![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik wil de NS bedanken dat ik dankzij hun vrij ben vandaag ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 12-03-2010 17:57] ![]() |
|
Bedankt voor dit topic om algemene bedankjes te spuien... ![]() ![]() |
|
Ik wil Steven Smegma bedanken voor een erg gave review van de laatste Grindbashers cd. ![]() Boeiender ![]() |
|
FA, bedankt voor het aanvaarden van mijn excuses. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Geen probleem joh. Bedankt voor het ![]() ![]() ![]() |
|
Lieve stigma, Pem en ik willen jou uit het diepste van ons hart bedanken. Enige tijd geleden heb jij ons in het verliefdheid-topic ergens op gewezen... We kunnen wel zeggen dat dat ons leven ingrijpend veranderd heeft. Sinds die tijd gaat er geen dag voorbij dat we geen voordeel hebben van het inzicht en de wijsheid die jij toen tentoon spreidde. Zonder jou waren we nooit gekomen waar we nu zijn. Oprecht bedankt, Pem en Olav PS: we hebben het natuurlijk over het gebruik van het woord scharrelverwarrel. Naast dat dit woord die situatie erg goed beschrijft, is de term 'verwarrel' zelf ook heel goed in te zetten en geef het een bepaalde je ne sais quoi aan gesprekken. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 13-05-2011 15:20] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
Ik wil graag Caroline Tensen bedanken voor al haar mooie tv momenten. ![]() |
|
![]() ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Hihi. Ik vind dat Olav het uitermate geniaal verwoord heeft. Bedankt, Olav! ![]() ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
Ik wil iedereen in het Postrock topic bedanken, door dat topic erg veel gave muziek leren kennen. Dankdankdank. ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Ik wil graag mijn moeder bedanken Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 13-05-2011 18:28] Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Hey! Waarom weg? Had het al gelezen, hoor ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote: Ik ook. ![]() |
|
quote: Crap, wat heb ik gemist? Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
Niks. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Stom hoor, schrijft Olav je namens ons beiden zo'n heartfelt thank you, en dan krijg ik niet eens een reactie te zien, pfffff. ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
quote: ik wil jouw moeder ook bedanken signature ![]() |
|
quote: Geen dank. ![]() |
|
quote: Er stond: 'Hihi! Geen dank hoor. ![]() Maar bedacht me dat ik wel eens in het ootje genomen kon worden. En toen dacht ik: Aah nevermoind ---> . hersenkronkels. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Ooh zo. Nee, we waren [ho! Zijn!] oprecht dankbaar. Alleen het verhaaltje was een 'in het ootje nemen' qua in eerste instantie op het verkeerde been zetten ![]() Dus. Bedankt voor je uitleg/reactie alsnog ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
En een beetje gechargeerd, natuurlijk, maar ik vind 'verwarrel' wel echt gaaf, hehehe. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote: Gechargeerd? Welnee! ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
Ja, dat 'beetje' was een beetje gedechargeerd. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |