|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
HEUY!!!! 11 juni Metalnight @ De Azijnfabriek: ARKONA HEIDEVOLK GRIMM Zaal open: 21.00 Aanvang: 21:30 Entree: € 12,50 (reserveringen) € 15,- (dagkassa) Reserveringen via info@azijnfabriek.nl |
|
edit: toch niet. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 26-02-2010 1:48] |
|
Lijkt mij een reden om weer eens een keer naar limburg af te reizen. camper weer mee! |
|
Gezellig hoor! |
|
Denk dat ik er wel even weer bij ben! |
|
Gaat weer een bezopen feestje worden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Mondvolland als afterparty band |
|
Hehe, Mond vol land? LOL. Succes met de avond heren! Boeiender |
|
Mond vol Bier (en plezier) |
|
quote: Hehe, ohja, pas je een beetje op een kleine blonde deerne volgende week? Ik zit in Duitsland, anders was ik ook wel aanwezig denk ik. Boeiender |
|
quote: Ik pas op alle deernes |
|
quote:Met Ask (213) van Kampfar tegenwoordig op drums! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: |
|
Zo, komende vrijdag alweer! Hebben we er zin in? Ik kom in ieder geval met een auto vol dames, dus dat wordt geheid een tof feestje. Nu nog een goed interview met Arkona in elkaar zetten en hopen dat ze dit keer beter gemutst zijn. |
|
quote: 1 - Ah mooi, tijd geleden dat ik een rijdend kippenhok heb gezien 2 - Goed gemutst: nou, jouw wagen is dat in ieder geval deze vrijdag Tot vrijdag! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Engels schijnt wat moeilijk te gaan met die Arkona sjappo's als ik Sebas mocht geloven hahaha "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
En daarom nemen we ook een tolk mee. |
|
Afwezig. |
|
HEUY!!!! zin in Let op! Zaal gaat om 20.00 open!!!! |
|
Afwezig... [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 10-06-2010 17:28] |
|
Aanwezig. Kaartje gereseveerd. euu? |
|
quote: Waarom?? |
|
Er gaat verder niemand van hier, heb geen zin zo ver te rijden in mijn eentje en heb er ook geen slaapplek. Teveel moeite allemaal dus... Andere keer maar weer. |
|
Oh dat is erg jammer! Ik ga in ieder geval met een aantal mensen dus het wordt heel gaaf wat mij betreft. Heb er zin in! |
|
Aanwezig! Kijken of ik nog kan reserveren..? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |