|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
En mensen innig aan het dansen met een tak ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: hmmm..ik zag nog een knakker met een kapotte gitaar in het publiek. Die zelfde gast zag ik even later piano spelen op het ijzeren gedeelte van een tent. ik ben ook nog in de chillout area geweest. Draaiden ze daar dub muziek van uit een camper. allemaal van die hang stoelen en doeken in de bomen. wat ik niet helemaal snapte waren die chicks in de zelfde pakjes met die rode hoeden op, dansende op house muziek van uit een soort houten saloon, cowboy stylo shit. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: de verdomde Jupiler promo stand die stond ook op graspop verschrikkelijk |
|
quote: Klopt dat is Roger; http://www.youtube.com/watch?v=wOPXWUMDVpY Inmiddels een behoorlijk cult figuur in het festival cirquit, die gast is echt OVERAL. Van Hellfest tot Dour tot Groezrock... Echt een spacekees. En ik trok die jupiler dames anders prima |
|
quote: ik ben dan ook geen man met een broek vol goesting |
|
hahahahaha mooi werk. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ik geloof dat dat diezelfde dude is. Een kale Nederlander met een flink aantal bandjes om zn arm. Volgens mij probeert hij voor de winter zichzelf in een cocon van festivalbandjes te werken, waarna hij volgend jaar weer kan ontpoppen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
veel vage lui gezien zo zeg Hoe hete die band van die gast van 16 horsepower nog maar? dat was ook erg mooi. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Wovenhand, dat was wel tof jah. http://www.flickr.com/photos/dourityourself/4803261668/in/set-72157624395797085/ Deze gast was het! [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 21-07-2010 15:37] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |