![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Absolute geniaal. En Impaler is ook best vet. Weet iemand wanneer Platter of splatter uitkomt? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Exhumed is een van de vetste bands die ik ken. Ze zijn echt geweldig. Ik heb ze twee keer live zien spelen en dat ging er uiterscht wreed aan toe. ![]() ![]() |
|
ja, met varkensbloed e.d. las ik... ik wil ze ook graag zien. misschien komt er tegelijk met het nieuwe album een tour??? weet iemand dat? (te lui om op site te kijken ![]() ![]() |
|
Samen met 'grinder' van Judas priest is exhumed zo ongeveer de enige grind band die ik dus wel heersch vind ![]() Enorm goeie muzikanten en gewoon geniaal geluid! Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Goddamn geweldig! ![]() ![]() Trieste gast ![]() |
|
SLAUGHTERCULT! zeker een gave band. ![]() ![]() |
|
GEWELDIGE BAND ![]() ![]() dead greets me warm, now I will just say goodbye ![]() |
|
![]() daar wou ik het bij laten 11.45: restate my assumptions ![]() |
|
goor metaal ![]() ![]() |
|
Ehm, "gaat wel" ![]() ![]() |
|
zo, we zijn weer ff exhumed - slaughtercult aan het luustere ![]() ![]() |
|
quote: hannibal gaat even wat nummers downloaden dan laat ik iets horen ![]() Metal heerst ![]() ![]() |
|
geniaal... kijk op de inhume site voor fotos van het gastoptreden van hun bassist (?) ... die uit zichzelf kan kotse!! ![]() |
|
quote: Inderdaad... ![]() |
|
denk dat benhume ze wil plaatsen... maar toch.. ![]() ![]() ![]() |
|
casketcrusher en limb from limb zijn ook wel vet! ![]() ![]() Silent night..........A bod..........A HILLEGOM NIGHT!!! ![]() |
|
HEUY!!!! Dat was inderdaad smerig!! ik heb de video gezien van wim. Exhumed zijn oudleden van inhume, daarom heet het ook ex TJOKKEFOLL!!!! ![]() |
|
Wat gebeurd er op die foto's?? En ik wil dat Megadeth shirt wel ![]() ![]() |
|
quote: hahahahaha ![]() zeker een heerlijke band...eigenlijk alleen goremetal....hun 2e is naar mijn mening een beetje overdone... ![]() |
|
Ik hoorde dat Platter of splatters helemaal geen nieuwe full-length wordt maar een verzamelaar van allerlei oud materiaal. Weet iemand hier meer van? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
klopt!! alleen oud spul... ![]() |
|
ik had het ook gehoord...... jammer zeg ![]() |
|
![]() ![]() No meat is sweater ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |