|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Mooi man, "dat was absoluut een mooi feestje...! nog een paar drankjes en dan maar 'es lopend die kant op. Tsja, waar heffe we ut over ? |
|
Godverdomme, Flotsam & Jetsam was vet! Flink wat oude zooi gespeeld, en tering, wat was Erik goed bij stem! Kippevelmomenten genoeg gehad! spelfout weggehaald... |
|
+1 en nieuw talent was goed vertegenwoordigt met Thrashed! Die gingen tekeer als jonge honden en even waande ik me terug in '87. Prachtig.... |
|
quote: Thanks! Much appreciated We hebben er ook goed van genoten, en ik had zelfs nog meer dan genoeg energie over voor Izegrim |
|
Eehm, Maar t is wel Trashed zonder de H van thrash-metal hehe |
|
Haha, kun je nagaan hoe ik in de tijd ben blijven hangen Maar, zonder gekheid te gek optreden! Gaat zo door, er is behoefte |
|
Paljas was de nieuwe uitsmijter van de Gloppe Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Was dat die super lompe mongool die vooraan zelf bij rustige nummers als Escape From Within doorging met bezoekers aan de kant flikkeren? Wat een mega irritante holbewoner was dat. [Dit bericht is gewijzigd door MR Klister op 05-04-2010 14:47] Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Jammer is dat ja.. Vooralsnog leuke avond verder toch? |
|
Zeer geslaagde avond, Leeuwarden was Flotsam ook op zijn best. Goed geluid, veel oude nummers en een Eric AK andermaal geniaal. Wat heeft die vent een goede strot, en ook gitarist Mike Gilbert speelde samen met de rest de sterren van de hemel. Voorprogramma's ook goed! Zeker voor herhaling vatbaar. [Dit bericht is gewijzigd door MR Klister op 04-04-2010 15:49] Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Nee, die is uit de Romein gezet. En terecht inderdaad! |
|
Goede zaak, wat een irritante gek zeg. Klimt na de show ook nog ff het podium op, valt daarbij bijna in de gitaarversterkers van Flotsam, en bedrijgd daarna nog ff enkele crewleden en een Romein medewerker die hem erop wijzen dat hij als bezoeker het backstage gebied dient te verlaten. Maar goed, opgeruimd staat netjes en veel fans waren ook blij met de performance. Bands en publiek hadden het zeer naar hun zin. Laten we dat vooral niet vergeten! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Hadden het zeker naar ons zin! Wat mij betreft ook voor herhaling vatbaar, ook de 2 shows / 1 avond! Beviel me beter dan vooraf verwacht. Ligt in uwer handen MR Klister |
|
quote: Jullie bedoelen die ex-topkaatser die met een aantal nog kaatsende "kameraden" de boel behoorlijk aan het verkloten was? |
|
Ja, ik denk dat we dezelfde bedoelen. Zo'n grote lompe dronken monstermans die de sfeer aan het verzieken was. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Geweldig optreden van Flotsam and Jetsam! Het was beter dan verwacht. Izegrim daarentegen kon me echt totaal niet boeien. |
|
quote: Thuis aan de ketting en als ze dan een keer weg mogen weten ze zich niet te gedragen. Het was ook overduidelijk dat zijn "kameraden" niet voor de muziek kwamen. Zo snel als mogelijk volgieten..... Jammer.... Maar ondanks dat een te gekke avond gehad!!! En @Noarderwyn, we kwamen toch voor F&J? |
|
Absoluut, al met al een te gekke avond/nacht gehad. |
|
quote: Haha deze kerel? dat is idd een beer van een vent ja Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Yep, maar goed je mag dan een beer zijn, dat geeft je nog geen recht om je als een onbehouwen gedrocht te gedragen. Maar lekker snel vergeten heb er al weer teveel woorden aan vuil gemaakt. |
|
Setlist F&J was als volgt: 01- Doomsday For The Deceiver 02- The Master Sleeps 03- N.E. Terror 04- Me 05- Hammerhead 06- Never To Reveal 07- Natural Enemies 08- Iron Tears 09- Escape From Within 10- Hard On You 11- I live You Die 12- No Place For Disgrace 13- Fork Boy |
|
BINGO! En ja, geweldige setlist! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Klasse setlist, wilde eerst naar Eindhoven, Dynamo gaan maar twijfelde. Maar met deze setlist ga ik zaterdag 10 april nog wel even naar Tongeren (BEL). |
|
quote: Paralympics!? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |