|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Vanmorgen sinds lange tijd weer eens geluisterd! Wat een prachtcd is het toch! VICTORY OF WALHALLA!!!!! |
|
hmmmz... kheb em bij me, luister hem eigenlijk nooit... bedankt voor de tip |
|
Erg vette CD!!!!!!!!!! luister hem erg vaak! |
|
euj Vetbal, Welkom idd gaaf plaatje |
|
Supergoeie c.d. This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
zeer goede cd ja |
|
Leuk plaatje maar Blasfemia eternal en Fatherland zijn beter! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ik vind alleen Blasfemia eternal beter dan Dim Carcosa, Fatherland is vet! maar niet vetter |
|
quote: Blasfemia eternal is inderdaad 'de best'. Ik vind Fatherland toch beter dan de laatste. Fatherland is iets, euhm, epischer zeg maar. Daar waar de nummers van de laatste 3 minuten duren, duren ze van fatherland 7 minuten. Dying in a moment of splendour, en mother europe zijn echt goaf! Ik, Wil Schuurman |
|
ik vind dim carcosa niet zo goed geef mijn maar blasphemia eternal welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
1. Fatherland 2. Dim carcosa 3. Blasphemia eternal 4. Diabolical serenades Allevier topalbums!!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Daarnaast is Gunther Theys een sympathiek iemand die, als ie eenmaal op z'n praatstoel zit niet meer te houden is.... Heb hem nu 2x mogen interviewen en vele bands mogen toch wel een voorbeeld nemen aan hem. Geen 1-zin antwoorden http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Fatherland is het beste albumk van ze.. de demo si ook goed, vooral dat heavy metal nummer (waar ik nu de titel even neit van weet, omdat mijn demo thuis ligt en ik daar nu niet ben)... whahahah Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Geef mij toch maar Blasfemia Eternal! Tum podem extulit horridulum... |
|
De muziek boeit mij voor geen meter maar als ik hun interviews lees dan denk ik toch dat deze band het hart op de juiste plek heeft. |
|
quote: Absoluut, en ze zijn ook al weer lange tijd bezig als band. Die gunther heeft een goede stem, alleen een beetje jammer dat ie echt GEEN bas kan spelen. Live komt het allemaal niet zo spetterend over en het niveau tussen de optredens wil ook nogal wisselen. |
|
leuke plaat iid veel afwisseling, ik vind allen dat het power metal gehalte te hoog is |
|
Ik snap niet zo goed wat iedereen nou zo bijzonder vind aan deze band. Ik vind het eigenlijk allemaal een beetje gay. |
|
My thoughts exactly. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 14-04-2002 18:16] |
|
homo's zijn gay... ancient rites niet "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik vind 'gay' anders een prima woord om muziek mee te omschrijven; nadeel is dat het taalvervuiling is, voordeel is dat het meer zegt dan 1000 woorden.... En nee ik heb niks tegen homo's. Wel wat tegen gaye muziek |
|
quote: yep |
|
Blasfemia Eternal is fijn, Fatherland ook wel en Dim Carcosa heeft ook zo zijn momenten, maar 't wordt nu allemaal wel ERG happy-de-peppy Dolf Brouwers - another dead hero |
|
plastic rommel! Suck my piss |
|
quote: Kijk. daar ben ik het nou gloeiend mee eensch. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |