|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
*bump* Cirith Ungol heerscht! (onder andere) US Metal is hier wel in trek, hoe staat het met de andere menschen hier? netjes opgevoed? |
|
ik had'm dus ook net gevonden... ik zou zeggen don't get me started here maar ik ga nu pitten, strax dan, als mijn dinges hier leeg is Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Mijn voorkeur gaat uit naar Eurometal maar US metal is ook altijd zeer fijn.. Cirith Ungol is fucking geweldig uiteraard vooral King of the Dead & 1 voetje in de hel Omen, Manilla Road, Attacker blabla en Seven Witches is ook een goede huidige vertegenwoordiger van het faith Ik, Wil Schuurman |
|
Ik zal morgen nog even een uitgebreider verhaaltje tikken, moet nu nog werk afmaken |
|
ah hier is ie US metal vooral epic bands als: manilla road, cirith ungol, thunder rider, warlord, omen, en ook zeker brocas helm! hun 1e plaat into battle is echt geweldig. technisch, origineel, snel, solo's en episch. must try! en manilla road daar ben ik al helemaal weg van, vooral de 1e 3 platen, ik zoek nog iemand die de invasion LP hoes voor me wil inscannen zo groot mogelijk btw http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Ken alleen nog Have Mercy van vroeger. Maat van me heeft een mini lp (uit de Bootcamp serie volgens mij). Kan me herinneren dat de zanger een enorm hoge stem had. Ter vergelijking met de oude zanger van Agent Steel. Hoewel dat voor sommigen als een belediging overkomt... |
|
Hehe, ik ga toch liever voor de latere werken van Manilla (Crystal logic, open the gates, deluge etc) Brocas Helm gaan we maar mooi zien op headbangers open air ja, ik vind overigens Black Death hun fijnste plaat. Verder moet er maar weer eens geproost worden op Kimball hrehehe Ik, Wil Schuurman |
|
Twister Tower Dire is ook een fijne vertegenwoordiger van de nieuwere golf US alhoewel ze wel wat meer Europese invloeden hebben. King Fowley & October 31 is ook ultiem heavy alleen missen ze 'iets' misschien is het de zang van King. Ik, Wil Schuurman |
|
quote:mja das hun enige Album na hun verschijning op metal Massacre (het nr The Omen, hyun beste ooit imo) en Botcamp, kan heel goed want daar staan Have Mercy samen met Napalm (ooh yeah) en Powermad op Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
de sound de stem, gewoon het hele product vind ik op de 1e 3 het gaafst, maar alle albums zijn goed niet daarvan. echt een super comeback van manilla road met hun atlantis rising album btw, dit jaar word echt geweldig idd kwa ouwe heavy stuff. en nog ff vermelden: slauter xstroyes zeer heavy! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote:Het beste Brocas Nr is trouwens ook nooit op een van de twee LP's verschenen, nl Juggernaut! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Pff, Cyriis heeft een der geweldigste strotten. (en ja, het is een verkapte poging tot het uppen van een topic dat pijna onderaan dreigt te raken) Life doesn't get much better than this! |
|
quote:We hadden niets anders van je verwacht... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
oeh gaaf !! ben ook een groot US metal fan! manilla road, helstar, brocas helm, griffin, hexx e.d.! zzz |
|
Hexx! Heersch! Ik zoek nog steeds naar aanradertjes van Manilla Road (hint)! Ik heb Open The Gates thuis liggen en vind het erg fijn! |
|
oeh open the gates.. mijn favorite plaat. heb je em origineel? maarre crystal logic, thedeluge, mystification kan ik je aanraden.. metal & invasion voor een beetje was rustige rock n roll !! zzz |
|
origineel uiteraard! dank voor de tips, ik zal spoedig eens zoeken! |
|
op vinyl ?¿ je mag ze anders ook wel een keer van mn ftp afplukken.. zzz |
|
jep, op vinyl! kostte me toendertijd een tientje ah, m'n mailadres staat in m'n profiel |
|
een tientje edit: heb je ook msn ofzo? [Dit bericht is gewijzigd door testement op 09-01-2004 10:14] zzz |
|
lol, was een "rommel"-markt ellesar_of_gondor at hotmail dot com maar ik ben nu niet online (zit op m'n werk) |
|
ah zo.. maargoed verkoop jij die ? zzz |
|
NEEN!, nooit van m'n leven niet! |
|
dacht ik al groot gelijk zzz |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |