|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Okay, vooral voor de bands die van underground naar een hoger niveau wilden, maar toch... Lullig als je als band net op bijvoorbeeld 80% van de benodigde steun zit na maanden ploeteren en de stekker gaat er opeens uit, benieuwd wat met die middelen gaat gebeuren... Bron: http://www.nu.nl/internet/2191372/sellaband-failliet.html Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Dat ging toch zo ontzettend goed? |
|
quote: "Ging" is denk ik het goede woord in deze, alhoewel niet alleen overbetaalde managers vaak zaken roepen die niet kloppen :p Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: In het begin was het in ieder geval zo dat die middelen veilig werden weggezet. Sellaband kon er niks mee doen totdat de 50,000 gehaald was. Geen idee of dat veranderd is en geen idee of bovenstaande in de praktijk betekent dat je je geld ook daadwerkelijk makkelijk terugkrijgt. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Als het maar geen "borsatootje" wordt. Die schijnt al het geld van zijn "faillissement" te hebben weggesluisd naar een obscuur b.v.-tje op Curacao. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Beetje vaag, eerst een dikke prijs winnen en dan failliet gaan. |
|
quote: Dat heet dan weer geen Borsatootje, maar een Scheringa :p Maar ja, dat gebeurt vaker, al roept men doorgaans harder over successen... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Nha ja, bij zo;n prijs komt meestal ook geld .. |
|
heb het altijd een vreemde commerciele constructie gevonden. Als ergens geld in gestoken wordt, moet het ook terug verdiend worden. Voor niets gaat de zon op... edit: fuck d t [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 23-02-2010 19:13] |
|
Ik ga voor het 'wegsluisscenario'. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Das niet zo best dan ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: +1, en ik vraag me af welke band er echt veel beter van geworden is en hoeveel dat andere bands heeft gekost. Boeiender |
|
Nemessea was toch de eerste band die gewonnen had, daar hoor je nooit niks van. Maar het was idd een vreemd concept en ik vraag me af wat er met het ingezette geld gaat gebeuren. |
|
Vond het meteen al een euhm betwijfelenswaardige opzet. Hoop dat iedereen er goed vanaf komt iig |
|
quote: Dat waren er wel meer, hehehe: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2253857/1?hl=sellaband Boeiender |
|
quote: Die hebben het toch meteen verpatst aan allerlei technische snufjes e.d.?? Om vervolgens support te gaan doen bij Delain...ja dan heb je wel wat bereikt. Wat mij betreft zelfde categorie als Idols, X Factor; artiestenmelkers. |
|
quote: Ben jij nou ervaringsdeskundig? quote: Boeiender |
|
quote:Hehe de 1e post van Daops al.. Voortaan gewoon naar hem luisteren, iedereen! |
|
quote: Hehe, inderdaad. Boeiender |
|
hoewel ik wel erg kort door de bocht denk, bedenk ik me net hehe. Maar naar Daops luisteren is sowieso altijd goed |
|
quote: Maakt mooie muziek ja. Boeiender |
|
Had niemand een hint aan Hint kunnen geven? |
|
quote: Las dat die er goed vanaf kwam. Boeiender |
|
quote: http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/19111 |
|
quote:Ja dat was een band die ik toen uithielp. Maar voordat we "doorbraken" op Sellaband was ik alweer weg uit die band. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |