|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: reizen we ze toch achterna! MOET mijn portie metallica inhalen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
gezelli ik heb wel een tentje Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ik slaap in mijn 30 jaar oude ( tegen die tijd geairbrushte) fiat wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: is daar nog plaats voor mij,of word het dan stapelen [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 14-12-2002 13:24] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: nee ik slaap heel breed wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Metallica is niet meer als een schim van wat ze ooit geweest zijn. Neej......ik hoef ze niet te zien. Ik zou ze heel graag een jaar of 10 geleden gezien hebben. |
|
quote: kofferbak dan Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
heb niet eens een kofferbak, het is een fiat 850 wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
en als ik me tent es op jou fiat zet dubbel dekker Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Kunne wel ff metallica bakje ervan maken toch Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Pffff, heb jij ze überhaupt wel eens gezien? Tering man, live zijn die gasten zo fucking strak! Ze zetten zo'n vette show neer, en als ze dan Masters Of Puppets inzetten krijg je zeker weten kippenvel zoals je die nog nooit gehad hebt! |
|
ik heb ze in 1996 gezien pour touring me Volgens mij echt 1 van de beste live acten ooit [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 14-12-2002 14:21] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: wordt al een manowar bakje komen wel stickers bij wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik ben ook aan het denken om te gaan |
|
Hmmm... Ik ga wel! |
|
zit alleen met vervoer nou nog zat tijd om dat te regelen. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Mijn ma en d'r vriend wilden ook gaan... Dus das makkelijk! |
|
metallica speelt enkele commerciele festivals in duitsland (Rock am ring) ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote: Zoals gewoonlijk |
|
Slayer en Metallicam zijn allebei inmiddels bands. Alleen kun je bij Slayer wel uit je dak gaan met SLAAAAYYYY000000RRRRrrr-roepen. Maar als Jaymz met z'n flikker-stemmetje "Metull MillishiyaAaAaAaAaAAAAAHHHHHhhh" roept dan val je steil achterover. |
|
*doodschop* Selectie uit de voorlopige bill: ARCADE FIRE (CAN) A most influential band in the past couple of years. BEASTIE BOYS (US) The pioneers of white rap and kitschy music videos are back at Roskilde Festival. BJÖRK (ISL) Björk’s magical world still shines as brightly as the Icelandic evening sun. BORIS (JAP) Japanese psych-drone-thrash. CULT OF LUNA (S) Metal for post-rock enthusiasts. EAGLES OF DEATH METAL (US) Horny garage rock with lots of humor below the belt. EXPLOSIONS IN THE SKY (US) Post-rock with guitar-scapes that make your hair stand straight. IN FLAMES (S) Swedish hyper-melodic death metal. KATATONIA (S) Depressive and melodic metal. THE KILLERS (US) Stadium rock in vein of U2 and Bruce Springsteen. MACHINE HEAD (US) Defining thrash from right-hand men of American metal. MASTODON (US) A treat for fans of fantastical and violent prog metal. MUSE (UK) British sci-fi rock aiming at the sky. PELICAN (US) Solitary metal with a strong touch of post-rock. QUEENS OF THE STONE AGE (US) Acid trips and laughing skulls with the States’ leading desert rockers. RED HOT CHILI PEPPERS (US) Red-hot funk rock and soulful ballads by a long-lasting band. VOLBEAT (DK) Acclaimed Danish metal’n’roll. THE WHO (UK) The band behind one of the most important soundtracks of the youth revolution is ready to let loose the primordial forces of rock history. ZYKLON (N) Norwegian extreme metal by members of Emperor. Fucking hell |
|
godverdetering Je moeder. |
|
Gave line up weer, maar tering wat is dat een duur festival |
|
Mooi weer hebben ze daar http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuws.net/cultuurmedia/muziek/070706Roskilde Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |