreem-linkse sukkels die alles en iedereen willen behoeden voor het 'rechtse gevaar' en ze maken gebruik van de onwetendheid m.b.t. muziekstromingen en 'normaal' rechts


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 09-04-2002 16:32 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht


het zit zo,

als iets fout is, dan is het extreem rechts, vaak wordt bij het minste of geringste al alarm geslagen.

dat is wat de kafka dus doet.
ze verzamelen zoveel mogelijk info, zoals bij Zyklon.

en de autoriteiten lopen er als een blinde achteraan.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2002 16:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Volgens mij grijpt Kafka die burgelijke angst voor rechts ok graag aan.


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 09-04-2002 16:39 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 9 april 2002 16:29 schreef Jenje het volgende:
Nou, ga als organisatie tegen rascisme maar eens naar een gemeenteraad en zeg dat in het plaatselijk poppodium een extreem-rechtse metal band optreedt. Wat denk jij dat de gemeenteraad doet?


dus als Pim Fortuin in een bandje zou zingen dan, gaat dat ook mooi niet door?



Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 09-04-2002 16:40 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 9 april 2002 16:39 schreef Markam het volgende:
dus als Pim Fortuin in een bandje zou zingen dan, gaat dat ook mooi niet door?
Hmm, goeie stelling. Maar volgens mij is P.F. een sociaal geaccepteerde rascist. Wat zijn mensen toch hypokriet he.



Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 09-04-2002 16:55 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Jenje! De Inrichting schijnt een nieuwe locatie te hebben! fijn dansen dus weer!!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2002 17:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2002 16:39 schreef Markam het volgende:
dus als Pim Fortuin in een bandje zou zingen dan, gaat dat ook mooi niet door?

Als pim z'n sexslaafje in een bandje als sexslaaf over een podium zou kruipen zouden ze het nog verbieden.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-04-2002 18:33 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2002 16:55 schreef Vampie het volgende:
Jenje! De Inrichting schijnt een nieuwe locatie te hebben! fijn dansen dus weer!!


De Inrichting gaat vanaf nu verder als Medusa [geloof ik].


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 09-04-2002 19:16 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Zow, de leden van Botulistum zijn nazi en fascisten, weer wat nieuws geleerd....


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 09-04-2002 19:23 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Wablieft?

Troost u,ik heb een gelijkaardig verhaal gehoord van een vriend van me die regelmatig gothic parties opluisterde...maar toen heeft-ie ambras gekregen met het bestuur van de betrokken hangplek en nu mogen er alleen nog top 40-parties doorgaan...HOE DURVEN ZE?Terwijl die gast allesbehalve een fascist is...en mijn andere vrienden ook niet!!


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 09-04-2002 19:24 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Het lijkt me zomaar dat tussen die top-40-party-mensen veel meer potentiële Fortuyn-stemmers rondlopen dan op een Gothic feestje.



Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 09-04-2002 19:30 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

*zucht*
waarom lopen er zo veel kortzichtige lui rond?


MuayThaigerrr!!


Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 10-04-2002 1:13 by Ooypunk Wijzig reactieProfiel van OoypunkQuote dit berichthttp://www.heidevolk.com

quote:
Op 9 april 2002 15:43 schreef Vargen666 het volgende:
Example of bands: Anthrax, Danzig and Darkthrone."

Bron: http://www.panzer-magazine.com/int.asp?id=393

Anthrax black-metal?? LMAO!


Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen