|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: O. |
|
diabolical ruult de laatste is pure dimmu signature |
|
Heb de nieuwe "Harvest" ook al gehoord. Klinkt best wel weer ok, maar ik mis inderdaad nog steeds die typische screams van Jens. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Maar ik trapte deze topic omhoog om dat nieuwe project van Jens aan te kaarten. |
|
Iedereen luistert hier gewoon de verkeerde cd's van Naglfar. Vittra is hun toppunt geweest. Dat album steekt een Storm of the lights bane naar de kroon. (Ik vind um zelfs beter maar dat is puur een kwestie van smaakt). I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Vittra is inderdaad heerlijk, maar beter dan Storm of the Light's Bane?? Neh... Sheol vind ik trouwens ook een fantastische plaat! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Die vorige was geniaal en dat is ook het geval met de nieuwe plaat. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Iemand nou al gehoord? |
|
Ja, ik. Vind het wel gaaf. Niet baanbrekend ofzo, maar wel lekker. De strot van Jens blijft natuurlijk super Iemand hier de nieuwe Naglfar al gehoord/gekocht? Kreeg hem gisteren door de brievenbus. Wat een knetter vette cd is dat geworden! Echt super; typisch Naglfar maar met meer peper in hun reet als op het, in mijn oren tegenvallende, Pariah. Typische, donkere Naglfar melodieën worden perfect afgewisseld met brute blackmtal beukstukken die mij wel eens aan Marduk deden denken (Breathe Through Me !) Topplaat; gewoon kopen die handel! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ken het niet, is het wat? http://www.cultesdesgoules.nl.nu/ http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2521645 http://www.myspace.com/cultesdesgoulesnlnu |
|
Pariah was idd een lichte tegenvaller. Vooral qua productie ie die wat vlakjes. De nieuwe daarentegen klinkt echt fantastisch! En daarbij is het songmateriaal ook nog van een erg hoog niveau. Ja, ik denk dat dit wel eens tot de beste Naglfar plaat kan uitgroeien. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hoe heet hun cd weet? Vittra? Ik vind Diabolical beter. De rest? Welke rest? :D |
|
quote: Zekers al gehoord. Ik vind t op zich wel een leuk album. Niet wereldschokkend, maar er zit een goede sfeer in. Geluidstechnisch niet geweldig, maar over t algemeen ben ik er niet negatief over! En ja ... zijn stem is wederom hysterisch en erg nadrukkelijk aanwezig |
|
Harvest is een verdomd lekker plaatje! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Zeker wel.. Het is de lichtinval ;') |
|
Vondt "Pariah" erg vet, heb nu ook sindskort "Harvest" en moet zeggen dat ze weinig aan power verloren hebben, 't is iets melodieuzer soms, maar nog steeds lekker Naglfar-style! Vette band! Hell is just the beginning... |
|
Vittra en diabolical heerschen de kookpot uit signature |
|
maar eens even omhoogschoppen. Ik vind het een Heerschband. alleen vind ik de teksten sinds Pariah een stuk minder goed. Maar wat een kwaliteitsband. Mijn favoriete album blijft toch de mini Ex Inferis hoewel ik elk album op zich van zeldzame klasse vind. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Ik vind Naglfar maar niks. |
|
quote: Dat kan natuurlijk ook "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote:Ja. |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
Harige snikkel, wat een beukende plaat is die nieuwe zeg. Vooral het laatste nummer met die keyboardpartijen erbij. |
|
Heerlijke band! Ken ze nog niet zo heel lang, en Harvest heb ik überhaupt nog niet gehoord. Moet maar eens gaan kijken of ik die ergens kan vinden dan. ´Van dat kruis kun je twee galgen maken,´ sprak de vakman geringschattend. (Stanislaw Jerzy Lec) |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |