IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : IDM ( Intelligent Dance Music ) Vorige pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-02-2013 15:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



ik was hier zo fan van indertijd



1996 MTFers


signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 07-09-2013 13:18 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Glitchy trip hop soundscapes, maar toch catchy klinkend, ofzo:



When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 25-03-2014 21:30 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Een bombastsche breakbeat drum n bass glitch electro track, met metal gitaren!



When your people matter, menstrual health matters


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 08-03-2015 20:22 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Past onderstaande hier ook in? Heel dikke aanrader.



Ik begin dit genre goed te trekken. Nu Boards of Canada (Music Has the Right to Children) aan het luisteren en dat staat me ook wel aan. Wel af en toe wat te lief en zoet, maar best lekker.

Van Autechre ben ik dan weer helemaal weg. Tot nu toe enkel Confield, Tri Repetae en Exai beluisterd, maar er staan hier nog wat schijfjes klaar. Erg benieuwd naar Untilted en Draft.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 09-03-2015 9:42 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Check zeker die EP collectie box van Autechre uit. Massa aan materiaal met een paar geniale tracks tussen.



slavearc
Usericon van slavearc
Posted 09-03-2015 9:42 by slavearc (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van slavearcQuote dit bericht

Wat meer minimal techno en wat minder intelligent maar ik trok dit een aantal jaren terug erg goed.




[Dit bericht is gewijzigd door slavearc op 09-03-2015 9:46]


The writing's on the wall and the penmanship sucks


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 16-03-2015 13:33 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Zo'n verslavend goei nummer!



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 16-03-2015 13:40 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Die Gesaffelstein is echt wel hard genieten


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 06-06-2019 9:00 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Geen idee of het hier bijpast, maar toch...



Komt op 22 juni, samen met Radical G, naar Zichem (café Den Hemel). Hier kan ik wel een danske op placeren.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-10-2019 15:49 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik heb een tijdje terug Jon Hopkins ontdekt. Ik vind vooral de tracks op de eerste helft van Singularity (2018) en Immunity (2013) erg gaaf. Die zijn wat duisterder / harder.Welke artiesten zitten in dat straatje?

Voorbeeld:





[Dit bericht is gewijzigd door M. op 24-10-2019 18:25]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-10-2019 18:15 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

spectre, ze roepen je.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 24-10-2019 18:16]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 24-10-2019 22:33 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

- Oudere werk van James Holden
- Nathan Fake
- SHXCXCHCXSH

[Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 24-10-2019 22:34]


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-10-2019 19:44 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2019 15:49 schreef M. het volgende:
Ik heb een tijdje terug Jon Hopkins ontdekt. Ik vind vooral de tracks op de eerste helft van Singularity (2018) en Immunity (2013) erg gaaf. Die zijn wat duisterder / harder.Welke artiesten zitten in dat straatje?

Voorbeeld:






Immunity heeft zeker leuke nummers.. maaar.. het album wat ervoor zit is mijn favoriet van hem, 'Insides'.. Er komt -voor mij- maar weinig anders dichtbij dat album.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-10-2019 19:48 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2019 22:33 schreef mikkasscar het volgende:
- Oudere werk van James Holden


Ik vind vooral zij nieuwere werk erg gaaf

The Inheritors - 2013
The Animal Spirits - 2017

Dit jaar bracht hij nog een OST uit, maar die heb ik nog niet genoeg gehoord voor een mening. Denk wel dat hij dicht tegen Hopkins aanschurkt


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 03-05-2023 14:06 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-05-2023 19:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



<3<3<3<3


signature


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen