|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Prima band, CA. Bruce Banner |
|
Zo dat was een leuk feestje vandaag in Wageningen |
|
Nah ik vind ze live eerlijk gezegd altijd een beetje tegenvallen.. |
|
CA was vetjes. Live waren ze prachtig, hoewel ik dacht dat het niet hun allerbeste optreden was. (Ik stop vanaf nu met zeuren ) |
|
Carach Angren: Spreekstalmeester: Mortal Formal: The Brains: |
|
quote: Ik vond ze zo goed dat ik een stukje ben gaan wandelen. Kon ik mooi nog een nummertje Peter Koelewijn mee pakken op het volgende podium om vervolgens aan te belanden bij het station waar op dat moment Plork en de Aannemers speelden. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Was tof gister! Kabaal digitaal was zeker ook goed te doen! |
|
Het was een mooi feestje! |
|
quote: Het was in ieder geval erg gezellig gisteren! Bulten bekenden tegen gekomen. Alleen jammer dat dat bier zo duur was..en je vervolgens zo'n zielig bekertje krijgt. Misschien moet ik gewoon nog afkicken van de Duitse formaat bekers. TLP was gezellig al vond ik het geluid bagger en veels te hard. |
|
If it's too loud, you're too old! Bruce Banner |
|
quote: If it's too loud, don't forget your earplugs next time? |
|
If it's too... eh, ja! Goed idee! Bruce Banner |
|
quote: |
|
quote: Ook nog even de andere bands Portall: Erebus: Beyond Reproach: [Dit bericht is gewijzigd door Lalena op 07-05-2010 10:44] |
|
Het was echt een vette dag! Zo te horen ben ik ook blij dat we een keertje niet in Zwolle waren met bevrijdingsdag. Hopelijk nog een keer voor herhaling vatbaar! [Dit bericht is gewijzigd door Corpsegrind op 07-05-2010 12:57] |
|
Ja, en dan zelf bier meenemen! |
|
Wat dacht je van de hooligans thuislaten |
|
DEADCELL "Lies" live at KABAAL AM GEMAAL : |
|
Grappig, hebben ze Petra nu gekloond en een bas gegeven? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Jij kan alleen dingen in verband brengen met sex.Kom nou eens met een goede grap. =) |
|
En nog 2 DEADCELL clips @ KABAAL AM GEMAAL ! |
|
was zeker een mooi feestje! |
|
quote: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dat zal ik maar opvatten als een compliment |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |