|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Jonkie Man, jij bent nog jonger dan mijn vriendin, en dat is al zo'n jonkie! [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 07-04-2010 21:57] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ik vooral door een aantal andere nummers van die uitstekende CD. Met name Love Chaser. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Nee, jij bent oud, zullen we zeggen... Bareuh... |
|
Leuk topic Staalman Dat was voor mij met Rage Against the Machine en Urban Dance Squad, 1992 of 1993. |
|
quote: +1 CD's verkopen zul je mij dan ook nooit zien doen. Het idee alleen al. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik doe niet aan hard-rock. Of men moet een sporadische Queen, U2 of Rolling Stones daar ook toe rekenen? *rent hard weg voor de meute* Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: maar goed ook, anders had je misschien in belgie moeten studeren. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: CD's verkopen wel, maar m'n LP's zijn heilig. Bareuh... |
|
Hahaha, ik kom uit een Queen huishouden en was dus helemaal gek van Europe. Van mijn eigen gespaarde centjes toen dus op zoek gegaan naar ander werk van Europe. Zodoende destijds bij Free Record Shop op vinyl de eerste Europe plaat gekocht. Ik ging helemaal uit mijn dak want das was gewoon echt hardrock in de stijl van Rainbow. Mijn moeder helemaal over de zeik en die vond dat ik plaat maar terug moest brengen want dit leek helemaal niet op Europe. M.a.w Europe was voor mij ook de eerste band waar ik echt uit mezelf op zoek ging naar de rest van hun discographie. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: *grijns* She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Dat waren voor mij de Stones. Maar dat is geen hardrock. Bareuh... |
|
quote: Heb ook altijd nog een zwak voor ze. Love Chaser was b-kantje van Rock The Night, ook helemaal grijs gedraaid toen. Op The Final Countdown stond ook een heel gaaf b-kantje, On Broken Wings Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Die stond ook op de 12" echt geniaal nummer! [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 07-04-2010 22:03] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Klopt. Ik heb al die Europe en Bon Jovi 12"es trouwens, en allemaal vrij recent gekocht Bareuh... |
|
quote: Bij mij was dat Led Zeppelin, Hardrockender kun je het natuurlijk niet krijgen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: dat telt niet Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Normaal. Dat was in het begin een harde rockband. Daarna zz top, michael schenker group, whitesnake etc. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Rock The Night & On Broken Wings zijn ook beide erg tof. Ik vind trouwens Carrie & Dreamer ook super. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Superstitious van de opvolger vind ik ook erg sterk. En uiteraard Cherokee. quote: Bareuh... |
|
Danger on the track o-ow o-ow signature |
|
quote: Zo'n machtig mooi nummer! Nu op de draaitafel: [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 07-04-2010 22:11] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
And Justice for all van Metallica en Arise van Sepultura, zal rond 1992 zijn geweest denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 07-04-2010 22:12] Against God and Government |
|
Maar is Queen en U2 nou ook hard-rock of wat? Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Da's harde rock "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |