|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Elk jaar vindt er door heel Nederland de metal Battle plaats! In elke provincie strijden 4 bands met elkaar om via de halve finale door te gaan naar de hele finale, om zo de Metal Battle 2010 te winnen! De derde halve finale wordt in Walhalla, Deventer afgehandeld. Hierbij zullen de volgende 4 bands om een felbegeerde plek in de finale op 16 april in Atak Enschede, spelen. Bring on the Bloodshed (N. Holland) http://www.myspace.com/bringonthebloodshedhc The Saucy Jacky Postcard (Gelderland) http://www.myspace.com/thesaucyjackypostcard Rule of Reason (Drenthe) http://www.myspace.com/25cigarettes For Blood And Vengeance (Flevoland) http://www.myspace.com/forbloodandvengeance De speelvolgorde van bovenstaande bands is nog onbepaald. Maar, we weten al wel dat Faces of Cain tijdens het juryberaad voor het nodige vermaak zal zorgen! http://www.myspace.com/facesofcain http://walhalla-deventer.nl/e107_plugins/calendar_menu/event.php?1269644400.event.159 De boel gaat om 20:00 open! Entree is 4 euro. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-03-2010 0:10] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Bring it on Por Vida |
|
Lekkere 'tak' trouwens Count Por Vida |
|
Wel even gedag zeggen dan, hè! Bij ons (FoC) gaan jullie denk ik toch niet slopen zoals bij BotB, dus de tijd hebben jullie Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Doen we een biertje En slopen doen we ook op aanvraag he Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Slopen op aanvraag? We zullen zien Misschien wil BotB jullie wel inzetten als ze niet winnen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Bring on the sloophamer Por Vida |
|
For Blood and Vengeance ((hard)core) is de winnaar van Flevoland! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Pff, ik heb nu al geen zin meer om me door twee hardcorebands heen te moeten sleuren. |
|
quote: Pff ik ook niet, wat een verschrikkelijke opgave Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Dat For Blood and Vengeance klinkt wel mokerbruut. Fijn die bands op de scheidlijn van hardcore en metal Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik moet nog ff luisteren. Zit op m'n werk, deze pc's lopen nog op kolen/stookolie. Waarschijnlijk komen we met een mannetje of 10 á 15 buurten Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik heb het niet heel diepgaand geluisterd, ga het toch wel zien en ik ben niet genoeg thuis in de stijl om er veel zinnige dingen over te zeggen. Voor nu is het het belangrijkst dat het bruut klinkt, dan is de kans dik dat dat live ook goedkomt Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Precies, als het live maar knalt!! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
BOTB klinkt imho even een tikkie bruter als FBAV. Por Vida |
|
quote: Geen zorgen over deze band, want ik heb FBAV afgelopen zaterdag in De Underground te Lelystad gezien. Als er íets moet zijn waar ik absoluut niet van houd, is het metalcore/hardcore. Maar wat deze band betreft, is het toch wel anders. Laat je niet afschrikken door de uitgebrachte opnames die je op hun MySpace-profiel kunt beluisteren, alsmede door het feit dat deze band zich met de stempel metal/hardcore laat bedrukken. Zaterdag speelden ze echt ongelooflijk strak. Ik werd daarnaast overigens gelijk al getrokken door het heerlijke dieselmotorgeluid dat uit hun speakers knalden tijdens de soundcheck (gitaren in B-stemming). Tijdens het spelen dacht ik eerst van "mwah, niks bijzonders, wéér zo'n hardcoreband". Maar toen kreeg ik opeens een klap in mijn gezicht van de extreme beukstukken die ze erin gooiden, echt keihard gewoon!!! Ook een pluspunt is de drummert, met zijn (positief bedoeld!) irritante tegenritmes. Daarnaast hebben ze (ondanks de 'casual'kleding, petjes en korte koppies) ook een zeer agressieve podiumact. Ik kon mijn hoofd in ieder geval na een klein tijdje kijken niet meer stilhouden, hehe. Enige minpunt dat ik blijf houden, is de rappende zanger, van mijn hoeft dit gewoon niet, maar dat zal wel aan mijn smaak liggen. In ieder geval... Laat je verrassen door deze band en krijg kippenvel van het strakke samenspel en de ultraharde, extreme beukstukken! Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
En voor het geval de bands kut zijn is het bier in Walhalla lekker goedkoop. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Da's altijd prima Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
*kick* Zaterdag al weer Mooie breed geörienteerde* avond! *maar dan binnen metal Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hahaha, in het kader van deze opmerking heeft onze drummer de volgende slogan bedacht voor dit optreden. Faces of Cain Saturday 27th of March at Walhalla, Deventer - "We heard the beer was cheap!" Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Aanwezig, zoweiso voor het bier |
|
quote:En tegen de tijd dat jullie mogen spelen is Michiel vast weer lam |
|
Michiel is nog te jong om bier te mogen drinken, toch? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Rule of Reason speelt niet i.v.m. lichamelijke klachten van de zanger. Solidary Trust, de band die derde werd bij de Drentse voorronde, vervangt Rule of Reason. Icons of Brutality, die tweede werd in Drenthe, kon helaas niet als waardige vervanger optreden. |
|
quote: Idd jammer dat Icons niet kunnen maar goed dat ST wel kan spelen! En iig Drente kan vertegenwoordigen vanavond. Succes heren! see you at occultfest! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |