|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Inderdaad! 25 Pleuro is gewoon echt te veel zonder ECHTE headliners. Of komen die soms nog? |
|
Ik ben van de partij. SUPPORT YOUR LOCAL SCENE |
|
Wel tof dat Expulsion komt. |
|
Net gezien dat voor 5 april reserveren 20 euro kost, moet wel via hun mail adres gebeuren en niet via het theater zelf. SUPPORT YOUR LOCAL SCENE |
|
Ja... Niet iedereen heeft het zelfde smaak, anders zou onze wereld erg saai zijn SUPPORT YOUR LOCAL SCENE |
|
quote: ben jij ook zo iemand die alles omrekent in hoeveel biertjes iets kost? |
|
Nieuwe flyer! (er zijn inmiddels wat wijzigingen in de line up, lokatie en prijs vandaar nieuwe flyer) see you at occultfest! |
|
Lijkt me idd dat Blanco makkelijker te vullen is dan Muzeval en 10 euro is een mooie prijs |
|
Hm... de prijs meer dan de helft goedkoper doet de kans op aanwezigheid stijgen. Wel jammer dat een paar bands die ik nou net wel gaaf vind, er al weer zijn afgeschrapt. |
|
10 Euro, ja dat maakt het allemaal wel een stuk interessanter. Ik denk er nog even over na. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
ja idd geen Myrkvar meer op de flyer. Maar 10 euro is wel een heel wat schappelijkere prijs. Alleen valt het helaas gelijk met het Braindeadfest in Steenwijk. Dus toch afwezig. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Verstandige keuze, Blanco. En 10 euro is een betere prijs! Wie weet aanwezig. |
|
Misschien nu ook aanwezig, wil Expulsion toch echt snel weer een keer aan het werk zien! You smell kinda pretty, wanna smell me? Hoohah! |
|
PERS BERICHT Emmen Metal Festival met een andere opzet. Tot onze spijt moeten we melden dat het Emmen Metal Festival niet meer in theater de Muzeval gehouden wordt. Na een heel jaar hier hard aan gewerkt te hebben, zijn we als organisatie tot de conclusie gekomen dat het onmogelijk is om het Emmen Metal Festival in dit concept door te laten gaan. Door de vele kosten en de tot op heden te weinig verkochte / gereserveerde kaarten, kunnen we niet anders besluiten. Dit vinden we heel erg jammer, maar we zien geen andere mogelijkheid. Omdat wij niet een heel jaar werk willen weggooien, hebben we besloten om het festival te verhuizen. Een radicale verandering maar ook de enige manier om zoiets op een zo een kort mogelijke termijn mogelijk te maken. Het wordt een iets kleiner festival, met 11 bands, en helaas moeten we 8 bands teleurstellen, heel jammer, en daar zijn we dan ook niet blij mee, maar we kunnen niet anders. Op deze nieuwe locatie (podium Blanco in Emmen) is er geen optie om een tweede podium neer te zetten. De kaarten kosten 10 euro en kunnen via mail gereserveerd worden, anticorposholland@lycos.com voor meer info kan men bij www.anticorpos.nl terecht. De volgende bands zullen op 8 mei vanaf 13:30 te zien zijn: Sinister Enemy Reign (met ex-Skinless zanger Sherwood Webber, USA) Deadcell Seita (Bra) One Bullet Left Burial Earth Expulsion Rotten Dying Flame Insatiable Nuclear Driven Animals. We willen als organisatie, alle bands dat jammer genoeg hier niet meer mee kunnen doen onze oprecht excuses aanbieden, we zullen ons best doen om ze allemaal binnenkort een keer in Emmen op te laten treden. SUPPORT YOUR LOCAL SCENE |
|
Moet de vorige dag op de pre-party spelen, dus kom ook wel ff langs |
|
@ amigo... balen zeg! enfin, hoop dat het wel een succes wordt! |
|
Herrie, We maken iig een feestje van, dat wel, Emmen heeft te lang in het hoekje gezeten, wordt tijd voor iets anders... Vendetta heeft jammer genoeg al voor dat het bekend was dat het festival verhuisd zou worden afgezegd, hun bassist heeft wat gezondheids problemen, maar als het goed is komen ze later een keer terug... back to the good old 80's SUPPORT YOUR LOCAL SCENE |
|
quote: Ja, dat vonden ze wel zuur: de bassist is zeker voor 6 weken uit de running (gitarist Mario was hier dit weekend in Nederland) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Vrijdag 7 mei is er ook nog een preparty: 07-05-2010 PRE-PARTY Emmen Metal Festival - Sexession + Abducted + Fumes of Decay @ Huize Spoorloos in Emmen see you at occultfest! |
|
Zeker, dat wordt harde shit Mooi hol dat Spoorloos, vooral de poster van het vegan festival met als slogan 'no meat, no drugs, no alcohol'! Echt een feest waar ik graag eens met fles whiskey, dikke joint en vette bratwurst (alle 3 tegelijk in mn mond) naartoe zou gaan |
|
dat kan, je wordt o.a. namelijk geacht je eigen drinken mee te nemen... [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 21-04-2010 18:24] |
|
Tijdschema: 13:30 – 14:00 NUCLEAR DRIVEN ANIMALS 14:20 – 14:50 INSATIABLE 15:10 – 15:40 DYING FLAME 16:00 – 16:30 ROTTEN 16:50 – 17:20 EXPULSION 17:40 – 18:10 BURIAL EARTH 18:25 – 19:00 ONE BULLET LEFT 19:30 – 20:15 DEADCELL 20:35 – 21:20 SEITA (Bra) 21:40 – 22:30 ENEMY REIGN (USA) 22:50 – 24:00 SINISTER see you at occultfest! |
|
Wellicht... =) |
|
Allemaal kut bands behalve sinister....ik sla even over. zeker voor 25 euro... Evil Dick |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |