|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Morgen vertrekken! Gaat iemand hier met de "dourbus" vanaf den haag centraal? |
|
Over acht uur nemen we de trein vanaf Groningen. |
|
Doei! |
|
Aardig wat grenzen verlegd dit weekend, echt een gaaf festival ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Je mocht bij Black Jew in de tent? |
|
Hehe nee die hadden een festihut. Omdat ik niet op tijd een goedkope tent kon vinden heb ik maar een dekzeiltje en een touw gehaald. Dat ging ook goed. De grenzen die ik heb verlegd hebben meer te maken met veel bewegen en dansen, erg weinig eten, en een spectrum aan geestverruimende middelen. Wel tof om medebrammert Schaep, Sjek Vloe en peinzend tegen te komen [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 19-07-2010 18:35] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
wat was dat weer gruwelijk vet zeg. Chris Cunningham was het hoogte punt wat mij betreft.Vette lazer show ook. Maar ook Pete Rock, De la soul, Shining, Black Sun Empire, wat random dubstep. die belgen eten rare dingen zoals een Mexicano met uien op een stokbrood. Dag een begon goed voor derest ben ik steeds in de dunne geweest van die zooi. Ook geniaal waren de bezopen franse buren op de camping. Stelletje aso's maar als je gewoon met ze praat waren ze best aardig. Ik ontbeet vaak met whisky cola. veel speed en pillen ook. Laatste avond met een crusty meisje de zon zien opkomen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Waarom had jij in eerste instantie je haar afgeknipt? |
|
quote: dat helpt tegen mijn psychosen. trouwens, in Belgie hebben ze ook noise... Kijk maar: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
signature |
|
Was mooi! |
|
oh ik was Otto Von Schirach vergeten. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Hoogtepunten vond ik Wax Tailor, Moderat, Dan Le Sac vs Scroobius Pip, Chris Cunningham, Black Mountain, Chinese Man, The Subs, Shining, Ghinzu en Foreign Beggars. Toch ongeveer 40 acts gezien, goede score! |
|
Ik moet maar even een lijstje erbij pakkken ik weet het niet zo goed meer. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik moet alles nog even flink op een rijtje zetten. Ik heb iig wel wat terminaals opgelopen op dour, jesus wat voel ik me rot. |
|
Haha ik sta ervan te kijken dat ik nog wat kan en nog gewoon aardig wat energie heb, alleen ik denk dat ik morgen pas aan mn schoolwerk kan gaan beginnen. Hehe wel vreemd dat na zoveel troep in je lichaam gestopt te hebben dat alcohol toch de hoofdverantwoordelijke is voor je katers. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 20-07-2010 13:23] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Heb op dour een aantal katers gehad waarvan ik niet eens had gedacht dat ze konden bestaan. En alleen van alcohol, doe niet aan druggies maar grenzen wel weer goed verlegd. Vond het iig allemaal wel best maar weinig écht vette dingen gezien. Vond het de minste lineup van de afgelopen 4 jaar dat ik ben geweest, was ook wel te merken aan het aantal publiek wat er op dingen afkwam. Waar er de vorige jaren alle tenten helemaal vol stonden kon je nu in 20 seconden vooraan komen bij de meeste dingen. Behalve die dubstep de 3e dag, dat was echt achterlijk druk. |
|
quote: Lang staat beter. =) |
|
Death Before Dishonor was goed, maar stond echt op het verkeerde festival (kop maar binnen). My City Burning, Fucked Up en Arkangel waren ook wel lekker hard. Voor de rest was Chinese Man heerlijk wegvliegen, voor de rest op de zaterdag nog wat random electronica-acts gezien. Was fijn, maar ik verkies toch andere festivals. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
die hardcore and metal op dour was erg kut. Baroness was erg saai. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Arkangel vond ik wel erg vet, normaal ben ik niet zo van de hardcore, maar dit was echt zwaar. Baroness vond ik echt wel vet, maar de stemmen zijn soms een beetje irritant/wennen. Nadat jullie zijn weggelopen waren ze ook veel experimenteler en instrumentaler bezig Voor de rest weinig metal jah, mocht wel wat meer. Maar ik blijf het kut vinden dat ik vorig jaar niet kon met Venetians snares, deerhoof, melt banana, aphex twin, meshuggah, en nog een veel grotere lijst bands die ik vaak luister [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 20-07-2010 15:21] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dour was kut voor hardcore en metal. Beetje verkeerd publiek daar, of je moet al een band uit die regio zijn (Arkangel). Het blijkt dat iedereen daar vooral komt voor de electronica-acts 's nachts. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ik denk zelf dat het anders om is. Metal was flink in de minderheid. Weinig metalheads gezien ook, op een paar na met een hellfest shirt. Ik kwam zelf ook meer voor de electronische muziek en soms pakte ik wat hiphop mee. Goede sfeer ook. Geen vechtpartijen gezien. Wel flippende mensen bij de EHBO incl. huilende vriendinnetjes met vriendje op stretcher. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |