|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
whitesnake |
|
Queen, zo circa... '88. Daarna Anthrax, '90. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
En dan vooral oude Queen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ah, check Dan was het Queen als klein kind, begin jaren 90. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Nee! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
die solo in The Final Countdown tilt het nummer ook naar een hoger plan, vooral als ie onverwachts langs komt op de radio, heeft iets magisch Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Toch veel Europe aanhangers hier. Gaaf! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Europe vond ik altijd veel oprechter dan de Amerikaanse equivalent Bon Jovi. Betere teksten vooral, Bon Jovi had voornamelijk liefdesliedjes waar Europe toch meer over andere zaken zong. Bareuh... |
|
Ik denk vooral veel Final Countdown aanhangers Natuurlijk wel DE metal-anthem bij uitstek. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Bon Jovi had zijn periode bij mij shot through the heart... signature |
|
Ik begon met The Doors, Pink Floyd e.d., ging toen naar Nirvana, Radiohead en System of a Down, en toen plots de swing naar Marduk gemaakt. |
|
quote: Rigoreus! Maar van die bands vallen alleen System Of A Down en Marduk onder de noemer hardrock. Bareuh... |
|
Bon Jovi was ook erg goed (in de jaren 80). Slippery When Wet was mijn eerste LP. En opvolger New Jersey mocht er ook wezen. Daarna werd het wat minder Maarja toen luisterde ik toch al Slayer Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
eigenlijk is het bij mij begonnen bij de platen van mijn pa die ik meeluisterde Deep Purple, Ted Nugent, Mud, Slade, ... ik was 8 of 9 denkk signature |
|
New Jersey is ook de laatste die ik heb van Bon Jovi. Bareuh... |
|
quote: Mijn pa had geen platen. Bareuh... |
|
de mijne wel, duizenden, disco Blackfoot, een discobar, met alle genre's zowat deed feestjes en zo signature |
|
quote:Ja, ok. Maar om aan te geven hoe ik daar gekomen ben Via welke band ben jij op hardrock gegaan? Nou, via deze weg dus! |
|
quote:U2 niet, maar draai "...Magic" eens van Queen, als je dát geen hardrock durft te noemen... (Nou ja, meeste nummers dan.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nou ja, ik heb dus geen verstand van hardrock. Ben in 1 keer in de Rammstein gepleurd (bedankt pa) Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote:Boute uitspraak over een band die van symphonic en disco en hardrock zo'n beetje alles wel gespeeld heeft hoor. Maar "puur hardrock" inderdaad niet nee. Wel een beste hoop nummers die zeker onder dat kopje passen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hun eerste plaat was zwaar doorspekt met Led Zeppelin invloeden, dus die is best hardrock! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Laat dit topic dan maar over HARDROCK gaan. Het topic hoe je aan de METAL bent geraakt bestaat nl al: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1657/1 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Queen is een rockband, geen hardrockband. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |