|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Bareuh... |
|
Morgen al! En wie komt er nou niet dan? |
|
Ik. Sorry. Boeiender |
|
quote: +1.te ver weg en andere leuke plannen. Iig veel succes en plezier!! =) |
|
tss... Nou, daar moet je het dan maar mee doen Zal vast een goede reden voor zijn |
|
Ulk en ik blijven dus alleen over. Ook goed! |
|
quote: Bareuh... |
|
Ik kom misschien ook wel even langs, als ik niks beters te doen heb.... |
|
Zou ik zeker doen Paljaske, alweer wat bijgekomen van gisteren? |
|
|
|
Dat is een mooi filmpje ja! Straks alweer! |
|
Toch de gok maar effe wagen, hoop ik wel dat F&J vooral oud werk speelt.... spelfout weggehaald... |
|
|
quote: Gisteren in Dynamo passeerden i.i.g. Doomsday For The Deceiver, Hammerhead, Iron Tears, I Live You Die, No Place For Disgrace, Escape From Within, Hard On You de revue. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Kijk, dat lijkt er op En @Ulk: knuffelen? spelfout weggehaald... |
|
|
spelfout weggehaald... |
|
quote: Daar kan je op rekenen; het gaat immers altijd om die eerste twee albums :p Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Zal ze zo effe uit de kast trekken. Zijn idd de enige twee die ik nog heb, wat erna kwam niet eens meer gekocht. spelfout weggehaald... |
|
quote: Uit de kast trekken? Gaahl uit de kast was al een shock voor velen Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Ik heb die derde ook nog, maar die is wel fors minder. daarna heb ik ook niks meer gekocht. Bareuh... |
|
Jûn! |
|
quote: Earst nog een oerke mien eagen ticht dwaan... spelfout weggehaald... |
|
quote: Geldt voor mij ook. Alleen in het bezit van de eerste drie en die derde draai ik nooit. Volgens mij slechts twee of drie keer gedraaid toen ie net uit was. Ze spelen trouwens ook redelijk wat nummers van Drift en Cuatro. Daar kon ik dus helemaal niks mee. Mij gaat het toch vooral alleen maar om Doomsday.. en No Place... Maar ach de Drift en Cuatro nummers waren mooie momenten om bier te halen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |