|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Het zijn de rockers van vroegah niet meer Je kunt nog zo veel poeder op je gezicht smeren, je blijft een kutwijf! |
|
Nee, maar veel metallers van toen zijn nu rockers... En U2 rockt op de twee laatste platen weer heel behoorlijk! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Problemen mee misschien? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ben het er mee eens daf U2 een zwaar gerespecteerde band is. Vroeg me echter wel dringend af wat ze hier te zoeken hebben. Maar ja, als zelfs 2 Unlimited een plaatsje is gegund.... gaan we morgen bloemetjes plukken? quote: Niet slaan, ik ben al braaf. [Dit bericht is gewijzigd door EvilFreD op 26-08-2008 0:17] Je kunt nog zo veel poeder op je gezicht smeren, je blijft een kutwijf! |
|
quote: Ach, ZM valt onder de noemer metal... Gelukkig komen hier meerdere stijlen en artiesten voorbij. Sommige serieus sommige met een knipoog. Hoe dan ook, ik ben blij dat hier meer mensen met een brede smaak zitten. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Hehehe, deze was het quoten wel waard, met name de laatste opmerking. :') www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Het zijn extremisten ze dringen de wereld wereldvrede op Hatelijke fanatiekelingen signature |
|
quote: Psies! Nu ook al een tijd rustig in Ierland, waar gaat dat heen met deze wereld? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Als ze in Ierland, het land met twee religieuze groeperingen, massa's bier en brede bonken, het land waar slechts 10 mooie vrouwen zijn voor 5.000.000 mannen, het land waar U2 constant op de radio komt ... als daar al geen oorlog meer is!!! signature |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 26-08-2008 0:52] |
|
signature |
|
Geniaal. |
|
quote: Dat niet, desalniettemin is haar laatste cd puik. XD |
|
En ik blijf The Joshua Tree en October het beste vinden... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
En morgen kan ik de vinyl versie van de nieuwe ophalen! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
kom voor U2 eerder van m'n kruk dan voor menig metalband , U2 schopt konten heuj no line on the horizon, 't is wennen maar hoe vaker ik hem hoor hoe meer ik hem ga warderen! Eigenlijk rocked 't net iets te veel voor u2's begrippen & komen er net iets te weinig overheerlijke zweefpartijtjes van the edge in voor maar toch! BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
Ben benieuwd, ga hem straks ophalen... klinkt aantrekkelijk. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
hij is zeker de moeite , ffkes een paar keer beluisteren. Heb alles op vinyl t/m the joshua tree , daarna werden ze mij wat te experimenteel al bevatten de nieuwere albums altijd wel een paar pareltjes van he'kjoudoar! BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
die nieuwe single is alvast niet het sterkste nummer op de nieuwe plaat die ik ook niet zo sterk vind, kleverige pop met catchy gitaar , en Bono signature |
|
ah, iemand schopte het topic omhoog... gelukkig... ik moet ook wel wennen aan het album. Ik vond het vorige album wel iets beter, denk ik. Die pakte me iets sneller en vaker, maar een nummer als unknown caller is gewoonweg weer brilliant. Wat een inspiratie hebben die gasten toch altijd, ongelooflijk. Zoals gewoonlijk vind ik de single weer niks, hehe. U2 is voor mij de ultieme albumnummers-band. En we gaan weer natuurlijk 20 juli! Herman van de bakker |
|
quote: Ah, eindelijk antwoord op mijn sms vraag, hehe. We denken dus hetzelfde. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
De -1e- single van U2 is altijd kut; een regelrechte stadion-meezinger, maar niet om aan te horen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Zou de nieuwe dit jaar verschijnen? Hij zou eerst 2011 uitgebracht worden maar die release werd weer verschoven. Van mij mag er dit jaar wel weer een nieuwe U2 plaat verschijnen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik haat U2! Ja hoor... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |