|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
goed nieuws voor Roskilde Festival gangers: SLAYER ik ken geen HTML, maar... http://www.rosklide-festival.dk [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 09-05-2007 0:03] |
|
link met URL makkelijker dan ik dacht <<<ontopic>>> |
|
Oja en je URL is fout getypt. Zie je? HTML is erg moeilijk |
|
A ANTI POP CONSORTIUM(US)Hiphop - but not as we know it B THE BETA BAND(UK)A bunch of weird surrealists BOB HUND(S)Tremendous energy and stage presence C THE CHEMICAL BROTHERS(UK)Solid electronic beat F NELLY FURTADO(CAN)Velvety pop with a street attitude G GARBAGE(US/UK)Yet another fantastic concert awaits Roskilde H THOMAS HELMIG(DK)Happy pop music for everybody HIM(SF)Love metal from gloomy boy band J JAGA JAZZIST(N)Fusion disturbing your preconceptions about music C.V. JØRGENSEN(DK)Danish music poetry K KAIZERS ORCHESTRA(N)Tuneful, energetic and different racket KENT(S)Melancholic, grand rock L SONDRE LERCHE(N)Young pop songs from Norway M MILLENCOLIN(S)Catchy and happy punk rock P P DIDDY & THE BAD BOY FAMILY(US)Glamourous and smooth gangstarap PET SHOP BOYS(UK)Intelligent pop classics R RAMMSTEIN(D)Metal, industrial, techno and rock RED HOT CHILI PEPPERS(US)The American crazy-rap-rockers S THE SAVAGE ROSE(DK)Sparkling and exciting show SAYBIA(DK)Popular poprock melancholics SLAYER(US)Two decades of full speed thrash metal SPIRITUALIZED(UK)Sublime psychedelic rock STEVE EARLE & THE DUKES(US)Americana at its best SUPERJEG(DK)Day dreaming songs about the trivialities of every T TRAVIS(UK)Alluring guitar pop from the Scottish mist W WEEKEND PLAYERS(UK)Intense mirage soul [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 12-04-2002 10:55] |
|
Toppie Ik heb al kaarten voor Roskilde. M'n vriendin woont er een halfuurtje vandaan (Kopenhagen) dus dat wordt weer gezellie |
|
Om nou alleen voor Slayer naar Roskilde te gaan, toch maar niet. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Jouw "vriendin" (as in by-side) of echt vriendin? Rij jij soms om de week op-en-neer? Pfff, lijkt me echt nie leuk zo. |
|
Slayer komt ook op het OzzFest ... lijkt me iets goedkoper en dichterbij. |
|
heb slayer al gezien en naar een festival alleen voor slayer< nee echt niet doe mij maar gewoon wacken daar komt dying featus rn kreator en nog veel meer |
|
Satyricon komt ook op Roskilde! |
|
quote: Mijn vriendin ja. Zo ver is het niet hoor. 9 uurtjes met de auto of een uurtje vliegen. Ik ga zo'n beetje elke maand een lang weekend naar 'r toe. Denemarken is sowieso mijn 2e thuisland. Ik heb er erg veel vrienden en voel me er helemaal happy. Erg mooi land. Zo anders dan Nederland, maar zo waanzinnig dichtbij. http://www.timchristensen.dk - Deense zanger/gitarist/componist. Vriend van me, en ik "doe" z'n site. Die jongen is daar zegmaar net zo groot als Marco Borsato hier is. Maar dan maakt ie wel gewoon Engelstalige nummers. Beetje ala Kane meets The beatles ofzo. Best gaaf. http://www.dizzymizzlizzy.com - Deense band (ouwe band van Tim hierboven). Grootste, best verkopende Rockband van Denemarken. Hebben 2 keer op het hoofdpodium van Roskilde gestaan. Ze hebben in Denemarken meer cd's verkocht dan Metallica. Site doe ik ook. |
|
Oke, weinig animo voor slayer op Roskilde zo te merken, maar even een nieuwtje: Manowar komt ook [scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll] |
|
Elk jaar gaan ook vele Nederlanders naar het deense Roskilde festival. Wordt Roskilde dit jaar het festival waar iedereen naar toe wil? Dat zou best wel eens kunnen, want 2 van de grootste namen in de metalwereld komen er: Iron Maiden en Metallica! Het festival vindt plaats van 26 t/m 29 juni 2003 in het deense plaatsje Roskilde. Naast de eerdergenoemde bands zal ook Junkie XL er optreden. Het is namelijk niet alleen metal wat er komt op Roskilde. Meer namen zullen binnenkort wel bekend gemaakt worden. METALLICA!!!!!!! IRON MAIDEN!!!!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 12-12-2002 23:46] |
|
WTF metallica waar haal je dat vandaan? en als ze komen is ik er zeker bij Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
WHAAA, dat is echt vet! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Metallica at Roskilde Festival 12/12/2002 Roskilde is ready! It is now certain: METALLICA plays Roskilde Festival '03 - their only performance in Scandinavia next summer. We promise a great METALLICA concert at Roskilde. The first colours spring from the musical palette. Christmas joy must enter the hearts of rock and metal fans - first IRON MAIDEN, now METALLICA. And our booking people have only just begun the planning of the music programme. Ticket sales is going great. Note: this year, two ticket types are sold. The ordinary festival ticket valid from Wednesday, June 25 at 08:00 for DKK 1,050.- and the extended festival ticket valid from Sunday, June 22 at 08:00 for DKK 1,150.-. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Godverdomme ik ben nu echt blij sinds tijden!!!!!!!!!!!!!!!!!! Give me a M Give me a E Give me a T Give me a A Give me a L Give me a L Give me a I Give me a C Give me a A Metallica!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hmmz, IM toch wat te ver denk ik. Ze zullen toch wel meer festivals bezoeken. Bazzio Attacks!!! |
|
Roskilde, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te ver, heb niet echt zin om 1113 km ver naar een festival te gaan. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
me broer zei altijd je moet 1X in je leven naar Roskilde zijn geweest,dus ja waarom dit jaar niet. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Metallica een maandje later op Wacken? Bitte? |
|
quote: doe mij Iron Maiden maar op Wacken... Metallica hoefk echt niet te zien ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Iron Maiden komt al op Graspop... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: hmmm misschien dan TOCH naar Graspop dit jaar... maar ze gingen ook gewoon touren dachtek later in 2003 of heb ik dat fout? ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Wilde altijd al eens gaan, misschien nu wel een goede timing! |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |