|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Het niveau live kan idd flink wisselen; maar als ze op hun top zijn dan is het magisch! Samen met Nile waren ze het hoogtepunt van Dynamo '99!!! Wát een sfeer in die tent!!!!! Ancient Rites is een band waar Belgie diep-en-diep trots op mag zijn!!!! Te gek dat ze doorgezet hebben!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik heb ze 1 keer live gezien en dat was super. En nu ga ik nog eens kijken http://www.geocities.com/vzwjoc_roeselare/metalfest.html |
|
Misschien wat te "vloeiende" sound, mis een beetje de Blasphemia Eternal: dàt was een vettige CD. ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
Ik ken die 2 eerste niet echt buiten 1 nr. evil prevails |
|
Kom ik net tegen op het Ierse metalforum Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
en het probleem is ? In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: Dat ik nog niet wist dat Gunter nu kaal is Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
vond "fatherland" en "blasfemia eternal" beter.... een van de weinige "black" metal bands die ik nu wel enigszins de moeite vind, alleen live vond ik ze niet altijd even gewledig... [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 18-05-2004 7:56] |
|
Hahaha, geweldig! Thor's hamer bovenop een Lonsdale shirt, voor de Vlaamse leeuw . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Ach ik snap het wel maar idd zou ook niet mijn eerste keus qua compensitie zijn om mijn 'nationalisme' uit te beelden. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Daar durft hij wel op zonder die pruik. mvg wk10 |
|
Goede cd, alleen die drums mogen wat mij betreft minder plastic. Iets minder getriggerde drums Signature |
|
Er zijn zo'n 20 verschillende AR topics dus ik pleur m'n vraag maar in de meest recent gepostte... Hoe bevalt men de albums NA Fatherland en hoe verhouden ze zich t.o.v. Blasfemia Eternal en Fatherland? [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 09-09-2004 17:16] |
|
Ik vind Dim ietwat uit de bocht gaan vergeleken met Fatherland. Met name de bombastische keybords staan er wat te opgeblazen op vergeleken met zijn voorganger. mvg wk10 |
|
quote: AlbumS na Fatherland?? Een best off "The first decade", (een heruitgave van hun "Dark ritual" demo op 12"), dan Dim Carcosa,(een officieuze cd-r met oudere live videos), en een live DVD "and the hordes stood as one". Dus eigenlijk enkel Dim Carcosa: het black/thrash kantje is daar echt wat af, het is eigenzinnige battle metal vind ik, die echt hard gaat en toch mooi uitgewerkte nummers bevat. Die kan trouwens niet zo duur zijn, dus het proberen meer dan waard. *trouwens: sampels genoeg http://www.ancientrites.be/disco1.html * Wat er nu gaat komen (de vraag is: Wanneer?)doet mij het beste verhopen: Bart ,de gitarist die er van Evil Prevails tot en met Blasfemia Eternal bij was , zit nu al een jaar terug bij de band, en samen met Erik Sprooten moet dat gewoon brokken gaan maken [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 09-09-2004 18:08] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |