|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Kippensoep! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Lampje op 06-03-2010 15:20] lampje |
|
Leuk dat jij daar in gelooft maar er is geen wondermiddel tegen een kater. Kater = vocht tekort dus het enige wat je kunt doen is dat vocht aanvullen,eventueel met wat zout want dat houdt vocht vast. Zolang er echter nog veel alcohol in je bloed zicht zal dat vocht uit je lichaam blijven verdrijven. De enige oplossing is dus: Niet meer zuipen dan je aan kunt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Beste tegen een kater is gewoon een biertje drinken is mijn ervaring. Kater is dan zo weg. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 06-03-2010 15:22] |
|
Een ibuprofen voor het slapen gaan en net wat Marcel zegt. Veel water zuipen. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Lol @ Lampje Ik ga altijd gewoon uitgebreid ontbijten, dat helpt het beste tegen het lome gevoel. Koppijn houdt daar overigens niet van op, daarvoor moet je gewoon het goede bier drinken (dus geen Kanon in mijn geval ). |
|
Pijnstillers zou ik niet aanraden vanwege mogelijke reacties met de resterende alcohol. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
opblazen met pure zuurstof signature |
|
quote: Mijn ervaring is dat van die O.R.S.-zakjes (oral rehydration solution) best goed werken. Spul is redelijk smerig, maar je knapt er wel wat van op. Bier tegen de kater werkt wel echt goed, maar dat is niet echt altijd even handig. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Niet zoveel zuipen schijnt ook te werken. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
@ Bier tegen de kater: Bier is 95% Vocht dus dat kan deels wel kloppen, ja. Nadeel is dan alleen dat de door de daarin aanwezige alcohol nog meer vocht kwijt raakt dus een echt slimme oplossing is dat niet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
dan ga je dood signature |
|
quote: Zout en suiker dus. Dat zeg ik. Werking ORS wordt gebruikt bij diarree om het verlies aan water, suikers en zouten aan te vullen. De darmen hebben namelijk suikers en zouten nodig om voldoende vocht in het lichaam op te nemen. De suikers en zouten in de ORS zorgen ervoor dat het vocht beter wordt opgenomen. Het is belangrijk dat u naast de ORS-oplossing voldoende blijft drinken. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 06-03-2010 15:38] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En aspartaam, zodat het nog een beetje weg te krijgen is. Kan me voorstellen dat je niet echt vrolijk wordt van een halve liter zout water als je je beroerd voelt. Verder bevestig ik ook alleen maar wat je zei hoor. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
aspartaam? Cola Zero drinken? signature |
|
quote: De discussie of aspartaam wel of niet schadelijk is, is nog in volle gang. Bovendien, ik vermoed dat de alcohol die je kater veroorzaakt een stuk schadelijker is. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Waarom in de eerste plaats al overgaan op een kunstmatige zoetstof ipv echte suikers te gebruiken? Ik ben trouwens ook wel benieuwd of dat kunstmatige spul wat alleen de smaak simuleert de zelfde werking heeft als echte suikers. Ik gok van niet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
aspirine en een groot glas melk voor het slapen gaan werkt bij mij altijd prima. |
|
Ik drink altijd gewoon veel water. |
|
zie avatar signature |
|
@ aastVGL: Wel magere melk gebruiken omdat anders de aspirine mogelijk niet effectief wordt opgenomen door het vetlaagje wat in je ingewanden zit? Of gebruik je zetpillen? verder helpen pijnstillers helemaal nergens tegen maar loop je, hoe prettig dat ook kan zijn, enkel de symptomen te onderdrukken. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 06-03-2010 16:18] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: haha, geen zetpillen! Dan liever hoofdpijn de dag erna Van de magere melk wist ik niet. Is halfvolle melk ook goed? |
|
quote: Ook eens geprobeerd, maar die werkten niet, die had ik net zo goed in m'n reet kunnen steken... spelfout weggehaald... |
|
:') Gewoon even goed ontbijten en een stukje hardlopen. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |