|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
hehheh, zaterdag was onze ouwe bassist theo er ook. had een zwarte longsleeve van for those about to rock, met kanon, aan. die gozer is me toch lijp van ac/dc, heeft echt allerlei obscure persingen van elpees enzo. trouwens, die angus woont gewoon lekker in de achterhoek, wist iemand dat? Oud Vuil. |
|
Ouwe Lullen Lange Haren Rock |
|
AC/DC zijn gewoon super " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
quote: uuuh..ja dat wilde ik ook ff kwijt die gasten zijn bruut!! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Ouwe lullen rock heerscht! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
ik heb ze nie op cd, maar op lp , helaas was High Voltage te bekrast om goed te spelen Als ik Bon Scott nog een keer live kon zien optreden kon ik als voldaan mens sterven "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Na 'the razor's edge' toch zwaar bergaf gegaan vind ik. ALs t echt ouwe lullen hard-rock moet zijn: 1 naam: Mötorhead!! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
HEUY!!!! AC/DC!!!!!!!!!!!!!! High Voltage!!!! Bon Scott was een geweldige zanger!!! Maar met Brian Johnson hebben ze zeker ook goede nummers gemaakt!!! denk aan: Thunderstruck For those about to rock Hells Bells You shook ne all night long .......om maar een paar nummertjes te noemen! De laatste van Sebier gaat er nu uit en Highway to Hell komt op de platenspeler!!!! Krijg meteen weer zin in eul For those about to drink: TJOKKEFOLL |
|
"If you want blood.." en "Back in black" zijn twee van de beste metal/hardrock cd's allertijden. Verplichte kost zou ik bijna zeggen. |
|
Motorhead komt voor mij op nummer twee , ik denk wel dat Lemmy Angus z'n ass wel kan kicken maar toch Motorhead is toch andere stijl rock en roll, AC/DC is iets bluesier (oude vooral)) imho, en ondanks dat Motorhead soms wel vette blues als "Treat me right" heeft gemaakt, blijven Angus en cohorten de koningen "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ja geweldig hoor!! Ik draai het nog zeer vaak. Die DVD van de Stiff Upper Lip tour is ook echt suuuper koel! Nu komt er echt een domme vraag denk ik. Maar ik weet het dus echt niet, ik hoor altijd 2 verhalen over hoe Bon Scott aan zijn einde is gekomen: 1: Gestikt in z'n eigen kots van het zuipen. 2: Hij zou zijn geelectrocuteerd op het podium. Opheldering zou fijn zijn! |
|
quote: Hij is weldegelijk gestikt in zijn eigen kots. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: hmzz..wordt je ook vrolijk van "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Bedankt dan!! LoL! |
|
AC/DC Motörhead Iron Maiden Guns 'n Roses Het Heerscht gewoon allemaal zwaar |
|
Ken niet echt platen van hen, ken wel de goeie nummer Whole lot of Rosie Highway to Hell Thunderstruck Back in Black Hells Bels Zalige groep, enkel spijtig dat Bon Scot na een avondje zuipen met zijn zatte lichaam niet in de juiste houding lag om te kotsen en gewoon stikte. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Een vriend van me is ook ooit bijna gestikt, gelukkig lag iemand anders naast hem in de tent die hem op tijd omdraaide. Schijnt dus wel meer voor te komen die stikken in je kots dood "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
nananananaaaaaaa THUNDER!! Superband! Jammergenoeg weinig medestanders in mn omgeving. Meeste mensen vinden het saaie ouwelullen muziek..... like I care I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
hEHE... per ongeluk nog een AC/DC topique gevonden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: @Inside_lie: en als je het hele Bon Scott verhaal wilt lezen koop je het boek "Highway to hell, the life & times of AC/DC legend Bon Scott" door Clinton Walker. *edit* hahaha, ik zie nu dat je dat in 2002 schreef...oké, ik ga nu even koffie zetten [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 16-08-2004 21:55] Hatsjikidee! |
|
AC/DC heerscht!! Zelfs mijn broertje (14-jarig Hillary Duff luisterend pubergrut) vindt het geweldig It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: Wie is Hillary Duff? Is ze vrij? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Werelds, mijn all time favourite band, meer power kan niet! |
|
quote: heb hele bon scott gebeuren nog op band staan AC/DC brute heersch Stiff upper lip dvd maar eens weer uit de kast pakken http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |