IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Naglfar Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 17-01-2007 21:28 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2007 21:25 schreef Burzum het volgende:
Godverdomme je kan daar het logo downloaden

Dat is wel enorm gaaf.

O.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-01-2007 22:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

diabolical ruult


de laatste is pure dimmu


signature


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 18-01-2007 14:57 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Diabolical en Sheol zijn vette platen, die hier nog behoorlijk vaak een plekje in de slingeraar vinden. Die laatste vind ik echter geen hol aan. Doe mij eerst Jens maar terug en dan praten we verder


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-01-2007 15:02 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Heb de nieuwe "Harvest" ook al gehoord. Klinkt best wel weer ok, maar ik mis inderdaad nog steeds die typische screams van Jens.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 18-01-2007 15:02 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Maar ik trapte deze topic omhoog om dat nieuwe project van Jens aan te kaarten.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 18-01-2007 15:03 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Iedereen luistert hier gewoon de verkeerde cd's van Naglfar. Vittra is hun toppunt geweest. Dat album steekt een Storm of the lights bane naar de kroon. (Ik vind um zelfs beter maar dat is puur een kwestie van smaakt).


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-01-2007 15:12 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Vittra is inderdaad heerlijk, maar beter dan Storm of the Light's Bane?? Neh...

Sheol vind ik trouwens ook een fantastische plaat!



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-01-2007 9:47 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Die vorige was geniaal en dat is ook het geval met de nieuwe plaat.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 20-01-2007 12:51 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2007 21:21 schreef WhiteRider het volgende:
Profundi.


Ja, dat is het nieuwe zijproject van voormalig Naglfar-frontman Jens Rydén. Je staat versteld van de hoeveelheid schijt die uit de aars van één man kan komen, en dan ook nog op een en hetzelfde album! Wat een aanfluiting. Nog (ik bedoel; nóg) slechter dan Pariah, dat laatste Naglfar-album, ook al deed hij daar niet op mee.

EN ALS JE DAN EEN ORGEL GEBRUIKT, GEBRUIK DAN EEN ECHTE! EN NIET JE YAMAHA-ORGAN-TOETS!!11!q!TWENTY!

Bah.


Iemand nou al gehoord?


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 28-02-2007 15:51 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Ja, ik. Vind het wel gaaf. Niet baanbrekend ofzo, maar wel lekker. De strot van Jens blijft natuurlijk super

Iemand hier de nieuwe Naglfar al gehoord/gekocht?
Kreeg hem gisteren door de brievenbus. Wat een knetter vette cd is dat geworden! Echt super; typisch Naglfar maar met meer peper in hun reet als op het, in mijn oren tegenvallende, Pariah.
Typische, donkere Naglfar melodieën worden perfect afgewisseld met brute blackmtal beukstukken die mij wel eens aan Marduk deden denken (Breathe Through Me !) Topplaat; gewoon kopen die handel!


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Herr von Wolfenstein
Mweh!..
Usericon van Herr von Wolfenstein
Posted 28-02-2007 15:51 by Herr von Wolfenstein Wijzig reactieProfiel van Herr von WolfensteinQuote dit berichthttp://www.cultesdesgoules.nl.nu/

ken het niet, is het wat?



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-02-2007 16:01 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Pariah was idd een lichte tegenvaller. Vooral qua productie ie die wat vlakjes.

De nieuwe daarentegen klinkt echt fantastisch! En daarbij is het songmateriaal ook nog van een erg hoog niveau. Ja, ik denk dat dit wel eens tot de beste Naglfar plaat kan uitgroeien.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 28-02-2007 17:01 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Hoe heet hun cd weet? Vittra? Ik vind Diabolical beter. De rest? Welke rest? :D


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 28-02-2007 17:06 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 20 januari 2007 12:51 schreef WhiteRider het volgende:
Iemand nou al gehoord?


Zekers al gehoord. Ik vind t op zich wel een leuk album. Niet wereldschokkend, maar er zit een goede sfeer in. Geluidstechnisch niet geweldig, maar over t algemeen ben ik er niet negatief over!
En ja ... zijn stem is wederom hysterisch en erg nadrukkelijk aanwezig



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-04-2007 11:50 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Harvest is een verdomd lekker plaatje!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 25-04-2007 12:26 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2007 11:50 schreef Mark het volgende:
Harvest is een verdomd lekker plaatje!



Zeker wel..


Het is de lichtinval ;')


Darknout
Attera Totus Sanctus
Usericon van Darknout
Posted 25-04-2007 19:40 by Darknout Wijzig reactieProfiel van DarknoutQuote dit berichthttp://web.large.nl/large22/

Vondt "Pariah" erg vet, heb nu ook sindskort "Harvest" en moet zeggen dat ze weinig aan power verloren hebben, 't is iets melodieuzer soms, maar nog steeds lekker Naglfar-style! Vette band!


Hell is just the beginning...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-06-2007 17:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Vittra en diabolical heerschen de kookpot uit


signature


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 13-04-2010 20:02 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

maar eens even omhoogschoppen. Ik vind het een Heerschband. alleen vind ik de teksten sinds Pariah een stuk minder goed. Maar wat een kwaliteitsband. Mijn favoriete album blijft toch de mini Ex Inferis hoewel ik elk album op zich van zeldzame klasse vind.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 13-04-2010 20:10 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Ik vind Naglfar maar niks.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 13-04-2010 20:17 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2010 20:10 schreef Helvete het volgende:
Ik vind Naglfar maar niks.

Dat kan natuurlijk ook


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 14-04-2010 0:14 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2010 20:17 schreef Dypfrys het volgende:
Dat kan natuurlijk ook
Ja.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 04-02-2012 0:48 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
NAGLFAR: 'Téras' Cover Artwork, Track Listing Revealed - Feb. 3, 2012

The cover artwork for "Téras", the sixth album from Swedish black metallers NAGLFAR, can be seen below. Responsible for the artwork is Niklas Sundin of DARK TRANQUILLITY, who has previously worked with such bands as IN FLAMES, ARCH ENEMY and AT THE GATES. The album cover only shows a part of the overall motif, which is going to be shown in its entirety with the release of the new CD.

Due on March 27 via Century Media Records (one day earlier internationally), "Téras" will include the following nine tracks:

01. Téras
02. Pale Horse
03. III: Death Dimension Phantasma
04. The Monolith
05. An Extension Of His Arm And Will
06. Bring Out Your Dead
07. Come Perdition
08. Invoc(H)ate
09. The Dying Flame Of Existence




Faustian Spirit of the Earth


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 02-03-2012 21:16 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Harige snikkel, wat een beukende plaat is die nieuwe zeg. Vooral het laatste nummer met die keyboardpartijen erbij.


Kalma
Usericon van Kalma
Posted 02-03-2012 21:56 by Kalma Wijzig reactieProfiel van KalmaQuote dit berichthttp://www.sammyfoppen.nl

Heerlijke band!
Ken ze nog niet zo heel lang, en Harvest heb ik überhaupt nog niet gehoord. Moet maar eens gaan kijken of ik die ergens kan vinden dan.


´Van dat kruis kun je twee galgen maken,´ sprak de vakman geringschattend. (Stanislaw Jerzy Lec)


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen