|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Coen en Sander hebben besloten een andere weg in te slaan. Vanaf maart worden ze bandmanagers en nemen ze allebei een bandje onder hun hoede waarvan zij denken dat dit de sensatie van de komende jaren gaat worden. Coen en Sander gaan er alles aan doen om hun bandje zo succesvol mogelijk te maken en gaan daarnaast ook nog eens de strijd met elkaar aan. Hoe wat waar?! Dat hoor je vanaf maart in 'De Coen en Sander Show'! Maar, zonder bandjes zijn zij nergens. Voelen jij en je band je geroepen? Is alles wat er bij jullie ontbreekt een goede manager die heilig in jullie gelooft? Klik op onderstaande link op je op te geven en wie weet krijg je binnenkort hulp van Coen of Sander. http://ongekendtalent.nl/contests/wil-jij-coen-sander-als-manager |
|
Vind het maar een dom koppel die twee, gelukkig begint hun programma pas om 4 uur 's middags en heb ik er maar 1 uur last van... don't mistake lack of talent for genius |
|
Ik vind het een verschrikelijk programma. |
|
Ik vind ze tien keer beter dan die irritante Giel. Goed, Sander is ook irritant, maar dan op een leuke manier vind ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Geen idee wie dit zijn |
|
+1 (in het kader van nutteloze posts ) "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
why the fuck moet je een manager hebben trouwens .. |
|
Zodat ie er met je zuurverdiende centjes vandoor kan gaan natuurlijk Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Bekende namen, maar nooit gehoord. |
|
Nekschot a.u.b. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:Niet. Maar als het gratis publiciteit oplevert ben ik slet genoeg om aan zo'n programma mee te doen. Dus al opgegeven. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:zodat je meer tijd voor je groupies hebt |
|
Nou als het BNN-ers zijn zullen ze zelf wel meer aan de groupies lopen lebberen .. |
|
Lopen lebberen, is dat een soort gewichtbeffen? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:sorta |
|
quote: Me too! |
|
Sander, dat is toch die dj die in het glazen huis metal (Chainsaw bijv) zat af te zeiken en hun nummer inkortte? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Mijn werkdag is om 4 uur afgelopen. Ik weet dat het programma eraan komt en dat is het dan gelukkig. Wat een ellende zeg. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Radio 2 op het werk heerscht. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik neem elke dag een stapel cd's mee. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Met die teringhomo Frits Spits. Bij Radio 2 hebben ze echt al 238924 jaar dezelfde items om precies dezelfde tijden. WAAAR ISS DE KOFFIEEEEEE? Echt ultiem gaye shit. |
|
quote:Volgens mij bestaat radio nog niet zo lang. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: :') |
|
Ah een fan The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: okay , 't heeft weinig met elkaar van doen maar toen ik dit las , moest ik direkt aan dit denken Bij opgravingen in de Russische bodem tot op een diepte van 100 meter hebben Russische wetenschappers resten gevonden van koperdraden, met een geschatte leeftijd van 1000 jaar. De Russen trokken hieruit de conclusie dat hun voorouders reeds 1000 jaar geleden beschikten over een koperen communicatienetwerk. Om niet achter te blijven zijn Amerikaanse wetenschappers ook hun bodem gaan afgraven waarbij ze op een diepte van 200 meter resten van glasvezels aantroffen. Deze vezels bleken na onderzoek zo'n 2000 jaar oud te zijn, waaruit de Amerikanen concludeerden dat hun voorouders reeds 2000 jaar geleden al een zeer geavanceerd digitaal glasvezel netwerk in gebruik hadden. En dat zo`n 1000 jaar vóór de Russen... Een week later hebben de Belgen het volgende rapport gepubliceerd: Bij opgravingen in de Belgische bodem, tot op een diepte van 500 meter, hebben Belgische wetenschappers helemaal niets gevonden. De Belgen concluderen hieruit dat 5000 jaar geleden de oude Belgen reeds beschikten over een draadloos netwerk. ............& grappie hoor Zuiderbuurtjes BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |