|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat zijn de echte stijldefinities dan precies? Ik schaar dat ook eerder onder breakcore. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: hell jeah Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Vsnares is op winter in the belly of a snake wel IDM, maar goed, maakt niet uit verder. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
jawel. want je hebt gelijk. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Naast Roszz blabla z'n vetste album ook, vind ik. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
vetste album?? Ik stem op Doll doll doll IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Mweh, vind dat heel erg klinken als wat hij tegenwoordig maar blijft herhalen ofzo. Waarom niet meer complexere/intelligentere shit zoals dit? Veel boeiender/spannender/interessanter om naar te luisteren IMO. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
detrimentalist al beluisterd? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
ja, origineel gekocht toen ie net uit was. Maar kan me op de laatste track ook niet heel erg boeien... wel leuk met al die oldschool samples, maar tis me niet 'serieus' genoeg ofzo Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: ik snap wel wat je bedoeld. mij maakt dit niet veel uit. Filth dat was echt rommel. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Filth vond ik de eerste paar luisterbeurten al wat geslaagder dan detrimentalist, maar begon al gauw weer saai en meer van hetzelfde te worden. Het is gewoon wachten op een 'winter in the belly' deel 2... deel 2 van Rossz is er in principe al met 'my downfall' ... nouja we wachten af, kan alle kanten op met Aaron Funk. Z'n sideproject "Last Step" is trouwens ook wel de moeite waard. Oja, en nog een andere artiest die zeker een plek in dit topic verdient is The Gasman! http://www.myspace.com/thegasman Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
nou zo gewoon vind ik dat helemaal niet. Als je het mij vraagt is het juist wachten op een infolepsy deel 2 of juist a huge chrome..... Rossz is overrated met die billy holiday samples... IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Fever Ray en the Knife. (*punt*) |
|
TERING BOX OUWE 11111111111111 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Lo Mechanik is vet |
|
quote: Ja ook helemaal te gek, vergeten hier neer te zetten. Fever Ray is wat mij betreft een van de vetste platen van afgelopen jaar Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Aah een topicje aan mij besteed! Laat ik gelijk maar een lijstje tips van mijn favorieten opratelen dan: -Bitcrush -Beefcake -Edit -Exillon -Gridlock (absolute nummer 1! Albums: Traces en Formless) -Hecq -Nebulo -Ochre -Proem -Seven Ark -Stendeck -The Flashbulb -Yasume Die doen het hier vooral goed, lijkt me een mooi lijstje om mee te beginnen, als men meer wil hoor ik dat natuurlijk graag.. |
|
quote: Last Step ja. http://www.myspace.com/laststep606 squarepusherachtig. Fijne geluidjes |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ové Luca signature |
|
dat zegt mij niets IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
ik zat met een ovulatie in mijn maag snorry, IDM is mij onbekend en onbemind, ook al ben ik een slechte minnaars signature |
|
quote:absoluut signature |
|
ik heb bier in de maag lal IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |