|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Antifa --> OVENS, HETE OVENS Zo. Kafka Oprotten naar Siberië! |
|
Antifa? WHAHAHAHAHAHAHAHA! De grootste grap ooit! ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
is dat nou gewoon een website of zit daar nog een instelling achter ofzo? Je moeder. |
|
Tja ze zijn net zo dogmatisch als de SGP dus ja. Maar maakt het uit? Het zijn een stel eikels. Zich links noemen, tolerantie prediken en moet je kijken wat een haat en rancune er uit die websites druipt. Ovens! |
|
allemaal stemmen op pim, dan mogen alle extreem-rechtse bandjes zonder enkel probleem weer optreden Don't touch me. I'm evil. |
|
Dus, ik begrijp het goed als ik zeg begrepen te hebben dat BM afgemaakt wordt en slecht is omdat Bon Jovi een BM band is? Evil, die gast... Hij heeft natuurlijk wel ooit zijn haar geofferd enzo. Man man man wat een Bull, ik vind BM geen ruk aan, maar om nou zo te lopen doen... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nou ik moet wel zeggen, dat ik, als wel blackmetal liefhebber, vindt dat Bon Jovie, dingen heeft gedaan, die Varg een watje maken (maar ja dat was ie natuurlijk al) |
|
""Blackmetal zwart gemaakt" Wil je het wit maken dan? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: LOL TRUE DUTCH WHITEMETAL!!!!! OHH WAT EVIL!!!!! Don't touch me. I'm evil. |
|
Er zijn verscheidene artikels van die aard te vinden op het Internet, het één al banaler dan het andere. Dit is echter niet enkel te wijten aan enkele goedgelovige linkse ratjes, maar voornamelijk aan de jonge NSBM-bands die op idiote wijze campagne voeren voor een ideologie waar ze zelfs -in vele gevallen- amper iets over weten. Daarbij verliezen ze het muzikale aspect van Black Metal vaak uit het oog en leggen hun boontje te week op een Hakenkruisje op de cover van hun Cdemo. Voornamelijk de USA, voormalig Oost-Duitsland en Polen produceren veel van deze kinderachtige rotzooi die waanzinnig populair is bij mensen die per se de extremist willen uithangen. Bands zoals Darkthrone hebben ook een rechtse achtergrond, maar die stonden sterk genoeg in hun schoenen om van hun muziek geen propagandamachine te maken. Als je het mij vraagt zijn er maar weinig goede Black Metal-bands geboren in de laatste zeven jaar. Tum podem extulit horridulum... |
|
Antifa voert een actie tegen iedereen die anders denkt. Goh, aan welk belijd doet mij dat denken? Moeten ze nu hunzelf verbieden Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
als er iemand nazi praktijken op na houdt, dan is het de antifa wel... ze beweren maar raak en zoeken de dingen niet eens goed uit, gaan alleen maar op geruchten af en verdraaien de feiten... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: idd... ik had een keer een mailtje naar die lui verstuurd waarin ik dat zei... is gek genoeg nooit antwoord op gekomen.. 11.45: restate my assumptions |
|
Tjah, de antifa zijn gay. Tum podem extulit horridulum... |
|
''Burzum is een publiekelijk geaccepteerde Black Metalband die openlijk verkocht wordt in allerlei platenwinkels, ondanks de obscure cd-hoesjes die versierd zijn met hakenkruizen'' hoe komen ze erop. |
|
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: Jaja, ze staan er helemaal onder mee |
|
quote: Ach, Daudi Baldr staan wel wat hakenkruizen op en in Ragnarok zit een flyer met een hakenkruis, maar et is wel lichtelijk overdreven ja. Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
ach, je HOEFT toch niet de teksten te lezen en het met de band eens te zijn enzo, lekker belangrijk allemaal . klees de teksten nooit, interesseerd me nix. 't zelfde met carnivore's retalliation, die gasten liepen ook alleen maar te shockeren, 't zelfde deden die noorse bands, alleen die varg van burzum is wel heel eng. maar de muziek Oud Vuil. |
|
nu zijn jullie dus verontwaardigd omdat de provocaties van nsbm bands beantwoord woorden? |
|
huh Oud Vuil. |
|
Ja dat dacht ik ook: heu? |
|
quote: Hahahahaha, Ik zie me al staan bij Free recordshop: Goedendag, ik ben op zoek naar een cd van Burzum. Ja dat is die cd met een hakenkruis ja. O,ik zie er al een liggen naast die nieuwste van Kane. Wat, is dit de laatste? ja hij doet het goed etc etc etc. |
|
ben wel een paar keer in bijv. bergen in noorwegen geweest, waar ook de befaamde grieg studios staan enzo, maar dacht maar niet dat er iets van darkthrone of burzum of zo in de ceedeezaak te vinden was, hoor. Oud Vuil. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |