|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik jouw opa "zijn tijd" zijn vast ook zeer goede bandjes geweest. "Het is oud dus niet goed" is IMHO een foute redenatie. Probeer eens wat bandjes te beluisteren, vraag wat aan je opa, en waarschijnlijk kan je nog wat leren. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
U2 tja ze hebben leuke nummers en dan heb ik het over de oude u2 (joshua's tree). Maar ze zingen steeds over wereldvrede en vrede in Ierland (alsof dat ooit komt) [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 13-04-2002 11:10] |
|
U2 was vroeger een serieuze band .toen vond ik ze wel goed . eighties pop samen met depeche mode . nu maken ze zo nu en dan een goed nummer. Bono kan wel goed zingen by the way . het engagement van Bono vind ik ook goed ,net als dat van Sting . alleen vind ik nu dat als U2 een nummer maakt waar ze nauwelijks aandacht aan hebben besteed dat het ook heel vaak te horen is . dat was vroeger niet zo . vroeger waren ze serieus . |
|
U2, tja... "the MTV lover boy's" vind het een aantal aardige nummers hebben, maar die zijn op 1 hand te tellen |
|
quote: U2 vergelijkbaar met Depeche MOde ?? Aaargh laat me niet lachen .. waar is je muziekkennis gebleven? |
|
met alle respect voor de liefhebbende en de band zelf, maar Ik vind U2 niet om aan te horen [scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll] |
|
U2 vind ik nogsteeds een meer dan geweldige band en maken weer geweldige muziek. Voor zenders als tmf een zegen. Het eerste wat ik van hun zag (en ook hoorde) op tv was "Sunday Bloody Sunday" wat altijd mijn favoriete nummer van U2 zal blijven. Maar ik hou gewoon van zoveel soorten muziek en dus ook U2 (nee, geen tmf/mtv-zooi meer, dat is allang verleden tijd), al hoeft dat echte extreme van mij ook weer niet... Bring The People Together |
|
quote: AMEN SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Wat hoor ik nu: gaat U2 -onder andere- de metal kant op? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
En trance, ja de publiciteit is er. Achtung Baby, dat was pas een verademing. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
1 woord : Zeikband. [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 21-08-2008 8:19] Een kleine snol zit zo vol. |
|
Metal zal wel meevallen, maar ben benieuwd... Koop hem toch wel, zoals ik hier elke plaat van U2 heb staan. Waanzinnige band! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Och, ik vind sommige nummers best ok. Heb ook 1 cd van ze, The Best of 1980-1990, en die draai nog sporadisch. Het wat latere werk vind ik dan weer niet zo denderend. Slechts af en toe een wel ok nummertje. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Gaaf dat U2 weer de experimentele kant opgaat, dat maakt een band interessanter. |
|
quote: een dikke vette -1 U2 heerscht, voornamelijk hun 80's werk Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Hun oude platen, tot daar toe, maar die nieuwste om nog maar te zwijgen van Bono's air Vooral War, Boy en October zijn Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Laatste platen bevallen mij een heel stuk beter dan Pop en Achtung Baby. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Kom maar op met die nieuwe (uitgelekte) plaat! Ik vind U2 top. En de laatste plaat is gewoon vreselijk goed als je bedenkt dat ze al zolang meedraaien. Kom er maar om, na 30 jaar nog platen maken die fris en nieuw klinken... btw, persoonlijke favoriet; Unforgettable Fire Herman van de bakker |
|
Zit net ff het forum door te bladeren om te kijken waar ik eigenlijk terecht ben gekomen, zie ik ineens dit ruktopic. Tis maar goed dat jullie massaal over U2 plassen, anders was jullie reputatie al metain down the drain. Je kunt nog zo veel poeder op je gezicht smeren, je blijft een kutwijf! |
|
Alleen posers hechten waarde aan reputatie. +1 @ broer konijn; The unforgettable fire is imo ook hun beste plaat The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Helemaal waar. Maar je kunt het moeilijk een metalforum noemen als U2 e.d. zwaar vertegenwoordigd zouden zijn. U2 heeft hier niets verloren. (dat betekent overigens niet dat ik vind dat je de muziek niet goed mag vinden) Je kunt nog zo veel poeder op je gezicht smeren, je blijft een kutwijf! |
|
We hebben hier zelfs een abba toppic. Hihihihihihihihihihi.... Ga je daar ook wat in posten? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:FAG. Rotstraal terug naar het riool waar je vandaan komt, penislikker. Fuck the world and fuck you |
|
Stappie terug doe Ik zie hier zelfs mensen juichen over Boudewijn de Groot. Er is toch hopelijk geen Britney Spears fopic? :D Je kunt nog zo veel poeder op je gezicht smeren, je blijft een kutwijf! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |