|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ben geen fan, maar vind het wel een klasse apart. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
fan niet maar ik ben naar een concert van die gasten geweest en dat laat echt een indruk achter |
|
Een klasse apart dat je zo lang zoveel dezelfde simpele rotliedjes uit kan brengen. En ik vond het vroeger nog leuk ook. Anyway, For Those about to Rock (We SALUTE YOU!) heerst! |
|
Dat durf ik nog wel eens opleggen...maar dan wel het oude werk met Bon Scott(RIP sinds 1980)...nummers als Overdose,Jailbreak,Highway to hell,You ain't got a hold on me weet ik zeer te smaken. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: vooral live is die bizar met kanon schoten |
|
ja hoor, ze zijn wel lachuh, live cd's zijn altijd wel goed van hun Agnus Young als ik het goed schijf, in zijn schoolkleding The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote:Yep! |
|
quote: Idd, ben nu nog geshocked van het rimpelige achterwerk van Angus Young sinds Monsters of Rock '89 te Nijmegen! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hij wordt ook oud,hé... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Zoals angus ooit heeel boos is geworden op een journalist: "Angus, je hebt nou verdomme al 9 platen gemaakt die hetzelfde klinken...!!" Waarop angus laaiend werd "Pardon? WAT!? We hebben 10 platen gemaakt!!!!!" LOL Ik, Wil Schuurman |
|
quote: ja, if you want blood.. is een van de beste live albums ooit gemaakt. overige essentieel ac/dc materiaal: highway to hell back in black |
|
Ik vind Brian Johnson niet echt geweldig... Bon Scott is echt een van de allerbeste zangers ooit.... Ik zag vanmiddag nog Beat around the bush met Bon op video...... FUCK wat een hels gaaf nummer en dan die skitterende zang! Ik, Wil Schuurman |
|
Hmm, wil ooit nog eens The Razor's Edge op CD hebben, dan heb ik wel het idee dat ik een AC/DC plaat heb. De rest klinkt idd meer van hetzelfde. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: is er niet een lpee waarop een brief aan bon scott staat afgedrukt van een woedende vader van een van de vriendinnetjes van bon scott?? |
|
Wat leuk is dat Angus dus getrouwd is met een Nederlandse. Een nichtje van een kennis van mij toevallig. Mah ja zelfs die kennis heeft hem maar 1 keer gezien . |
|
was dat niet de ex van één van die gasten van normaal? |
|
Mensen kunnen dan stellen dat ze telkens dezelfde plaat uitbrachten, maar sommige licks zijn toch toffer dan anderen! Geinig om na te spelen enzo Originele band hoor! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-04-2002 4:39] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik heb ze gezien in nijmegen in 78 dat was hun eerste optreden in ons land .ik heb toen per ongeluk ,omdat ik naar de wc toe moest .een aanvaring gehad met bon scott en angus young.die botste tegen me op ik begon gelijk te schelden tot ik zag wie tegen me opgebost waren nl bon scot met angus young op zijn schouders.ik heb angus weer op de schouders van bon geholpen ze zijn toen de zaal ingerend tussen het publiek.na afloop ben ik aangesproken door angus hij vroeg om mijn adres.nu 24 jaar nadien krijg ik nog steeds alles wat van ac/dc uitkomt thuis gestuurd welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
whole lotta rosie |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-04-2002 1:22] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
AC/DC Ballbreaker world tour 1996 !!! Zie mij : Okee dit is wel een hele oude foto, dit is m'n op één na laatste band geweest. Wiegen Meister ! |
|
pssst shadow offtopic tis idd om 10 uur dat we spelen Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
AC/DC zijn voor mij de beste band allertijden period... aan highway to hell, if you want blood/you've got it... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ik heb if you want blood weve got it fijne cd Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Vreselijk, ik kan niet naar dit soort muziek luisteren, vind het nog erger dan power metal... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |