|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdag 8 mei 2010: URFAUST ALKERDEEL (cd presentatie) LUGUBRUM De Lochtink - Eeklo (België) Reserveren via alkerdeel@pandora.be (max 200) voor de mensen die interesse hebben is het verstandig te reserveren, want dit gaat uitverkopen! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Aanwezig, eindelijk Urfaust eens zien. |
|
+1 signature |
|
we hebben de show gisteren gepost op twee Vlaamse fora, we zijn 29 uren verder, 120 reservaties binnen, 80 te gaan. en dan is het schluss ausverkauft! www.alkerdeel.be blacksludgedoomdrone |
|
mail! signature |
|
Aanwezig. |
|
ik moet zeggen dat ik er vrij gerust in ben de reservaties worden zeer goed bijgehouden en eens lugubrum begint gooien we de lijst in de vuilbak en laten we volk binnen tot het kot vol zit. zuur zullen we niet zitten denk ik. de vele Nederlanders die vanaf morgen hun reservatie sturen, die zullen pas zuur zitten met andere woorden, ik moet nog effe checken met hetgeen de laatste uren is binnen gekomen maar het kot zit vol! edit: sorry, zaten heel veel eenzaten bij die enkel een ticket voor zichzelf wilden, nog wel wat plaatsen vrij dus [Dit bericht is gewijzigd door Vuile Pui op 04-03-2010 19:21] www.alkerdeel.be blacksludgedoomdrone |
|
Krijgen we een mail terug? |
|
+1? signature |
|
iedereen krijgt een mail terug, net klaar met oplijsten maar blijkbaar is er al eentje die geen mail gekregen heeft ... zal nog es een extra sturen, beter twee bevestigingen dan geen ... nog steeds enkele plaatsen vrij! zat blijkbaar met een paar witte velden in mijn excelleke dus nog een stuk of acht man en dan is het welletjes geweest www.alkerdeel.be blacksludgedoomdrone |
|
Über und auss !!! Alles ausverkauft! kan iemand SOLD OUT in de titel zetten aub want er blijven reservaties binnen komen. www.alkerdeel.be blacksludgedoomdrone |
|
signature |
|
Dat ging rap! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
zal wel wordt gezellig warm daar pak maar veel deo mee zit een interview er niet in? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-03-2010 20:02] signature |
|
quote: we hebben het weekend niet gehaald! jammer voor de zwaremetalen lezers die op internaat zitten! www.alkerdeel.be blacksludgedoomdrone |
|
quote: de meesten hebben continue internet in de psychiatrie +1 signature |
|
quote:+1 |
|
herken ik je? signature |
|
quote:Anders ik jou wel. |
|
signature |
|
krijg net de conformatie binnen van een show in frankfurt op deze datum. |
|
op die datum? signature |
|
quote: con - for` ma - tie [-(t)sie] («Latijn) de -woord (vrouwelijk) conformaties 1 schikking van de delen van een lichaam |
|
precies, kutje dr uit snijden... |
|
jammer man! was een harde party geweest als je er bij was.. zonder jou trouwens ook wel hoor, maar wle gezellig met.. xxx Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |