|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: Nee, dat bedoel ik niet. Lief wonderlijk schepseltje met levensverrijkende inzichten, jij! hihihihi Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Bedankt Ulk, voor de kruidnageltip. Oh, en ik vind kruidnagel best lekker stiekem, dus dat is geen probleem. Subtiel kamerolifantje |
|
Nog nooit een patatje stoofvlees op? |
|
quote:Patatje stoofvlees? Bestaat niet. Er is enkel *unne friet stoofvleis*. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote:trouwen? edit: hé, nee, wacht . Te snel gelezen, ik dacht 'zoervleis'. [/scheidingspapieren] [Dit bericht is gewijzigd door Bright_Eyes op 25-05-2011 2:28] [/zachteG] |
|
quote:Ok dan, omdat het kan. Nouja zeg. [Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 25-05-2011 2:29] Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Bedankt voor deze deceptie Brighty. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
het was ook te mooi om waar te zijn [/zachteG] |
|
quote: ik wil wel met je trouwen hoor brighty! frit zoervleis veur de win! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Ah, het heeft geholpen, dus. Bareuh... |
|
quote:*smelt* [/zachteG] |
|
Nouja zeg, stelletje lesbo's. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote:¨ Nee knurft, dan hoor jij de dames nu te bedanken voor een nieuwe fantasie. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Kan mij het boeien hoe je het noemt. Het ziet er hetzelfde uit, het smaakt hetzelfde... Dus who cares? |
|
quote:ghihi, knurft quote:NIETES!!! [/zachteG] |
|
quote: stoofvlees en stoofvleis wel, stoofvlees en zuurvlees is een ander verhaal "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Jij snapt het. |
|
"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Bedankt M. voor je Dragontears filmpje in het kippenvel-topic. Dankzij jou heb ik nu Morgen en Electric Moon gevonden, waarvan ik enorm geniet. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 18-05-2012 19:59] Subtiel kamerolifantje |
|
Leuk dat je het leuk vindt. We aim to leuk. Het is fijn om een hippie te zijn. Althans, soms.! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Hypnos: Bedankt! =] Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Schaep bedankt voor het mij er op wijzen dat . bedoeld als woord ook als punt moet worden geschreven. |
|
Jij bedankt voor het rekening houden met anderen! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |