IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : wat ik zou willen... Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-04-2002 15:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

is gewoon een possessed reunie concert in Nederland. met jeff baccara natuurlijk, ook al zit hij in een rolstoel. possessed met jeff baccara in een rolstoel is nog steeds 1000 keer zo stoer, bruut, heftig, agressief en beter dan al die severed tortures, canniabl corpses etc. stel je voor een dat ze dan heel seven churches, beyond the gates en eyes of horror zouden spelen. dat zou pas wat zijn!
ik zeg maar zo: beter een possessed op je festival dan 1000 linkin'parks!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-04-2002 16:26 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Yep, Possessed was helemaal te gek idd. Dat was pas METAL! Maar jah die dagen zijn voorbij

attila_de_hun
Posted 12-04-2002 20:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2002 16:26 schreef Dwaallicht het volgende:
Yep, Possessed was helemaal te gek idd. Dat was pas METAL! Maar jah die dagen zijn voorbij

Ik heb het idee dat die oudere bands (venom, slaughter, possessed etc) een soort rauwheid en energie uitstraalden die nu niet meer zo aanwezig is. zou dit de meer undergroundproductie zijn of gewoon psychisch omdat ik gewoon jonger was (en alles nog nieuw was voor mij)??

rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 12-04-2002 20:47 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Ik zou suffocation of at the gates graag nog een keer samen zien spelen. Of dissection

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-04-2002 20:47 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Arfgh... zo'n topic verdient een NORMALE topictitle, en niet zo'n .... titel.. damn.... leest niemand ooit het klachtentopic of ben ik de enige die zich hieraan stoort..

rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 12-04-2002 20:48 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 12 april 2002 20:47 schreef Valorian666 het volgende:
Arfgh... zo'n topic verdient een NORMALE topictitle, en niet zo'n .... titel.. damn.... leest niemand ooit het klachtentopic of ben ik de enige die zich hieraan stoort..

Ik ook.

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

attila_de_hun
Posted 12-04-2002 20:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2002 20:47 schreef Valorian666 het volgende:

Nee, ik lees dat nooit. dat is een kwestie van smaak. als ik op alles reageer wat mij niet bevalt kan ik ook wel bezig blijven. als dit zo een board wordt waar je eerst een cursus voor moet volgen in regeltjes is de lol er gewoon snel af.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 12-04-2002 20:58 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Zie hier, Bay Cortez van Sadistic Intent met Jeff van Possessed. SI hebben "The Exorcist" OPNIEUW OPGENOMEN *MET* Jeff op vox.
Sadistic Intent MOET 'ns naar Europa komen.
Al 15 jaar timmeren ze aan de weg en tig tributes later zijn nog steeds zo ondergewaardeerd/genegeerd als de pest. Mensen deze gasten zijn GENIAAL. Ik wil ze ZIEN!!!

attila_de_hun
Posted 12-04-2002 21:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

he bedankt!! cool om eens een hedendaagse foto van Jeff Beccara te zien.

Dat nummer wil ik wel eens horen. Ik benbenieuwd of zijn strot nog steed zo agressief is.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-04-2002 21:15 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2002 20:57 schreef attila_de_hun het volgende:
Nee, ik lees dat nooit. dat is een kwestie van smaak. als ik op alles reageer wat mij niet bevalt kan ik ook wel bezig blijven. als dit zo een board wordt waar je eerst een cursus voor moet volgen in regeltjes is de lol er gewoon snel af.

Toch blijf ik het naar vinden.. dit soort titels, waarbij je EERST moet gaan kijken naar het topic om te zien waar het over gaat.. zet toch gewoon neer waar het op staat, als mensen interesse hebben komen ze echt wel en de mensen die geen interesse hebben die hoef je toch ook niet naar je topic te 'lokken' ofzo, met zo'n nieuwschierigheidsopwekkendetitel?

attila_de_hun
Posted 12-04-2002 21:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2002 21:15 schreef Valorian666 het volgende:
Toch blijf ik het naar vinden.. dit soort titels, waarbij je EERST moet gaan kijken naar het topic om te zien waar het over gaat.. zet toch gewoon neer waar het op staat, als mensen interesse hebben komen ze echt wel en de mensen die geen interesse hebben die hoef je toch ook niet naar je topic te 'lokken' ofzo, met zo'n nieuwschierigheidsopwekkendetitel?

nou effe off-topic dan maar. het is natuurlijk geen goedkoop truucje zoals jij stelt om mensen te lokken. het intereseert mij namelijk ook geen klap of er veel mensen reageren. ik heb liever reacties van een paar die iets zinnigs te zeggen hebben. Ik vind zulke titels nou eenmaal leuk. als iemand anders ze post kijk ik ook even. dat kost me wel 2 seconden. als het niet boeit dan ben ik weer verder. maar ik zal het niet meer doen hoor en verander de titel maar in een "goedgekeurde" titel. wat vind je van possessed trouwens?

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-04-2002 21:25 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2002 20:41 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik heb het idee dat die oudere bands (venom, slaughter, possessed etc) een soort rauwheid en energie uitstraalden die nu niet meer zo aanwezig is. zou dit de meer undergroundproductie zijn of gewoon psychisch omdat ik gewoon jonger was (en alles nog nieuw was voor mij)??

Nee, qua death metal moet ik je gelijk geven. Ik ben dus iemand die NIET is opgegroeid met Possessed en Slaughter maar ik heb hetzelfde. Veel death metal is misschien wel bruut en beukend maar ook tam. Van Cannibal Corpse of Severe Torture krijg ik alleen maar slaap; het beukt wel maar jah, eigenlijk gebeurt er geen fuck, of zo. En Possessed of Slaughter straalden een soort onbevangen jonge-honden gevoel uit (moet je mij nou horen, ben ook pas 23, lijk wel 50 ) waardoor de boel veel intenser is. Ik denk niet dat het de 'rauwheid' van de sound is (Possessed is qua sound helemaal niet zo rauw bv.) maar eerder het gevoel van inspiratie, van 'wij zijn met compleet nieuwe muziek bezig'. Zoiets.

Desalniettemin ben ik een behoorlijke death metal fan en vind ik veel moderne bands goed, maar die zijn toch altijd wat specialer dan het gros. Vb. Suffocation, Immolation, Incantation of zo. Dan praat je toch over bands die iets speciaals uithalen of net een 'twist' aan hun muziek geven ipv ééndimensionaal gebeuk.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-04-2002 21:26 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2002 21:24 schreef attila_de_hun het volgende:
dat kost me wel 2 seconden. als het niet boeit dan ben ik weer verder.

Off-topic: ik kan me goed voorstellen dat modemers een halve minuut doen over het laden van een topic; dan is het net ff wat anders.
Maar misschien zit ik er wel naast.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 12-04-2002 21:29 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Hey Attila het staat hier ook!
<EDIT>
Wel even op "news" clicken.
<EDIT2>
Oh kut laat maar nu zie ik de datum.

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 12-04-2002 21:31]

attila_de_hun
Posted 12-04-2002 21:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2002 21:26 schreef Dwaallicht het volgende:
Off-topic: ik kan me goed voorstellen dat modemers een halve minuut doen over het laden van een topic; dan is het net ff wat anders.
Maar misschien zit ik er wel naast.

Off-topic: Ik heb zelf een modem en dat gaat vrij rap. maar nogmaals, geen vage titles meer van mij.

attila_de_hun
Posted 12-04-2002 22:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2002 21:25 schreef Dwaallicht het volgende:
Incantation

Incantation is een van de meest onderschatte bands op aarde (en ze bestaan ook al een behoorlijk tijdje).

Ps: Marduk, vette Possessed site

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-04-2002 11:55 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2002 21:24 schreef attila_de_hun het volgende:
nou effe off-topic dan maar. het is natuurlijk geen goedkoop truucje zoals jij stelt om mensen te lokken. het intereseert mij namelijk ook geen klap of er veel mensen reageren. ik heb liever reacties van een paar die iets zinnigs te zeggen hebben. Ik vind zulke titels nou eenmaal leuk. als iemand anders ze post kijk ik ook even. dat kost me wel 2 seconden. als het niet boeit dan ben ik weer verder. maar ik zal het niet meer doen hoor en verander de titel maar in een "goedgekeurde" titel. wat vind je van possessed trouwens?

Hehehe.. ik ben geen moderator, dus ik ga ook niets veranderen.. ik erger me alleen snel aan dingen.. Anyway... POSSESSED is vast interessanter dan een discussie over topictitles..

Helaas ben ik niet opgegroeid met bands als Bathory, Venom, Possessed, Celtic Frost, etc...
De eerste keren dat ik VENOM aanhoorde vond ik het totale bagger.., maar dat was in de tijd dat ik het ging vergelijken met bands als Emperor ofzo, zonder goed te luisteren laat staan erbij na te denken dat die bands die ik op dat moment goed vond hun invloeden voornamlijk bij bands als Venom en Bathory e.d. vandaan haalden...

Pas sinds een tijdje ben ik ook meer naar oudere metal gaan luisteren. Het zal nooit zo'n impact op mij krijgen als op mensen zoals jij (Attila) die ermee zijn opgegroeid, maar ik begin het wel steeds gaver te vinden...

Een oud album waar ik geen genoeg van kan krijgen is BLOOD FIRE DEATH van BATHORY... damn.. dat is goed zeg... vooral het titelnummer..

Venom blijf ik niet echt geweldig vinden, maar ik heb wel zeer veel respect voor wat ze hebben neergezet.. Laatst het nummer 'black metal' weer eens gehoord in een concertzaaltje, .. cult!

Possessed.. ja .. schaam schaam.. daar moet ik me toch maar eens in gaan verdiepen dan!

Diabolis
[::Sacrilegious Mind::]
Usericon van Diabolis
Posted 13-04-2002 12:00 by Diabolis Wijzig reactieProfiel van DiabolisQuote dit berichthttp://www27.brinkster.com/diabolis

Wat ik zou willen...is een Korg Karma

[Dit bericht is gewijzigd door Diabolis op 13-04-2002 12:03]

Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples...

Diabolis
[::Sacrilegious Mind::]
Usericon van Diabolis
Posted 13-04-2002 12:03 by Diabolis Wijzig reactieProfiel van DiabolisQuote dit berichthttp://www27.brinkster.com/diabolis

quote:
Op 12 april 2002 20:48 schreef rajackar het volgende:
Ik ook.

Ik ook, vandaar gaat mijn bovenstaande reactie over "wat ik zou willen..." en niet over possessed...stiekem hoopte ik natuurlijk op iemand die mij zou verwijten dat ik ooftopic bezig was, omdat het over possessed moet gaan....das dus niet te zien aan de titel van het topic....hoewel ik nu bestwel offtopic bezig ben..SORRY!

Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples...

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 13-04-2002 12:09 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Possessed, echt een van mijn absolute favorieten, die stonden al keihard te headbangen toen ik mn luiers nog aan't volschijten was. Vooral seven churches is gewoon GE-NI-AAL!

Celtic frost, hellhammer, bathory, venom en alle jaren 80 herrieschoppers... geweldig!!

Ik, Wil Schuurman

attila_de_hun
Posted 13-04-2002 18:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2002 11:55 schreef Valorian666 het volgende:
Een oud album waar ik geen genoeg van kan krijgen is BLOOD FIRE DEATH van BATHORY... damn.. dat is goed zeg... vooral het titelnummer..

Verwacht vooral geen tegenspraak van mij wat betreft dit album. BRILJANT!!!!

maar, probeer echt eens "seven churches"materiaal van possessed. Ik denk dat het goed zal bevallen. dus zet audiagalaxy maar weer eens aan de praat!

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-04-2002 4:10 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 13 april 2002 11:55 schreef Valorian666 het volgende:
...Een oud album waar ik geen genoeg van kan krijgen is BLOOD FIRE DEATH van BATHORY... damn.. dat is goed zeg... vooral het titelnummer..

Ik moet hier gewoon Under the sign of the black mark aan toevoegen; de meeste blackmetal vind ik inhoudsloze ruis, maar dit is voor mij het ultieme blackmetal album. Op dit album doen ze trouwens ook nog niet aan dat acoustische gepingel; op BFD gaat het al de verkeerde kant op...

quote:

Venom blijf ik niet echt geweldig vinden, maar ik heb wel zeer veel respect voor wat ze hebben neergezet.. Laatst het nummer 'black metal' weer eens gehoord in een concertzaaltje, .. cult!

Plaats het eens in de tijd...en besef wat er allemaal niet zou zijn geweest als deze gasten niet bestaan hadden...

Alles wat er vervolgens kwam en wat je daarvan luistert;...eigenlijk luister je indirect VENOM!!!!

quote:

Possessed.. ja .. schaam schaam.. daar moet ik me toch maar eens in gaan verdiepen dan!

De schaamte is absoluut terecht! Verplichte kost hoor! Evenals Death - Scream bloody gore; gelijktijdig begonnen; zelfde inspiratieniveau!!!

"This song is about revenge: MUTILATION!!!!!!!!!!!!!!!!

YOU MUST DIE IN PAIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-04-2002 14:27]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

attila_de_hun
Posted 14-04-2002 10:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik zou ook nog effe willen vermelden dat de eerste drie van dark angel eigenlijk ook verplichte kost zijn.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 14-04-2002 10:56 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Dan bestempel ik het volgende nog even als 'verplichte kost':

- Eerste 2 celtic frost platen (en de EP)
- Alles van hellhammer
- Alles van Slayer wat ze in de jaren '80 uitgebracht hebben

Jammer dat ik de jaren '80 niet in 'metal' hebben kunnen meemaken.... want alhoewel ik nog jong ben blijven de jaren 80 bands mijn favoriet.....

Ik, Wil Schuurman

1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 14-04-2002 10:58 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Ik zou Slayer wel eens in een klein zaaltje willen zien. Op die Live Undead spelen ze volgens mij ook in een klein zaaltje, en die sfeer klinkt zo tof!

attila_de_hun
Posted 14-04-2002 14:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2002 10:56 schreef Snagger het volgende:

Jammer dat ik de jaren '80 niet in 'metal' hebben kunnen meemaken.... want alhoewel ik nog jong ben blijven de jaren 80 bands mijn favoriet.....

Niet om het in te wrijven maar ik vind het een geweldige tijd. Het was echt super om telkens weer een nieuwe metal vorm (en de een nog harder dande andere) te mogen begroeten. het enige nadeel was een chronisch geldgebrek

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com