|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Lekker thuisblijven dan. En lezen is ook een vak blijkbaar. Het festival is nu 10 euri en er zijn een paar bands geschrapt. =) |
|
Voor meer info over het Emmen Metal Festival PRE-PARTY check even een andere topic. SUPPORT YOUR LOCAL SCENE |
|
Enemy reign heeft mij keihard weten te overtuigen op neurotic deathfest. Zit er nu wel aan te denk om hier mischien toch maar eens heen te gaan. |
|
Misschien van de partij voor Enemy Reign wat een geniale lui! |
|
quote: Het Duitse Vendetta? http://www.myspace.com/vendettapower Die zou ik al jaren graag een keertje live zien. |
|
quote: +1 |
|
Ik kijk ook ff of ik in Emmen de nacht ervoor kan blijven en de volgende dag erbij kan zijn |
|
Ik moet eigenlijk best wel werken voor Enemy Reign tijdens dit festival Merchen voor de lui, maar probleem is dat ik geen slaapplek heb, en ov terug naar Utrecht vertrekt veeel te vroeg. Is er iemand hier die die kant op moet of een stukje bank over heeft om me te laten slapen?? |
|
Forever After, Het zelfde geldt voor mij... Heb ze nooit gezien en nu komen ze ook niet, maar later in het jaar mischien wel. PAMrover, Als jij de merch man van ER bent, dan loop ik even naar je toe tijdens het festival, mischien kan ik wat voor je regelen. We spreken elkaar! SUPPORT YOUR LOCAL SCENE |
|
quote: Ben inderdaad de merchVROUW van ER laat daar geen misverstand over bestaan Dat zou te gek zijn, ik ben pas later op 't festival, denk rond 5 uur. ER komt ook rond die tijd of wat later met hun merch, dus verkoop pas vanaf een uurtje of 7 verwacht ik. Hoop dat je iets zou kunnen regelen! mijn pogingen lijken op dit moment nogal weinig vruchten af te werpen |
|
Aanwezig, Deadcell checken |
|
Wordt te gek morgen! Enemy Reign zal zich wederom gaan bewijzen |
|
quote: Hoe gaat het met je been of voet of wat het ook was? |
|
quote: wha welke ben jij dan? ja niet zo goed, binnenkort afspraak met chirurg voor een operatie shit happens |
|
Joris, die van Neurotic deathfest |
|
quote: joris! maar natuurlijk! ben je er morgen ook bij? |
|
Nee ik moet werken |
|
quote: schade! tegen wie moet ik nu telkens "joris!" zeggen? |
|
Gewoon tegen een willekeurig persoon Maar ja, is toch niet hetzelfde. |
|
quote: nee dan is de magie er een beetje vanaf he.. :p |
|
Wie weet, misschien ooit nog eens |
|
quote: goeie! dan ga ik vanaf nu iig wel hopen op onderdak voor de nacht. wat een gedoe is dat |
|
Ben benieuwd, wordt vast gezellig, is Blanco een beetje leuk podium? |
|
Blanco is een leuke podium maar is te lang te weinig mee gedaan. De underground scene (metal, punk, ska, reggae...)heeft hier in Emmen de laatste 1,5 jaar een sprong gemaakt, mededankzij meerdere verschilende crews en dat is op dit moment de kracht van Emmen... Broeit wat hier... Eindelijk SUPPORT YOUR LOCAL SCENE |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |