|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Na 9 jaar ZM vind ik het nu wel ongeveer welletjes, ik draai amper nog metal en ZM is er ook niet echt gezelliger op geworden. Groetjes! |
|
Doei! :zwaai: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Doeg! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Veel plezier en doeg. Maar je maakt toch ook metal? |
|
Nou dag hoor, tot de volgende account maar weer. Pas je wel een beetje goed op jezelf? Kusje, M. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Hi ha, de cholera ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote:Wat een onzin Robin, geen metal meer luisteren. Wat máák je dan? Nou, vooruit. *zwaai* |
|
als je het maakt hoef je het nog niet te luisteren, je kan ook gewoon een koptelefoon met andere muziek opzetten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dag R. |
|
quote:Onzin, je maakt geen muziek van een genre waar je zelf niet achter staat. En als ik naar dhr R. zijn muziek luister, klinkt dat toch alsof er gevoel in zit. |
|
De ware BMer haat alles, ook zijn eigen muziekgenre. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Onzin. Best vaak luisteren de echt goede bands naar andere muziek dan ze maken. De valt mij tenminste op in interviews en dergelijke. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ik heb ook niet altijd zin om te stofzuigen hoor. @ zellie: idd, soms juist omdat je je er zo in kan uiten heb je niet veel meer nodig in die muziekhoek. Ik weet niet of het waar is maar ik las ergens dat slayer meestal niet zulke harde muziek luisteren als ze zelf spelen. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 12-03-2010 0:25] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
En je kan maar van een soort muziek houden... |
|
kusjes signature |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: 9 jaar exclusief bans zeker? |
|
Kijk ook even naar R. zijn postaantal. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 12-03-2010 1:36] |
|
Ik was persoonlijk nog even voor een permaban gegaan. Dat had minder moeite gekost dan het openen van een topic. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Doeiman. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Jaman. |
|
Ik hoop maar dat mijn grapje over Watain niet de druppel was. |
|
quote: Dat doet Varg ook en ik las in zijn laatste interview op Burzum.org dat hij ook alleen maar bands als The Cure en klassieke muziek luistert. Vandaar ook dat Belus net zo klinkt als de oude Burzum albums denk ik |
|
Ik zie het ook bij andere metal artiesten, vooral in de black viel het me op, daar zie je ook nog aardig wat gave invloeden in de BM verschijnen of dat ze gewoon andere muziek gaan maken, zoals Manes, DHG, Arcturus, Ulver. Of het in andere stromingen net zo voorkomt weet ik niet, daar zoek ik nooit zoveel over op. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |