|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
nog 2 dagen, zin in! wel hopen dat het weer een beetje meezit |
|
Aanwezig mits lekker weer dat ik Rotator moet missen ZOOI |
|
17.45 Rinse, 20.00 Jovink op de Markt, daarna Narkotek en Rotator op Kabaal Digitaal. Wordt wel een mooi feest. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
|
|
Waar is het precies,lokatie? =) |
|
come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Nou zo als het er nu uit ziet wordt het mooi weer! Gelukkig maar, anders was ik mooi thuis gebleven morgen. |
|
Thanx Panzerke.had het al gevonden. Idd gelukkig droog weer en hopelijk nog iets warmer dan gaat het wel leuk worden. =) |
|
kom ook ff buurten weet alleen nog niet hoe laat hangt van me fiets en het weer af ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Present! Op je knie en pijp voor genade! |
|
zonnetje d'r bij! (in A'd) tot straks! |
|
quote: A'dam?Zie niks geen zon hier.Maar over half uur de deur uit en dan mooi op tijd voor Erebus. Aha daar komt de zon net ff achter een grote wolk vandaan. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 05-05-2010 12:33] =) |
|
Biejont Rieproots! Jesjes! Bruce Banner |
|
Wordt om 21.00 opgepikt door mijn zus en dan ben ik met een half uurtje in Wageningen om de laatste uurtjes nog even mee te feesten! :D Daarna feesten we natuurlijk nog gewoon even door in Arnhem. |
|
quote: Natuurlijk.... |
|
quote: Hoog tijd dat de jongens van CA jou eens een flinke anale beurt geven. Fisten met spikes!!! You deserve it!!! Misschien hou je dan ook je bek eens over die kermisband. Het werkte in Showgirls... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Haha, hij is niet de enige die geilt op die zaadband, NotYourBitch doet dat ook veelvuldig.ik ga naar pro-pain ipv dit... Evil Dick |
|
Wat is er precies mis met Carach Angren? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ze genereren te veel van dit soort knuffelgedrag op diverse forums. Well ain't that cute... BUT IT'S WRONG!!!!!!!! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Knuffel black metal, ipv knuffelrock....het moet niet gekker worden, lol! Evil Dick |
|
Oh god! Is het weer kijk-mij-eens-true-zijn woensdag? Hebben de heren ook nog een inhoudelijke mening of laten we het hierbij? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ach, als ik het over hun muziek moet gaan hebben, die ik overigens kut vind, ben ik zo lang bezig dan is vandaag nog het topic vol...dus laten we dat maar niet doen dan. En true? ik ben zelf alles behalve een true blekkie, hoor. [Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 05-05-2010 17:10] Evil Dick |
|
Dat dacht ik al. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik ben veel te true om inhoudelijk te reageren. Vooral op blekkie woensdag Of dacht je dat al? [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 05-05-2010 17:17] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |