IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : US metal Vorige pagina | Volgende pagina
enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 16-10-2003 20:56 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Attacker vinnik wel tof...Cirith Ungol, Virgin Steele, Helstar, Liege Lord, Warning SF vind het allemaal wel vet...

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 07-01-2004 23:47 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

*bump*

Cirith Ungol heerscht! (onder andere) US Metal is hier wel in trek, hoe staat het met de andere menschen hier? netjes opgevoed?

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 07-01-2004 23:50 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

ik had'm dus ook net gevonden...
ik zou zeggen don't get me started here

maar ik ga nu pitten, strax dan, als mijn dinges hier leeg is

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 07-01-2004 23:50 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Mijn voorkeur gaat uit naar Eurometal maar US metal is ook altijd zeer fijn..

Cirith Ungol is fucking geweldig uiteraard vooral King of the Dead & 1 voetje in de hel

Omen, Manilla Road, Attacker blabla en Seven Witches is ook een goede huidige vertegenwoordiger van het faith

Ik, Wil Schuurman

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 07-01-2004 23:50 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Ik zal morgen nog even een uitgebreider verhaaltje tikken, moet nu nog werk afmaken

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 07-01-2004 23:50 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

ah hier is ie
US metal vooral epic bands als: manilla road, cirith ungol, thunder rider, warlord, omen, en ook zeker brocas helm! hun 1e plaat into battle is echt geweldig. technisch, origineel, snel, solo's en episch.
must try! en manilla road daar ben ik al helemaal weg van, vooral de 1e 3 platen, ik zoek nog iemand die de invasion LP hoes voor me wil inscannen zo groot mogelijk btw

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 07-01-2004 23:52 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Ken alleen nog Have Mercy van vroeger.
Maat van me heeft een mini lp (uit de Bootcamp serie volgens mij).
Kan me herinneren dat de zanger een enorm hoge stem had. Ter vergelijking met de oude zanger van Agent Steel. Hoewel dat voor sommigen als een belediging overkomt...

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 07-01-2004 23:52 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Hehe, ik ga toch liever voor de latere werken van Manilla (Crystal logic, open the gates, deluge etc)

Brocas Helm gaan we maar mooi zien op headbangers open air ja, ik vind overigens Black Death hun fijnste plaat.

Verder moet er maar weer eens geproost worden op Kimball hrehehe

Ik, Wil Schuurman

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 07-01-2004 23:58 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Twister Tower Dire is ook een fijne vertegenwoordiger van de nieuwere golf US alhoewel ze wel wat meer Europese invloeden hebben. King Fowley & October 31 is ook ultiem heavy alleen missen ze 'iets' misschien is het de zang van King.

Ik, Wil Schuurman

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 08-01-2004 0:00 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 7 januari 2004 23:52 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Kan me herinneren dat de zanger een enorm hoge stem had. Ter vergelijking met de oude zanger van Agent Steel. Hoewel dat voor sommigen als een belediging overkomt...
mja das hun enige Album na hun verschijning op metal Massacre (het nr The Omen, hyun beste ooit imo)
en Botcamp, kan heel goed want daar staan Have Mercy samen met Napalm (ooh yeah) en Powermad op

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 08-01-2004 0:01 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

de sound de stem, gewoon het hele product vind ik op de 1e 3 het gaafst, maar alle albums zijn goed niet daarvan. echt een super comeback van manilla road met hun atlantis rising album btw, dit jaar word echt geweldig idd kwa ouwe heavy stuff.
en nog ff vermelden: slauter xstroyes zeer heavy!

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 08-01-2004 0:07 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 7 januari 2004 23:52 schreef Snagger het volgende:
Hehe, ik ga toch liever voor de latere werken van Manilla (Crystal logic, open the gates, deluge etc)

Brocas Helm gaan we maar mooi zien op headbangers open air ja, ik vind overigens Black Death hun fijnste plaat.

Verder moet er maar weer eens geproost worden op Kimball hrehehe
Het beste Brocas Nr is trouwens ook nooit op een van de twee LP's verschenen, nl Juggernaut!

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 09-01-2004 3:18 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 7 januari 2004 23:52 schreef RrroooaaarrR het volgende:

Pff, Cyriis heeft een der geweldigste strotten.
(en ja, het is een verkapte poging tot het uppen van een topic dat pijna onderaan dreigt te raken)

Life doesn't get much better than this!

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 09-01-2004 3:40 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2002 21:20 schreef Inside-Lie het volgende:
Errrhh... Nog noooit van al deze namen gehoord
We hadden niets anders van je verwacht...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 09-01-2004 9:55 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

oeh gaaf !! ben ook een groot US metal fan!
manilla road, helstar, brocas helm, griffin, hexx e.d.!

zzz

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 09-01-2004 9:57 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Hexx! Heersch!

Ik zoek nog steeds naar aanradertjes van Manilla Road (hint)! Ik heb Open The Gates thuis liggen en vind het erg fijn!

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 09-01-2004 10:06 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

oeh open the gates.. mijn favorite plaat. heb je em origineel?

maarre crystal logic, thedeluge, mystification kan ik je aanraden..

metal & invasion voor een beetje was rustige rock n roll !!

zzz

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 09-01-2004 10:07 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

origineel uiteraard!

dank voor de tips, ik zal spoedig eens zoeken!

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 09-01-2004 10:10 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

op vinyl ?¿

je mag ze anders ook wel een keer van mn ftp afplukken..

zzz

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 09-01-2004 10:11 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

jep, op vinyl! kostte me toendertijd een tientje

ah, m'n mailadres staat in m'n profiel

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 09-01-2004 10:12 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

een tientje
edit: heb je ook msn ofzo?

[Dit bericht is gewijzigd door testement op 09-01-2004 10:14]

zzz

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 09-01-2004 10:20 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

lol, was een "rommel"-markt
ellesar_of_gondor at hotmail dot com

maar ik ben nu niet online (zit op m'n werk)

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 09-01-2004 10:29 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

ah zo..
maargoed verkoop jij die ?

zzz

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 09-01-2004 10:31 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

NEEN!, nooit van m'n leven niet!

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 09-01-2004 10:40 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

dacht ik al
groot gelijk

zzz

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com