IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Roskilde Festival Volgende pagina
man de rijn
Usericon van man de rijn
Posted 12-04-2002 5:26 by man de rijn Wijzig reactieProfiel van man de rijnQuote dit bericht

goed nieuws voor Roskilde Festival gangers:

SLAYER

ik ken geen HTML, maar...
http://www.rosklide-festival.dk

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 09-05-2007 0:03]

man de rijn
Usericon van man de rijn
Posted 12-04-2002 5:27 by man de rijn Wijzig reactieProfiel van man de rijnQuote dit bericht

link met URL makkelijker dan ik dacht

<<<ontopic>>>

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 12-04-2002 10:49 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Hmm, nooit geweest naar Roskillde maar laatste jaren aleen (voor mij) saaie bands en Slayer al 2x gezien -->niets nieuws.

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 12-04-2002 10:51 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Oja en je URL is fout getypt.
Zie je? HTML is erg moeilijk

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 12-04-2002 10:53 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

A
ANTI POP CONSORTIUM(US)Hiphop - but not as we know it
B

THE BETA BAND(UK)A bunch of weird surrealists BOB HUND(S)Tremendous energy and stage presence
C
THE CHEMICAL BROTHERS(UK)Solid electronic beat
F
NELLY FURTADO(CAN)Velvety pop with a street attitude
G
GARBAGE(US/UK)Yet another fantastic concert awaits Roskilde
H
THOMAS HELMIG(DK)Happy pop music for everybody HIM(SF)Love metal from gloomy boy band
J
JAGA JAZZIST(N)Fusion disturbing your preconceptions about music
C.V. JØRGENSEN(DK)Danish music poetry
K
KAIZERS ORCHESTRA(N)Tuneful, energetic and different racket KENT(S)Melancholic, grand rock
L
SONDRE LERCHE(N)Young pop songs from Norway
M
MILLENCOLIN(S)Catchy and happy punk rock
P
P DIDDY & THE BAD BOY FAMILY(US)Glamourous and smooth gangstarap PET SHOP BOYS(UK)Intelligent pop classics
R
RAMMSTEIN(D)Metal, industrial, techno and rock RED HOT CHILI PEPPERS(US)The American crazy-rap-rockers
S
THE SAVAGE ROSE(DK)Sparkling and exciting show SAYBIA(DK)Popular poprock melancholics
SLAYER(US)Two decades of full speed thrash metal SPIRITUALIZED(UK)Sublime psychedelic rock
STEVE EARLE & THE DUKES(US)Americana at its best SUPERJEG(DK)Day dreaming songs about the trivialities of every
T
TRAVIS(UK)Alluring guitar pop from the Scottish mist
W
WEEKEND PLAYERS(UK)Intense mirage soul

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 12-04-2002 10:55]

Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 12-04-2002 11:27 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

Toppie

Ik heb al kaarten voor Roskilde. M'n vriendin woont er een halfuurtje vandaan (Kopenhagen) dus dat wordt weer gezellie

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 12-04-2002 12:31 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Om nou alleen voor Slayer naar Roskilde te gaan, toch maar niet.

Bazzio Attacks!!!

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 12-04-2002 13:12 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2002 11:27 schreef Redelijk het volgende:
Toppie

Ik heb al kaarten voor Roskilde. M'n vriendin woont er een halfuurtje vandaan (Kopenhagen) dus dat wordt weer gezellie

Jouw "vriendin" (as in by-side) of echt vriendin?
Rij jij soms om de week op-en-neer?
Pfff, lijkt me echt nie leuk zo.

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 12-04-2002 14:56 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Slayer komt ook op het OzzFest ... lijkt me iets goedkoper en dichterbij.

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 12-04-2002 16:17 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

heb slayer al gezien en naar een festival alleen voor slayer< nee echt niet
doe mij maar gewoon wacken daar komt dying featus rn kreator en nog veel meer

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 12-04-2002 17:58 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Satyricon komt ook op Roskilde!

Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 12-04-2002 19:02 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2002 13:12 schreef MBMarduk het volgende:
Jouw "vriendin" (as in by-side) of echt vriendin?
Rij jij soms om de week op-en-neer?
Pfff, lijkt me echt nie leuk zo.

Mijn vriendin ja.
Zo ver is het niet hoor. 9 uurtjes met de auto of een uurtje vliegen. Ik ga zo'n beetje elke maand een lang weekend naar 'r toe.
Denemarken is sowieso mijn 2e thuisland.
Ik heb er erg veel vrienden en voel me er helemaal happy. Erg mooi land. Zo anders dan Nederland, maar zo waanzinnig dichtbij.

http://www.timchristensen.dk - Deense zanger/gitarist/componist. Vriend van me, en ik "doe" z'n site. Die jongen is daar zegmaar net zo groot als Marco Borsato hier is. Maar dan maakt ie wel gewoon Engelstalige nummers. Beetje ala Kane meets The beatles ofzo. Best gaaf.

http://www.dizzymizzlizzy.com - Deense band (ouwe band van Tim hierboven). Grootste, best verkopende Rockband van Denemarken. Hebben 2 keer op het hoofdpodium van Roskilde gestaan. Ze hebben in Denemarken meer cd's verkocht dan Metallica. Site doe ik ook.

Kreator
life is lost
Usericon van Kreator
Posted 30-04-2002 17:31 by Kreator Wijzig reactieProfiel van KreatorQuote dit bericht

Oke, weinig animo voor slayer op Roskilde zo te merken, maar even een nieuwtje:

Manowar komt ook

[scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll]

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 12-12-2002 23:46 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Elk jaar gaan ook vele Nederlanders naar het deense Roskilde festival. Wordt Roskilde dit jaar het festival waar iedereen naar toe wil? Dat zou best wel eens kunnen, want 2 van de grootste namen in de metalwereld komen er: Iron Maiden en Metallica! Het festival vindt plaats van 26 t/m 29 juni 2003 in het deense plaatsje Roskilde. Naast de eerdergenoemde bands zal ook Junkie XL er optreden. Het is namelijk niet alleen metal wat er komt op Roskilde. Meer namen zullen binnenkort wel bekend gemaakt worden.

METALLICA!!!!!!! IRON MAIDEN!!!!!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 12-12-2002 23:46]

Orion
Usericon van Orion
Posted 13-12-2002 0:15 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

WTF metallica waar haal je dat vandaan?

en als ze komen is ik er zeker bij

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 13-12-2002 0:17 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

WHAAA, dat is echt vet!

I spy with my little and verrry evil eye.....

Orion
Usericon van Orion
Posted 13-12-2002 0:19 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

Metallica at Roskilde Festival

12/12/2002

Roskilde is ready! It is now certain: METALLICA plays Roskilde Festival '03 - their only performance in Scandinavia next summer. We promise a great METALLICA concert at Roskilde.

The first colours spring from the musical palette. Christmas joy must enter the hearts of rock and metal fans - first IRON MAIDEN, now METALLICA. And our booking people have only just begun the planning of the music programme.

Ticket sales is going great. Note: this year, two ticket types are sold. The ordinary festival ticket valid from Wednesday, June 25 at 08:00 for DKK 1,050.- and the extended festival ticket valid from Sunday, June 22 at 08:00 for DKK 1,150.-.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

Godverdomme ik ben nu echt blij sinds tijden!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Give me a M
Give me a E
Give me a T
Give me a A
Give me a L
Give me a L
Give me a I
Give me a C
Give me a A

Metallica!!!

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 13-12-2002 0:20 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Hmmz, IM toch wat te ver denk ik. Ze zullen toch wel meer festivals bezoeken.

Bazzio Attacks!!!

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 13-12-2002 0:49 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Roskilde, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te ver, heb niet echt zin om 1113 km ver naar een festival te gaan.

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Orion
Usericon van Orion
Posted 13-12-2002 8:59 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

me broer zei altijd je moet 1X in je leven naar Roskilde zijn geweest,dus ja waarom dit jaar niet.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 13-12-2002 13:42 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Metallica een maandje later op Wacken? Bitte?

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 13-12-2002 16:15 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2002 13:42 schreef TNightmare het volgende:
Metallica een maandje later op Wacken? Bitte?

doe mij Iron Maiden maar op Wacken...
Metallica hoefk echt niet te zien

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 13-12-2002 16:16 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Iron Maiden komt al op Graspop...

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 13-12-2002 16:19 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2002 16:16 schreef Sharteel het volgende:
Iron Maiden komt al op Graspop...

hmmm
misschien dan TOCH naar Graspop dit jaar...
maar ze gingen ook gewoon touren dachtek later in 2003
of heb ik dat fout?

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 13-12-2002 17:19 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Wilde altijd al eens gaan, misschien nu wel een goede timing!

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 14-12-2002 13:03 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 13 december 2002 0:19 schreef Orion het volgende:
Metallica at Roskilde Festival

12/12/2002

Roskilde is ready! It is now certain: METALLICA plays Roskilde Festival '03 - their only performance in Scandinavia next summer. We promise a great METALLICA concert at Roskilde.

The first colours spring from the musical palette. Christmas joy must enter the hearts of rock and metal fans - first IRON MAIDEN, now METALLICA. And our booking people have only just begun the planning of the music programme.

Ticket sales is going great. Note: this year, two ticket types are sold. The ordinary festival ticket valid from Wednesday, June 25 at 08:00 for DKK 1,050.- and the extended festival ticket valid from Sunday, June 22 at 08:00 for DKK 1,150.-.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

Godverdomme ik ben nu echt blij sinds tijden!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Give me a M
Give me a E
Give me a T
Give me a A
Give me a L
Give me a L
Give me a I
Give me a C
Give me a A

Metallica!!!

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3